~IKM uke 49~2017

10 dpo burde være greit startdag for testing, hvis man klarer å holde seg så lenge:p
Jeg burde vente til nærmere ikm og ikke begynne å teste nå på søndag, men det er så lenge til!

Det er vanskelig å vente med testing, men kanskje jeg skal prøve å vente til nærmere IKM jeg også [emoji4]

Er 4dpo jeg også. Eneste forskjellen denne pp er at jeg har litt ømme brystvorter nå etter el, noe jeg hadde den mnd jeg ble gravid sist. Samtidig et det jo alt for tidlig å få noen symptomer på graviditet, så må nok være ift. el. Har et lite håp på at det skal klaffe nå. Nærmer meg snart termindato for den jeg mistet og hadde hjulpet veldig på psyken om jeg hadde klart å bli gravid igjen innen da.

Håper spiren sitter for deg [emoji4]

Tempen droppa sikkerlig i dag 11 dpo, gidder ikke ta noen gv test nå. Er nok bare å vente på tr :/
IMG_5866.jpg

Hjelp! Stikking i brystvortene! [emoji848][emoji56][emoji1374][emoji1374][emoji1374] 5-6 dpo Også murring i korsrygg og mage, men det skal jeg ikke bruke til noe...

Første pp med testing så jeg har ikke peiling på dette, men er ikke tempen litt lav for å være etter el....?:rolleyes:

Jeg er ikke 100% sikker på at el faktisk var på torsdag... el-test onsdag kveld var nesten positiv, og svakere igjen på torsdag...
Men jeg kjente veldig i eggstokkene på onsdag, så utifra det håper jeg at egget faktisk slapp...:shy:

Er det noen som har erfaring med lav tempøkning etter el?

Vedlegg

• Screenshot_20171128-094605.png
    Screenshot_20171128-094605.png
    248,7 KB · Visninger: 84
Har hatt skikkelig murringer og vondt nederst i magen i to dager nå, i natt var det ganske så intenst. Tenker at det er tidlig med evt symptomer når det bare er 6 dpo i dag. Prøver å si til meg selv at det bare er noe jeg innbiller meg, men muŕringene er der like herlig selv om. Tilfeldig tror dere? Jeg som begynner å bli gal? Egget har vel ikke engang fått festet seg :p:wacky:

Har hatt skikkelig murringer og vondt nederst i magen i to dager nå, i natt var det ganske så intenst. Tenker at det er tidlig med evt symptomer når det bare er 6 dpo i dag. Prøver å si til meg selv at det bare er noe jeg innbiller meg, men muŕringene er der like herlig selv om. Tilfeldig tror dere? Jeg som begynner å bli gal? Egget har vel ikke engang fått festet seg :p:wacky:

Spennende! Alt kan skje. Kjente det selv fra 4 dpo sist, og kjenner det nå, men prøver å roe nervene ;) vet ikke hvor bra det går.

Hos meg fester det seg som regel 4-6 dpo og så får jeg symptomer 6-8 dpo og positive tester fra 8-10 dpo.

Spennende! Alt kan skje. Kjente det selv fra 4 dpo sist, og kjenner det nå, men prøver å roe nervene ;) vet ikke hvor bra det går.

Ja! Det gjør jo ikke akkurat at ventedagene går fortere :yuck: Hadde du murringer da du kjente det sist? Tenker kanskje at jeg egentlig kjenner noe hver syklus men er sykt bevist på det akkurat nå? Huff :nailbiting:

Jeg har også murringer i dag, 5 dpo...vi får håpe på at det er positive tegn:)

Oj! Hvilke symptomer kjenner du da? :smug:
Som regel er det sterk luktesans, endret smaksans, jeg blir frossen ( men akkurat nå har jeg vært det siden to kjemiske siden), får ømme pupper, kan bli veldig trøtt.

Back
Topp