Gravid! Positiv digital i kveld, 9 DPO
Vis vedlegget 237746
Hurra! Gratulerer så mye [emoji2][emoji2][emoji2][emoji1374]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 237746
Vis vedlegget 237746
Morgenens test. Ser noen strek?
Takk Sett bort fra at jeg fikk influensa i går kveld, føler jeg meg i grei formGratulerer hurra [emoji3][emoji1319] Hvordan føler du deg?
Vis vedlegget 237746
Er vel ingen tvil lenger, kan nok settes som gravid[emoji173]️Dette er surrealistisk rett å slett ! Venter til i morgen tidlig med å ta digital. Bortreist i dag å kommer sent hjem m. Så tenker å fortelle mannen da[emoji7] Bedre og vise han en digital som ikke levner noen tvil har jeg tenkt [emoji87]Tok en før jeg dro, å den var blitt litt mer tydelig rosa[emoji173]️ Blææ har hatt så mensmuringer av og på siste dagene. Vanlig så tidlig? Er nok 3+5 ca. Uggen! Trangt bukser som strammer er uaktuelt! Vis vedlegget 237770
Takk Ja, det var veldig tidligGratulerer!!
Det var tidlig positiv test
Gratulerer!Er vel ingen tvil lenger, kan nok settes som gravid[emoji173]️Dette er surrealistisk rett å slett ! Venter til i morgen tidlig med å ta digital. Bortreist i dag å kommer sent hjem m. Så tenker å fortelle mannen da[emoji7] Bedre og vise han en digital som ikke levner noen tvil har jeg tenkt [emoji87]Tok en før jeg dro, å den var blitt litt mer tydelig rosa[emoji173]️ Blææ har hatt så mensmuringer av og på siste dagene. Vanlig så tidlig? Er nok 3+5 ca. Uggen! Trangt bukser som strammer er uaktuelt! Vis vedlegget 237770
GratulererEr vel ingen tvil lenger, kan nok settes som gravid[emoji173]️Dette er surrealistisk rett å slett ! Venter til i morgen tidlig med å ta digital. Bortreist i dag å kommer sent hjem m. Så tenker å fortelle mannen da[emoji7] Bedre og vise han en digital som ikke levner noen tvil har jeg tenkt [emoji87]Tok en før jeg dro, å den var blitt litt mer tydelig rosa[emoji173]️ Blææ har hatt så mensmuringer av og på siste dagene. Vanlig så tidlig? Er nok 3+5 ca. Uggen! Trangt bukser som strammer er uaktuelt! Vis vedlegget 237770
Det er da ikke tvil, Rosalia.Testtøs vist [emoji85] Wææ blir nok mange testet fremmover. Litt sterkere i kveld [emoji7]Vis vedlegget 237757Vis vedlegget 237758Vis vedlegget 237759Vis vedlegget 237760
Er vel ingen tvil lenger, kan nok settes som gravid[emoji173]️Dette er surrealistisk rett å slett ! Venter til i morgen tidlig med å ta digital. Bortreist i dag å kommer sent hjem m. Så tenker å fortelle mannen da[emoji7] Bedre og vise han en digital som ikke levner noen tvil har jeg tenkt [emoji87]Tok en før jeg dro, å den var blitt litt mer tydelig rosa[emoji173]️ Blææ har hatt så mensmuringer av og på siste dagene. Vanlig så tidlig? Er nok 3+5 ca. Uggen! Trangt bukser som strammer er uaktuelt! Vis vedlegget 237770
12 DPO, og blenda test [emoji17] Ikke mye håp igjen her hos meg. Kjente på tappen i går kveld, og den kjentes ut som den var lav og bløt [emoji1361]
Det eneste lille håpet jeg har igjen er pga dagens utflod. Våknet opp med utflod som lignet EL-slim, men har tatt EL-tester også denne uken og de har alle vært tydelig negativ. Har aldri opplevd slik type utflod før TR tidligere. Tenker dere at det fortsatt kan være håp? IKM på tirsdag.
Edit: Prøvde å kjenne på tappen nå, men nå lå den så høyt at jeg såvidt fikk kjent borti den med langfingeren [emoji15]
Takk, lurer på når dette skal gå helt opp for meg!Gratulerer så mye igjen! De mensmurringene må du bare nyte [emoji28] Skulle gjerne hatt slike mensmurringer selv [emoji173]️
Jeg er helt nybegynner på det med tappen...er det bare høyt oppe før tr hvis man er gravid?