Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
10 dpo å jeg ser fortsatt ingenting med mitt dårlige streksyn. Dere? Vis vedlegget 237346Vis vedlegget 237347
Jeg ser ingenting, dessverre...
Hvordan er temperaturen i dag da?
4 dpo i dag, tror jeg, og jeg løper på do hele tiden.
Hvordan går det med dere andre?
Er 4dpo jeg også. Eneste forskjellen denne pp er at jeg har litt ømme brystvorter nå etter el, noe jeg hadde den mnd jeg ble gravid sist. Samtidig et det jo alt for tidlig å få noen symptomer på graviditet, så må nok være ift. el. Har et lite håp på at det skal klaffe nå. Nærmer meg snart termindato for den jeg mistet og hadde hjulpet veldig på psyken om jeg hadde klart å bli gravid igjen innen da.DPO-land [emoji5] tenkte å begynne å teste i søndag, da er jeg (muligens) 10 DPO [emoji4] er så spent! [emoji16] skikkelig vonde bryster nå, kanskje et tegn, eller helt tilfeldig, time will tell [emoji4]
Kl 05.10 viste den 36.66 , men hadde sovet dårlig og lite. Klarte sovne å litt dypere , så tok temp igjen når jeg våknet Kl 08.00 da var den 36.82. Tempet igjen etter å ha vært våken i 30 min, da var den 36,66. Så jeg plottet inn 36,82 på ff. Vis vedlegget 237356
DPO-land [emoji5] tenkte å begynne å teste i søndag, da er jeg (muligens) 10 DPO [emoji4] er så spent! [emoji16] skikkelig vonde bryster nå, kanskje et tegn, eller helt tilfeldig, time will tell [emoji4]
Er 4dpo jeg også. Eneste forskjellen denne pp er at jeg har litt ømme brystvorter nå etter el, noe jeg hadde den mnd jeg ble gravid sist. Samtidig et det jo alt for tidlig å få noen symptomer på graviditet, så må nok være ift. el. Har et lite håp på at det skal klaffe nå. Nærmer meg snart termindato for den jeg mistet og hadde hjulpet veldig på psyken om jeg hadde klart å bli gravid igjen innen da.
4 dpo i dag, tror jeg, og jeg løper på do hele tiden.
Hvordan går det med dere andre?
Tror også jeg er 4Dpo i dag, men helt sikker er jeg ikke. Har murring i mage og rygg, mest på høyresiden, som får meg til å tenke WHAT? Har ikke egget sluppet? [emoji47] Skal prøve å holde meg på matta til helga. Fikk ikke positiv sist før 12 dpo, så vet jo det er dumt å stresse med testing, men vanskelig å vente [emoji51]
4dpo her også. Første test ryker 10dpo altså på søndag
Jeg begynner også å lure på om el ikke har vært....første pp jeg temper, og den har ikke steget noe særlig etter det jeg mener er el...
Sist gang jeg var gravid testet jeg dagen før Ikm, husker ikke hvilken dpo det var, og da var det klart positivt
Men tror ikke jeg klarer å vente så lenge nå
Føles murringene som når du har el?
Kanskje det er egget som fester seg?
Du har fått fint kryss i hvert fall og tempen er jo rimelig høy, så dette ser jo bra ut
Jeg har ikke fått høy nok temperatur lenge nok til å få kryss, men mener at el var på onsdag/torsdag... bare vente og se
Kan egentlig ikke svare, for jeg har så mye murring store deler av tiden, at jeg gir opp å tolke. Blir jo gal av mindre. Har mye pms når jeg er gravid og når jeg ikke er det, men ikke så mye sist syklus... lite struktur på det.
Murring ligner på svak pms, eller litt som før eggløsning. Like greit å tenke tidlig pms
Ja tempen er høy kontra helt i starten av syklusen. Men var jo det sist også uten hell.....Klarer ikke være opprimist! Ah kjedelig da, krysser fingrene for deg jeg [emoji1303]
Det ser ut som det blir det jaDa er søndagen den store testedagen
Velkommen inn til oss og lykke tilEndelig fått positiv el-test etter SA, så da kan jeg inn i ny IKM-gruppe [emoji173]️
Kaloui: PP4 (PP1 etter sa) - B2 - EL ca 28.11 - IKM 8.12.