~IKM uke 49~2017

Gir opp og har litt håp flere ganger om dagen. Masse murring, litt ømme pupper og alt som hører både tidlig graviditet og pms til. Mao håpløst. Har hatt to ordentlig vonde stikk på venstre side, typ nål som stikkes inn i 1-2 sek før det forsvinner. Er 6-7 dpo i dag. Spoler gladelig fremover ei uke, kan det gjøres?
Akkurat det samme her, bortsett fra at jeg ikke har noen symptomer. Føler meg psykisk ustabil. Er så lenge igjen!

Har hatt murringer/vondt nederst i magen siden 2dpo. I dag har jeg også vært svimmel og hatt vondt i puppene, og det hele toppa seg på badet nå -det kom væske ut av puppen når jeg klemte på den! :eek:

Jeg må bare gå å legge meg, for nå tror jeg snart det klikker litt for meg, for innbiller meg at jeg bare "trykker" symptomer på meg selv. 7dpo idag... skal ikke være mulig? :inpain:

Natta! :goodnight

Fikk positiv el-test idag så da hører jeg nok ikke hjemme i denne ikm-gruppen likevel :wacky: Fått lagt inn aksjer annenhver dag siden dag ni, og sist på mandag.. Da dro mannen på jobbtur.. Er alt håp ute da når jeg fikk positiv test først i dag? :sorry: Lykke til alle sammen! Håper på en masse desember spirer :)

Jeg er så utrolig trøtt og sliten, og har skikkelig vonde/ømme pupper, blir spennende å teste i helgen [emoji4]

Eee feil temp i går eller ?? Nå er den plutselig 36,85 [emoji43]å jeg tok tempen 2 ganger for sikkerhetsjukd. Så den er ikke så lav som i går, kan ikke være festedipp heller.
IMG_5878.jpg

Kun 6 dpo, men kjedelig uansett [emoji85]
4c66b6ed965ba22c31f654397facffec.jpg
90840ad1095c9a66da531a1f8ef02217.jpg

Fikk positiv el-test idag så da hører jeg nok ikke hjemme i denne ikm-gruppen likevel :wacky: Fått lagt inn aksjer annenhver dag siden dag ni, og sist på mandag.. Da dro mannen på jobbtur.. Er alt håp ute da når jeg fikk positiv test først i dag? :sorry: Lykke til alle sammen! Håper på en masse desember spirer :)

Så kjedelig med lang ventetid på el:oops:
Når er han tilbake da? Hvis dere får lagt inn aksjer i dag så er det kanskje en fulltreffer:happy:

Jeg fikk endelig en stigning på tempen, og jeg håper den holder seg høy!:nailbiting:
Masse murringer i går, noe jeg aldri har før tr ellers:woot:

Vedlegg

• Screenshot_20171130-064739.png
    Screenshot_20171130-064739.png
    350,5 KB · Visninger: 78
10 dpo, og negativ billigtest i dag [emoji849]

Klaffer det ikke denne gang så melder jeg meg inn med dere i tempegjengen! Hvilket tidspunkt temper dere på? Jeg stå opp til så forskjellig tidspunkt hver dag nesten med 1 times mellomrom.

Jeg ser og jeg synes den ser rosa ut :D

Wæææ jeg har aldri fått antydning til strek før på disse testene , en gang men da klarte jeg ikke se den selv. Denne derimot ser jeg selv om det er svakt da[emoji43] 13 dpo , burde den ikke vært sterkere da?

Wæææ jeg har aldri fått antydning til strek før på disse testene , en gang men da klarte jeg ikke se den selv. Denne derimot ser jeg selv om det er svakt da[emoji43] 13 dpo , burde den ikke vært sterkere da?
Nei ikke nødvendigvis. Noen får jo ikke strek i det hele tatt før etter IKM:)

Sender deg masse baby klemmer <3

Takk, men tørr ikke tro på det før det slår ut på digital eventuelt. Jeg som var til legen på tirsdag for og snakke om at det straks har gått 1 år med prøving [emoji23]

Back
Topp