Rosalia
Elsker forumet
Gratulerer!
Her var det nok en negativ test, 10dpo.
Har hatt null symptomer, ikke en eneste murring. Blir nok tr til uka.
Å så synd da, den følelsen er fæl God klem [emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!
Her var det nok en negativ test, 10dpo.
Har hatt null symptomer, ikke en eneste murring. Blir nok tr til uka.
Jeg er ikke gal, dere ser noe her dere også?
Slo til med en digital i tillegg som var negativ selvsagt. Livredd for nok en kjemisk.
Trenger ikke zome for å se den streken! Den ligner på en av mine først testet [emoji7] Tror digital slår ut om noen dager jeg! Jeg fant ut at jeg fikk sterkere streker på kvelden, men hadde holdt meg i 4 timer. Har trua jeg [emoji1319][emoji1319]
Ser ennstrekJeg er ikke gal, dere ser noe her dere også?
Slo til med en digital i tillegg som var negativ selvsagt. Livredd for nok en kjemisk.
Ingen tvil her nei[emoji43][emoji173]️[emoji1319] Jeg håper flere følger etter meg[emoji173]️[emoji173]️Vis vedlegget 237842
Jo nærmere ikm man er, jo tregere går tiden.. Skulle gjerne vært en av de som produserte mye hcg ved graviditet. Sist graviditet hadde jeg svk strek 12dpo. Bedre å være ferdig med håpet om to streker enn å måtte pine seg gjennom flere dager til..Blenda test idag.
Hadde ikke tenkt å teste,men var så trøtt i går at jeg la meg kl 21, frøs så mye at jeg trengte 2 dyner. Våknet 3 timer senere og var kvalm, akkurat som sist gang jeg var gravid.
Mindre murringer de siste dagene, men synlige blodårer på puppene, og de pleier å være første tegn for meg på graviditet
Samtidig kan jeg ikke tro at det virkelig er sånn, og g-test er jo negativt...
Må vel vente en del dager til da
Morgendagen kan ikke komme raskt nok! Har høy puls nå [emoji28]
He he skjønner jeg godt! De digitale er dyre, vent med det til strek på strimmel er tydeligere å mer rosa
Ser helt tydelig! Fikk positiv på samme strips som deg i går og negativ på digital, så er nok positiv digital for deg i morra eller tirsdag! Hurra
Spennende! Vet du hvor stor forskjell det er på hcg målingene på stripsene og digital?
Stripene er med følsomhet på 10, og digital på 25! Så det er nok et par dager i tidsaspekt.
Men det står 25 i pakningsvedlegget på stripsene [emoji85][emoji85]
Jo nærmere ikm man er, jo tregere går tiden.. Skulle gjerne vært en av de som produserte mye hcg ved graviditet. Sist graviditet hadde jeg svk strek 12dpo. Bedre å være ferdig med håpet om to streker enn å måtte pine seg gjennom flere dager til..