~IKM uke 49~2017

Aha

Jeg tenkte at det var 2 forskjellige tester med forskjellig styrke..derfor kun den ene viste positiv:)
Samme dpo som meg:)

Ah, sånn ja.. Er jo svak strek på strimmelen, så gir det et par dager før jeg prøver digital igjen :)

Jeg er ikke gal, dere ser noe her dere også?
0cbec2c03426310a87873b3c23e24d68.jpg

Slo til med en digital i tillegg som var negativ selvsagt. Livredd for nok en kjemisk.
d1c192f6ee34ed84b7884d87e420094f.jpg
Tydelig strek, er nok tidlig med digital [emoji173]

84c85ccb928bbee6baf9dcb9748d83a2.jpg

Syntes jeg så en skygge på disse One Step-testene, tatt nå med 3,5-timersurin usikker på om det bare er at jeg skimter streken på testene, i et spesielt lys. Derfor tok jeg en eggløsningstest som dukket opp her om dagen for å sjekke, og den gir noe utslag. Hva kan det bety? Ikke noe som henger igjen fra eggløsning håper jeg? [emoji34]
Babyplantesten jeg tok i morges var hvit som snø.

Håper håper...!

De der har jeg og fått en sånn "hvis jeg holder den denne veien og i dette lyset og vrir hodet litt til venstre så kan jeg se en skygge av en strek" i to dager nå.. Er bare på 7dpo-ish så får vel snurpe igjen testelysten noen dager til egentlig :P

Men krysser fingrene for oss begge :D

De der har jeg og fått en sånn "hvis jeg holder den denne veien og i dette lyset og vrir hodet litt til venstre så kan jeg se en skygge av en strek" i to dager nå.. Er bare på 7dpo-ish så får vel snurpe igjen testelysten noen dager til egentlig :P

Men krysser fingrene for oss begge :D

Haha! Ja, lettere sagt enn gjort. Hadde vi vært flinke til å snurpe igjen, hadde det ikke vært noe å teste heller [emoji23]

Haha! Ja, lettere sagt enn gjort. Hadde vi vært flinke til å snurpe igjen, hadde det ikke vært noe å teste heller [emoji23]
Haha... nei, det er kanskje derfor vi gjør det ja :D
Godt vi har ebay.. ellers hadde dette blitt dyrt. :P

Så gøy at flere begynner å få postive tester! [emoji7]
Jeg er enten 7 eller 5 dpo idag, håper på 7, men tror egentlig 5 [emoji28]
Veldig vonde og større pupper, litt stikninger nederst i magen og mye tynn og hvit utflod. Men ømme pupper og stikning i magen hadde jeg ettet forrig el og, så det legger jeg ingenting i. Har et altfor lite gtestlager, så vil ikke brenne av noen enda. Har derimot en haug av el-tester så jeg tok en, og den var en del sterkere enn før helga. Men har nå lest at de kan bli sterkere både pga. spire og tr, så ga meg ikke så mye håp [emoji87] Prøver meg på første test tirsdag [emoji16]
d497c6dcc2fa445ff3bf432439273ee2.jpg

Så gøy at flere begynner å få postive tester! [emoji7]
Jeg er enten 7 eller 5 dpo idag, håper på 7, men tror egentlig 5 [emoji28]
Veldig vonde og større pupper, litt stikninger nederst i magen og mye tynn og hvit utflod. Men ømme pupper og stikning i magen hadde jeg ettet forrig el og, så det legger jeg ingenting i. Har et altfor lite gtestlager, så vil ikke brenne av noen enda. Har derimot en haug av el-tester så jeg tok en, og den var en del sterkere enn før helga. Men har nå lest at de kan bli sterkere både pga. spire og tr, så ga meg ikke så mye håp [emoji87] Prøver meg på første test tirsdag [emoji16]
d497c6dcc2fa445ff3bf432439273ee2.jpg

Mine så slik ut 7dpo og dagen etter teatet jeg positivt. Meeen. ...det er jo i individuelt . men tvi tvi!!

12 dpo idag, og klarte ikke la være å ta en test. Har følt meg uggen med mensmurringer i hele dag. Den skal egentlig taes etter IKM (ikke så sensitiv). Men jeg tror det var en veldig svak strek der... Må prøve imorgen tidlig igjen.

12 dpo idag, og klarte ikke la være å ta en test. Har følt meg uggen med mensmurringer i hele dag. Den skal egentlig taes etter IKM (ikke så sensitiv). Men jeg tror det var en veldig svak strek der... Må prøve imorgen tidlig igjen.

Så spennende! Håper det blir sterkere strek til i morgen... rug godt i natt!![emoji1303]

Åååå! Jeg er så forvirra og frustrert, og skjønner absolutt ingenting av hva som foregår, kan noen bistå? Fikk en ganske positiv test (ebay-strips) i går, og samtidig fikk jeg litt spotting. Spottinga skjedde to ganger i løpet av dagen, og jeg har aldri opplevd å spottet tidligere, så det er helt nytt for meg. I dag tidlig var testen betraktelig mindre positiv, men streken var synlig. Tok meg en skitur for å "skynde på" mensen som egentlig skal komme i dag (senest i morra), og når jeg kom hjem fra turen kom det litt rosa blod igjen. Dette har skjedd kanskje to ganger til i løpet av dagen, og i mellomtiden er det nesten helt tørt, hvertfall uten blod. Nå i kveld har det kommet blankt nesten eggløsningsslim, og testen viser fremdeles en svak rosa stripe.

Kan noen hjelpe meg med å forstå hva som skjer? Kan jeg ha hatt en kjemisk graviditet? Når kommer evt. mensen da? Blææh!! Blir gal av dette :yuck::mad::jimlad:

Skjønner deg godt. Føler det samme, selv om det «bare» er 11mnd. Håper det snart klaffer for oss [emoji173]️

Ja nå må det snart være vår tur! Blir jo helt tullete av å prøve så lenge [emoji174]

Sender deg en god klem [emoji173]️
2år er veldig lenge å prøve. Nærmer meg det jeg også nå.

Takk [emoji173]️ Altfor lenge! Hvordan går det med deg denne PP?

Jeg er ikke gal, dere ser noe her dere også?
0cbec2c03426310a87873b3c23e24d68.jpg

Slo til med en digital i tillegg som var negativ selvsagt. Livredd for nok en kjemisk.
d1c192f6ee34ed84b7884d87e420094f.jpg
Tror du er gravid, bare for tidlig med digital

Back
Topp