~IKM uke 49~2017

Nå har jeg holdt meg i 4 timer, måtte bare prøve en ny test for å sjekke om jeg drømte i morres. Litt tydeligere strek nå, å mere rosa [emoji43] Skjer dette virkelig?? Ser dere?? [emoji173]️ Ene bilde viser fra i morres sammen m den tatt nå i kveld.

Streken er tydeligere på den siste testen altså :happy093. Gratulerer så mye!

Hvilke symptomer har du nå?

Jeg våknet i natt og fikk ikke sove fordi det murret i magen. Måtte spise for å ikke bli kvalm, akkurat som når jeg vært gravid:nailbiting:
Bare at jeg synes det er litt tidlig med kvalme... kanskje det bare er stress?:rolleyes:

Mensmurringer uten mens er et typisk gravidetegn!!

Enda godt, men blir jo tolkende på alt nå! [emoji43] Men er ikke helt lik mensen vondt. Å ikke så vondt som jeg pleier få da [emoji85]

Streken er tydeligere på den siste testen altså :happy093. Gratulerer så mye!

Hvilke symptomer har du nå?

Litt såra nippler(pleier ikke ha det), mensnurringer og livmorstappen ligger høyt oppe. Tempen holder seg høy :)

Jeg våknet i natt og fikk ikke sove fordi det murret i magen. Måtte spise for å ikke bli kvalm, akkurat som når jeg vært gravid:nailbiting:
Bare at jeg synes det er litt tidlig med kvalme... kanskje det bare er stress?:rolleyes:

Hvor mange dpo er du da? :) Har også hatt murringer noen dager, bare blitt mer å mer tydelig. Men ikke så kraftige som ved tr. Jeg blir å kvalm ved stress, vært my av det pga jobb denne uken. Så usikker på om det et jobb eller spire som er grunnen.

Litt såra nippler(pleier ikke ha det), mensnurringer og livmorstappen ligger høyt oppe. Tempen holder seg høy :)

Har du tatt test i dag også?

Jeg skal teste selv i dag :bag: IKM ca mandag... har såre nipler og utflod.. litt murringer også.

Har du tatt test i dag også?

Jeg skal teste selv i dag :bag: IKM ca mandag... har såre nipler og utflod.. litt murringer også.

Høres jo lovende ut det :) har inn på tirsdag. Tok i morres , ser streken men litt svakere en i går kveld av en eller annen grunn [emoji43] Nå må lille spire klore seg fast altså!!
IMG_5900.JPG
IMG_5901.jpg

Stigning til morgenen i dag også, kanskje her faktisk er noe på gang?:p Den blå har også begynt å få svak strek i dag:)
Snapchat-1022131886.jpg
Snapchat-1043490111.jpg

Høres jo lovende ut det :) har inn på tirsdag. Tok i morres , ser streken men litt svakere en i går kveld av en eller annen grunn [emoji43] Nå må lille spire klore seg fast altså!!Vis vedlegget 237651Vis vedlegget 237652
Ikke tvil om at det er streker der. Mange som får sterkere om ettermiddagen enn om morgenen så du kan være av dem, eller det bare er forskjell på mengden fargestoff i testene.

Gratulerer

Husker ikke nøyaktig styrken på testen fra igår, men det må jo være noe på gang nå?!
Ja, det tror jeg! Blir nok flere tester utover dagen. Pleier å få sterkere på ettermiddag/kveld også, så det blir spennende!:)

E4E16B9F-E02F-46EB-9065-2BC130E48DCB.jpeg

Da gikk jeg på en smell, 8dpo :smiley-ashamed005 Selvfølgelig negativ..
Har liten tro på at det kommer til å klaffe denne mnd. Null symptomer og murringer :(

Ja, det tror jeg! Blir nok flere tester utover dagen. Pleier å få sterkere på ettermiddag/kveld også, så det blir spennende!:)
Gleder meg!

Vis vedlegget 237670
Da gikk jeg på en smell, 8dpo :smiley-ashamed005 Selvfølgelig negativ..
Har liten tro på at det kommer til å klaffe denne mnd. Null symptomer og murringer :(
Husk at det er ekstremt vanlig å IKKE ha symptomer så tidlig. Men ja, jeg vet at det ikke virker sånn her på forumet.

Back
Topp