~IKM uke 49~2017

Bobbly89, B1, pp4 etter SA, ikm ?.

Jeg har hatt pause fra temping denne månden og har derfor ikke vist når ikm er. Jeg har derfor hengt i uke 48 bare ut fra vanlig 28 dagers syklus. Tror derimot at jeg har ikm neste søndag, for jeg hadde en del elslim sist helg, så jeg henger litt her dersom ikke tr dukker opp. Er da i dag ca mellom 7-10dpo. Jeg fikk også i dag en svaaak positiv cb +. Ser dere streken eller er d bare meg? :)

Der var det en strek ja! :)

Blenda tester i dag, 10dpo

A4FB6FEE-D980-42C1-B1CA-D7F03EA51AA0.jpeg

b5c5b1a9d81c710c3074a71588a5cd31.jpg
f29dcd225ae8068e4ef8440e4998914c.jpg

Blenda her i dag også [emoji17] 13 dpo, så nå anser jeg alt håp som borte [emoji17] Får satse på evt henvisning til IVF i januar. 2 år er for lenge å prøve syntes jeg [emoji17]

Og som jeg også sa forrige pp, tenker jeg nå at jeg skal holde meg borte fra forumet frem til jeg blir gravid. Blir så altfor sårt når en har prøvd så lenge og aldri får det til [emoji17] Masse lykke til dere andre, og gratulerer så mye til dere som har truffet blink denne mnd [emoji177]

84c85ccb928bbee6baf9dcb9748d83a2.jpg

Syntes jeg så en skygge på disse One Step-testene, tatt nå med 3,5-timersurin usikker på om det bare er at jeg skimter streken på testene, i et spesielt lys. Derfor tok jeg en eggløsningstest som dukket opp her om dagen for å sjekke, og den gir noe utslag. Hva kan det bety? Ikke noe som henger igjen fra eggløsning håper jeg? [emoji34]
Babyplantesten jeg tok i morges var hvit som snø.

Håper håper...!

Og som jeg også sa forrige pp, tenker jeg nå at jeg skal holde meg borte fra forumet frem til jeg blir gravid. Blir så altfor sårt når en har prøvd så lenge og aldri får det til [emoji17] Masse lykke til dere andre, og gratulerer så mye til dere som har truffet blink denne mnd [emoji177]

Huff! Så synd!
Masse lykke til videre! Håper dere får positivt svar på henvisningen og masse positive tester etterhvert[emoji1374][emoji847]

Der kom tr [emoji29] 1 uke før tiden.. disse syklusene er helt ute å kjører nå [emoji53]

Nå er jeg litt forvirret. Jeg har hatt litt ustabil syklus etter jeg tok ut spiralen etter sommeren, siste syklus var 32 dager. Jeg har derfor beregnet ca 32 dager denne syklusen også, noe som gir ikm 10 desember. Har siste uken hatt vondt i brystene, men hatt negative tester (det var tidlig å teste). Nå tror kanskje jeg fikk en festeblødning, ellers så kommer tr 7 dager for tidlig. Kom bare litt brunt på papiret (beklager detaljer), så ikke noe mer. Kan det være en festeblødning tror dere? Fant aldri ut når EL var, så det er vanskelig å beregne tid [emoji28]

Kan være festeblødning. Jeg fikk rosa festeblødning.og brun spotting frem til ikm da jeg var gravid i mine fullførte svangerskap:)
Tvi tvi! Spottet noen dager før ..tror det va ca en uke før..

Jeg er ikke gal, dere ser noe her dere også?
0cbec2c03426310a87873b3c23e24d68.jpg

Slo til med en digital i tillegg som var negativ selvsagt. Livredd for nok en kjemisk.
d1c192f6ee34ed84b7884d87e420094f.jpg

Skrekk og med kjemisk så lurer oss trill rundt. Jeg er ikke overbevist om en pos test før etter IKM. Men kan jo være litt tidlig med en digital?
Når testet du med den strimmelen?

Kan være festeblødning. Jeg fikk rosa festeblødning.og brun spotting frem til ikm da jeg var gravid i mine fullførte svangerskap:)
Tvi tvi! Spottet noen dager før ..tror det va ca en uke før..

Fikk akkurat mensen, 7 dager før beregnet tid [emoji853]

Skjønner deg godt. Føler det samme, selv om det «bare» er 11mnd. Håper det snart klaffer for oss ❤️

Sender deg en god klem ❤️
2år er veldig lenge å prøve. Nærmer meg det jeg også nå.

Syntes jeg så en skygge på disse One Step-testene, tatt nå med 3,5-timersurin usikker på om det bare er at jeg skimter streken på testene, i et spesielt lys. Derfor tok jeg en eggløsningstest som dukket opp her om dagen for å sjekke, og den gir noe utslag. Hva kan det bety? Ikke noe som henger igjen fra eggløsning håper jeg? [emoji34]

Håper håper...!
Man har alltid LH i kroppen, men i varierende grad. Noen får sterkere eller positiv EL test når TR er rett rundt hjørnet eller hvis man er gravid.
Syns jeg kanskje skimter noe veldig svakt på den øverste.

Skrekk og med kjemisk så lurer oss trill rundt. Jeg er ikke overbevist om en pos test før etter IKM. Men kan jo være litt tidlig med en digital?
Når testet du med den strimmelen?

Hva mener du med når? Begge var på samme urin i dag tidlig. Er kun 9 dpo om jeg tenker dato for el rett.

Håper håper...!
Jeg ser strek på alle 3:)

Back
Topp