Oi, det hørtes ikke ut som en enkel jobb å tolke det der
Jeg kjenner ingenting, men det gjorde jeg ikke sist gang og heller ikke vanlige sykler så det finnes ingenting å sammenligne med
Da er vi på lik linje, og like «frustrerte» ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, det hørtes ikke ut som en enkel jobb å tolke det der
Jeg kjenner ingenting, men det gjorde jeg ikke sist gang og heller ikke vanlige sykler så det finnes ingenting å sammenligne med
3dpo og folk tror jeg er helt koko hvis jeg sier at jeg føler det stikker litt altså. Sliter med urinveisinfeksjon verk. Men er 95%sikker på at jeg ikke har det4 dpo i dag, tror jeg, og jeg løper på do hele tiden.
Hvordan går det med dere andre?
Da er vi på lik linje, og like «frustrerte» ;-)
Nå er det på tide at vi får to streker jaGleder meg til alle positive tester her etterhvert Holder av plass til meg selv
10 dpo burde være greit startdag for testing, hvis man klarer å holde seg så lenge
Jeg burde vente til nærmere ikm og ikke begynne å teste nå på søndag, men det er så lenge til!
Er 4dpo jeg også. Eneste forskjellen denne pp er at jeg har litt ømme brystvorter nå etter el, noe jeg hadde den mnd jeg ble gravid sist. Samtidig et det jo alt for tidlig å få noen symptomer på graviditet, så må nok være ift. el. Har et lite håp på at det skal klaffe nå. Nærmer meg snart termindato for den jeg mistet og hadde hjulpet veldig på psyken om jeg hadde klart å bli gravid igjen innen da.
Det er vanskelig å vente med testing, men kanskje jeg skal prøve å vente til nærmere IKM jeg også [emoji4]
Tempen droppa sikkerlig i dag 11 dpo, gidder ikke ta noen gv test nå. Er nok bare å vente på tr :/ Vis vedlegget 237419
3dpo og folk tror jeg er helt koko hvis jeg sier at jeg føler det stikker litt altså. Sliter med urinveisinfeksjon verk. Men er 95%sikker på at jeg ikke har det
Har hatt skikkelig murringer og vondt nederst i magen i to dager nå, i natt var det ganske så intenst. Tenker at det er tidlig med evt symptomer når det bare er 6 dpo i dag. Prøver å si til meg selv at det bare er noe jeg innbiller meg, men muŕringene er der like herlig selv om. Tilfeldig tror dere? Jeg som begynner å bli gal? Egget har vel ikke engang fått festet seg
Hos meg fester det seg som regel 4-6 dpo og så får jeg symptomer 6-8 dpo og positive tester fra 8-10 dpo.Har hatt skikkelig murringer og vondt nederst i magen i to dager nå, i natt var det ganske så intenst. Tenker at det er tidlig med evt symptomer når det bare er 6 dpo i dag. Prøver å si til meg selv at det bare er noe jeg innbiller meg, men muŕringene er der like herlig selv om. Tilfeldig tror dere? Jeg som begynner å bli gal? Egget har vel ikke engang fått festet seg
Spennende! Alt kan skje. Kjente det selv fra 4 dpo sist, og kjenner det nå, men prøver å roe nervene vet ikke hvor bra det går.
Hos meg fester det seg som regel 4-6 dpo og så får jeg symptomer 6-8 dpo og positive tester fra 8-10 dpo.
Har hatt skikkelig murringer og vondt nederst i magen i to dager nå, i natt var det ganske så intenst. Tenker at det er tidlig med evt symptomer når det bare er 6 dpo i dag. Prøver å si til meg selv at det bare er noe jeg innbiller meg, men muŕringene er der like herlig selv om. Tilfeldig tror dere? Jeg som begynner å bli gal? Egget har vel ikke engang fått festet seg
Som regel er det sterk luktesans, endret smaksans, jeg blir frossen ( men akkurat nå har jeg vært det siden to kjemiske siden), får ømme pupper, kan bli veldig trøtt.Oj! Hvilke symptomer kjenner du da?