~IKM uke 49~2017

Husk at det er ekstremt vanlig å IKKE ha symptomer så tidlig. Men ja, jeg vet at det ikke virker sånn her på forumet.
Takk for påminnelse. Vet det egentlig, men som du sier er det veldig mange med symptomer her inne. Og alle som faktisk er gravide virker å få positiv så tidlig her inne.

Jeg tok en test i går, selv om jeg egentlig skulle vente til helgen [emoji28] den ble positiv med en gang, men etter ca 5 sekunder så forsvant streken helt [emoji52] ble helt blenda. Lykken varte altså bare 5 sekunder, men tester igjen i helgen. Jeg har ingen andre symptomer en vonde pupper, så det er ikke sikkert det klaffet denne pp.

Ikke tvil om at det er streker der. Mange som får sterkere om ettermiddagen enn om morgenen så du kan være av dem, eller det bare er forskjell på mengden fargestoff i testene.

Gratulerer

Phu det var betryggende å høre, ble litt redd nå! Veldig mye murringer å magen kjennes rar ut! Små uggen i magen [emoji43]

Hvor mange dpo er du da? :) Har også hatt murringer noen dager, bare blitt mer å mer tydelig. Men ikke så kraftige som ved tr. Jeg blir å kvalm ved stress, vært my av det pga jobb denne uken. Så usikker på om det et jobb eller spire som er grunnen.

Jeg er 8 dpo og begynner ev å teste i morgen. Men kom er først 10 des, så forventer ingen streker nå:p
Vanskelig å vite hva symptomene beror på, men vi finner ut det etter hvert..bare at ventingen er så kjedelig!!o_O

Jeg tok en test i går, selv om jeg egentlig skulle vente til helgen [emoji28] den ble positiv med en gang, men etter ca 5 sekunder så forsvant streken helt [emoji52] ble helt blenda. Lykken varte altså bare 5 sekunder, men tester igjen i helgen. Jeg har ingen andre symptomer en vonde pupper, så det er ikke sikkert det klaffet denne pp.
Så kjedelig da. Mye lykke man kan kjenne på i løpet av så få sekunder. Lykke til med videre testing :)

Så rart. Håper på positiv om noen dager

Testet i dag, helt blenda :depressed: IKM mandag/tirsdag.

Dere som har fått positiv nå, tester dere med 10 eller 25 mIU/ml tester?

Takk for påminnelse. Vet det egentlig, men som du sier er det veldig mange med symptomer her inne. Og alle som faktisk er gravide virker å få positiv så tidlig her inne.
Ja, men vi girer hverandre opp og vet du. Men tror nok likevel det normale er å være symptomløs til godt etter IKM og heller ikke teste før det.

kjedelig. Det må ha vært nedtur da den forsvant for den gleden kommer jo umiddelbart. Lykke til

Phu det var betryggende å høre, ble litt redd nå! Veldig mye murringer å magen kjennes rar ut! Små uggen i magen [emoji43]
pust med magen. Satser på at det går bra

Testet i dag, helt blenda :depressed: IKM mandag/tirsdag.

Dere som har fått positiv nå, tester dere med 10 eller 25 mIU/ml tester?
Ville testet med 10 om jeg hadde

Tester alltid med 10:)

Så kjedelig da. Mye lykke man kan kjenne på i løpet av så få sekunder. Lykke til med videre testing :)

Ja, ble så utrolig glad, fikk tårer i øynene! Men så ble den borte da [emoji53] håper på bedre resultat på søndag! [emoji4]

VM i overfortolkning av symptomer: 8 dpo og ømme (men myke) bryster med spesielt vonde/kløende brystvorter. Murring i rygg/mage og blir litt andpusten av å gå opp trappa. Kan det være... en liten luring, eller rekord-pms? [emoji847]

Gravid! Positiv digital i kveld, 9 DPO:Heartred:Heartred
Snapchat-2101016754.jpg

Back
Topp