~IKM uke 49~2017

Er vel ingen tvil lenger, kan nok settes som gravid[emoji173]️Dette er surrealistisk rett å slett ! Venter til i morgen tidlig med å ta digital. Bortreist i dag å kommer sent hjem m. Så tenker å fortelle mannen da[emoji7] Bedre og vise han en digital som ikke levner noen tvil har jeg tenkt [emoji87]Tok en før jeg dro, å den var blitt litt mer tydelig rosa[emoji173]️ Blææ har hatt så mensmuringer av og på siste dagene. Vanlig så tidlig? Er nok 3+5 ca. Uggen! Trangt bukser som strammer er uaktuelt! Vis vedlegget 237770
Så Herlig, for en fin adventsgave [emoji173][emoji173]

Nå er jeg litt forvirret. Jeg har hatt litt ustabil syklus etter jeg tok ut spiralen etter sommeren, siste syklus var 32 dager. Jeg har derfor beregnet ca 32 dager denne syklusen også, noe som gir ikm 10 desember. Har siste uken hatt vondt i brystene, men hatt negative tester (det var tidlig å teste). Nå tror kanskje jeg fikk en festeblødning, ellers så kommer tr 7 dager for tidlig. Kom bare litt brunt på papiret (beklager detaljer), så ikke noe mer. Kan det være en festeblødning tror dere? Fant aldri ut når EL var, så det er vanskelig å beregne tid [emoji28]

Ingen tvil her nei[emoji43][emoji173]️[emoji1319] Jeg håper flere følger etter meg[emoji173]️[emoji173]️
IMG_5943.JPG

Back
Topp