~IKM uke 49~2017

10 dpo å jeg ser fortsatt ingenting med mitt dårlige streksyn. Dere?
IMG_5862.JPG
IMG_5863.jpg

Jeg ser ingenting, dessverre...
Hvordan er temperaturen i dag da?

Kl 05.10 viste den 36.66 , men hadde sovet dårlig og lite. Klarte sovne å litt dypere , så tok temp igjen når jeg våknet Kl 08.00 da var den 36.82. Tempet igjen etter å ha vært våken i 30 min, da var den 36,66. Så jeg plottet inn 36,82 på ff.
IMG_5864.jpg

DPO-land [emoji5] tenkte å begynne å teste i søndag, da er jeg (muligens) 10 DPO [emoji4] er så spent! [emoji16] skikkelig vonde bryster nå, kanskje et tegn, eller helt tilfeldig, time will tell [emoji4]

4 dpo i dag, tror jeg, og jeg løper på do hele tiden.
Hvordan går det med dere andre?
DPO-land [emoji5] tenkte å begynne å teste i søndag, da er jeg (muligens) 10 DPO [emoji4] er så spent! [emoji16] skikkelig vonde bryster nå, kanskje et tegn, eller helt tilfeldig, time will tell [emoji4]
Er 4dpo jeg også. Eneste forskjellen denne pp er at jeg har litt ømme brystvorter nå etter el, noe jeg hadde den mnd jeg ble gravid sist. Samtidig et det jo alt for tidlig å få noen symptomer på graviditet, så må nok være ift. el. Har et lite håp på at det skal klaffe nå. Nærmer meg snart termindato for den jeg mistet og hadde hjulpet veldig på psyken om jeg hadde klart å bli gravid igjen innen da.

Kl 05.10 viste den 36.66 , men hadde sovet dårlig og lite. Klarte sovne å litt dypere , så tok temp igjen når jeg våknet Kl 08.00 da var den 36.82. Tempet igjen etter å ha vært våken i 30 min, da var den 36,66. Så jeg plottet inn 36,82 på ff. Vis vedlegget 237356

Du har fått fint kryss i hvert fall og tempen er jo rimelig høy, så dette ser jo bra ut:)
Jeg har ikke fått høy nok temperatur lenge nok til å få kryss, men mener at el var på onsdag/torsdag... bare vente og se :rolleyes:

10 dpo burde være greit startdag for testing, hvis man klarer å holde seg så lenge:p
Jeg burde vente til nærmere ikm og ikke begynne å teste nå på søndag, men det er så lenge til!

Er 4dpo jeg også. Eneste forskjellen denne pp er at jeg har litt ømme brystvorter nå etter el, noe jeg hadde den mnd jeg ble gravid sist. Samtidig et det jo alt for tidlig å få noen symptomer på graviditet, så må nok være ift. el. Har et lite håp på at det skal klaffe nå. Nærmer meg snart termindato for den jeg mistet og hadde hjulpet veldig på psyken om jeg hadde klart å bli gravid igjen innen da.

Jeg hadde ingen symptomer når jeg ble gravid i mai, så alle eventuelle symptomer jeg får nå tror jeg bare er psykisk:confused:

Jeg skjønner det at det ville hjulpet å være gravid når det nærmer seg termindato. Min termin var i midten av februar, men ble flyttet 2-3 ganger før jeg mistet i uke 13, så jeg føler ikke at jeg har en termindato. Men jeg tror det vil bli tøft i januar/februar uansett hvis jeg ikke er gravid da.
Vi får krysse fingrene for at vi begge og alle andre i denne uka får fine streker!:woot:
Dette hadde vært fin julegave det!

4 dpo i dag, tror jeg, og jeg løper på do hele tiden.
Hvordan går det med dere andre?

Tror også jeg er 4Dpo i dag, men helt sikker er jeg ikke. Har murring i mage og rygg, mest på høyresiden, som får meg til å tenke WHAT? Har ikke egget sluppet? [emoji47] Skal prøve å holde meg på matta til helga. Fikk ikke positiv sist før 12 dpo, så vet jo det er dumt å stresse med testing, men vanskelig å vente [emoji51]

Tror også jeg er 4Dpo i dag, men helt sikker er jeg ikke. Har murring i mage og rygg, mest på høyresiden, som får meg til å tenke WHAT? Har ikke egget sluppet? [emoji47] Skal prøve å holde meg på matta til helga. Fikk ikke positiv sist før 12 dpo, så vet jo det er dumt å stresse med testing, men vanskelig å vente [emoji51]

Jeg begynner også å lure på om el ikke har vært....første pp jeg temper, og den har ikke steget noe særlig etter det jeg mener er el...o_O
Sist gang jeg var gravid testet jeg dagen før Ikm, husker ikke hvilken dpo det var, og da var det klart positivt:p
Men tror ikke jeg klarer å vente så lenge nå:D

Føles murringene som når du har el?
Kanskje det er egget som fester seg?:woot:

4dpo her også. Første test ryker 10dpo altså på søndag :)

Jeg begynner også å lure på om el ikke har vært....første pp jeg temper, og den har ikke steget noe særlig etter det jeg mener er el...o_O
Sist gang jeg var gravid testet jeg dagen før Ikm, husker ikke hvilken dpo det var, og da var det klart positivt:p
Men tror ikke jeg klarer å vente så lenge nå:D

Føles murringene som når du har el?
Kanskje det er egget som fester seg?:woot:

Kan egentlig ikke svare, for jeg har så mye murring store deler av tiden, at jeg gir opp å tolke. Blir jo gal av mindre. Har mye pms når jeg er gravid og når jeg ikke er det, men ikke så mye sist syklus... lite struktur på det.
Murring ligner på svak pms, eller litt som før eggløsning. Like greit å tenke tidlig pms ;)

Du har fått fint kryss i hvert fall og tempen er jo rimelig høy, så dette ser jo bra ut:)
Jeg har ikke fått høy nok temperatur lenge nok til å få kryss, men mener at el var på onsdag/torsdag... bare vente og se :rolleyes:

Ja tempen er høy kontra helt i starten av syklusen. Men var jo det sist også uten hell.....Klarer ikke være opprimist! Ah kjedelig da, krysser fingrene for deg jeg [emoji1303]

Kan egentlig ikke svare, for jeg har så mye murring store deler av tiden, at jeg gir opp å tolke. Blir jo gal av mindre. Har mye pms når jeg er gravid og når jeg ikke er det, men ikke så mye sist syklus... lite struktur på det.
Murring ligner på svak pms, eller litt som før eggløsning. Like greit å tenke tidlig pms ;)

Oi, det hørtes ikke ut som en enkel jobb å tolke det der:confused:
Jeg kjenner ingenting, men det gjorde jeg ikke sist gang og heller ikke vanlige sykler så det finnes ingenting å sammenligne med:p

Ja tempen er høy kontra helt i starten av syklusen. Men var jo det sist også uten hell.....Klarer ikke være opprimist! Ah kjedelig da, krysser fingrene for deg jeg [emoji1303]

At det skal være så vanskelig å få enkle, tydelige tegn og symptomer som ikke kan forveksles med tr!o_O
Takk! Jeg tror jeg bare later som ingenting fremover og lar tiden gå....
Jeg skal dessuten på jobbintervju i morgen, så det å eventuelt være gravid denne pp er både dårlig timing og det vi satset på.:p

Endelig fått positiv el-test etter SA, så da kan jeg inn i ny IKM-gruppe [emoji173]️
Kaloui: PP4 (PP1 etter sa) - B2 - EL ca 28.11 - IKM 8.12.
Velkommen inn til oss og lykke til :)

Back
Topp