Min er laaaavt nede, men lukket. Og jeg er på tjukken [emoji56]. Det varierer veldig gjennom dagen hvor den tappen befinner seg [emoji13]
Hehe, da er det ment å skape forvirring med tappen da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min er laaaavt nede, men lukket. Og jeg er på tjukken [emoji56]. Det varierer veldig gjennom dagen hvor den tappen befinner seg [emoji13]
Krysser fingrer og tær!!Ja, det var skikkelig nedtur [emoji53] men håper på bedre resultat på søndag [emoji4]
Så Herlig, for en fin adventsgave [emoji173][emoji173]Er vel ingen tvil lenger, kan nok settes som gravid[emoji173]️Dette er surrealistisk rett å slett ! Venter til i morgen tidlig med å ta digital. Bortreist i dag å kommer sent hjem m. Så tenker å fortelle mannen da[emoji7] Bedre og vise han en digital som ikke levner noen tvil har jeg tenkt [emoji87]Tok en før jeg dro, å den var blitt litt mer tydelig rosa[emoji173]️ Blææ har hatt så mensmuringer av og på siste dagene. Vanlig så tidlig? Er nok 3+5 ca. Uggen! Trangt bukser som strammer er uaktuelt! Vis vedlegget 237770
Hvem er med på testing i morgen? [emoji108][emoji1374] Optimist til det motsatte er bevist! [emoji847]
Egentlig tenkt å holde meg til mandag, men mulig jeg ryker på en i morra [emoji85]
Jeg er med! Selvom den garantert er negativ da ogsåHvem er med på testing i morgen? [emoji108][emoji1374] Optimist til det motsatte er bevist! [emoji847]
Jeg skal teste i morgenHvem er med på testing i morgen? [emoji108][emoji1374] Optimist til det motsatte er bevist! [emoji847]
Gjør det!Egentlig tenkt å holde meg til mandag, men mulig jeg ryker på en i morra [emoji85]
Gleder meg [emoji173] håper!!+Jeg skal teste i morgen
Jeg skal teste i morgen
Så Herlig, for en fin adventsgave [emoji173][emoji173]
Gleder meg [emoji173] håper!!+
Me tooStemmer det! Jeg gleder meg [emoji1303]
Jeg skal klare å holde meg til mandag. Lykke til med testingen dere som tar i morgen
Gratulerer!Ingen tvil her nei[emoji43][emoji173]️[emoji1319] Jeg håper flere følger etter meg[emoji173]️[emoji173]️Vis vedlegget 237842