~IKM uke 49~2017

Ja! Det gjør jo ikke akkurat at ventedagene går fortere :yuck: Hadde du murringer da du kjente det sist? Tenker kanskje at jeg egentlig kjenner noe hver syklus men er sykt bevist på det akkurat nå? Huff :nailbiting:

Hadde murring og stikking sist.
Skrev følgende på denne dagen sist:

«Smått med stikking og murring.
Følte meg varm/feberhet i morges
Veldig trøtt om ettermiddagen
Litt svimmel da jeg reiste meg
Små stikk i puppene (midt i)
Murring i korsrygg

Egentlig litt som sist. Sikkert ikke gravid»

Skal på julebord med jobb på lørdag.. så da må jeg teste da :bag: IKM ca mandag 4.

Den ventiga på IKM ass... det går jo så sakte! blir det ikke noe denne PP, joiner jeg dere tempere:chicken:

Da har jeg vært å hørt litt med legen. Huff noja [emoji53] Jeg ville høre litt angående dette m barn. Å det å ikke ha blitt gravid på 1 år. Tenkte egentlig på gyn å få sjekket litt på ultralyd, å roet nervene. Men hu mente det var en unødvendig omvei, at det var bedre med henvisning til fertilitetsklinikken med en gang. Fordi man faktisk ikke har så god tid når man har fylt 30. Spesielt om man vil ha flere en 1. Jeg fikk skjema å fylle ut på både meg å samboer[emoji53] Han har vært der at han vil ta det som det kommer, skjer det så skjer det. Vil ikke vite om el. Å har ikke behov for å stresse. Kjenner jeg får litt panikk for å ta det opp :/

Da har jeg vært å hørt litt med legen. Huff noja [emoji53] Jeg ville høre litt angående dette m barn. Å det å ikke ha blitt gravid på 1 år. Tenkte egentlig på gyn å få sjekket litt på ultralyd, å roet nervene. Men hu mente det var en unødvendig omvei, at det var bedre med henvisning til fertilitetsklinikken med en gang. Fordi man faktisk ikke har så god tid når man har fylt 30. Spesielt om man vil ha flere en 1. Jeg fikk skjema å fylle ut på både meg å samboer[emoji53] Han har vært der at han vil ta det som det kommer, skjer det så skjer det. Vil ikke vite om el. Å har ikke behov for å stresse. Kjenner jeg får litt panikk for å ta det opp :/
Så bra at legen vil sende dere direkte videre!
Du må vel bare fortelle mannen realiteten, at hvis det skal bli barn så er det veien å gå (pga alder). Håper han klarer å innse det, og at ønsket er sterkt nok.

Oi, IKM! Det er imponerende:woot:
Vet ikke helt...hvis el var på torsdag så er jeg 17 dpo på IKM.... det er urolig lenge å vente:eek:
Jeg skal prøve å ikke teste før på søndag, 10 dpo altså:rolleyes:...men tror ikke jeg klarer å vente så lenge:p
Hvor mange dager er det til IKM for deg?

Tror ikke jeg klarer å holde meg til IKM likevel [emoji23] Jeg har nå 7 dager til IKM, og tenkte starte å teste lørdagsmorgen. Så da tester vi nesten likt da! Hihi [emoji7]

De to siste dagene har jeg vært skikkelig kvalm. Kan også skyldes at jeg er sliten. Men er det egentlig fysisk mulig å bli kvalm pga graviditet så tidlig som 5-7 DPO? Kjenner også mye murringer, og ingen ømme bryster slik jeg ellers pleier å ha.

De to siste dagene har jeg vært skikkelig kvalm. Kan også skyldes at jeg er sliten. Men er det egentlig fysisk mulig å bli kvalm pga graviditet så tidlig som 5-7 DPO? Kjenner også mye murringer, og ingen ømme bryster slik jeg ellers pleier å ha.

Vet ikke, men jeg har og murringer.... det er lenge til IKM så kan ikke være det tenker jeg...:rolleyes:

Tenk at man aldri lærer [emoji23] røk på en billigstripstest i kveld. Helt meningsløst. Og den var jo blenda, ikke overraskende[emoji38]

Tenk at man aldri lærer [emoji23] røk på en billigstripstest i kveld. Helt meningsløst. Og den var jo blenda, ikke overraskende[emoji38]
Denne tiden er den verste. Hater å vente og drive å kjenne etter symptomer som bare tuller med meg og kroppen. Skal starte å teste til helgen, men kommer sikkert til å være blenda. Har ikm 7.des. Som er så alt for lenge til!

Prøver meg litt forsiktig her inne,
første eggløsning etter graviditet så jeg aner ikke hvordan syklusen er [emoji85]

OneLuckyGirl - PP1 - B2 - EL 26.11 - IKM ca 09.12
Velkommen inn hit og lykke til denne pp :)

Dere som er godt i gang i DPO-land: kjenner dere noe symptomer, evt manglende symptomer?

Jeg var mye småkvalm mens jeg var i New York, spesielt når vi gikk forbi matsjapper, tok buss eller subway. Var da 5 og 6 dpo. 9 dpo i dag, og negativ test (hadde ikke forventet annet, men klarte ikke å dy meg[emoji85])

Dere som er godt i gang i DPO-land: kjenner dere noe symptomer, evt manglende symptomer?

Jeg var mye småkvalm mens jeg var i New York, spesielt når vi gikk forbi matsjapper, tok buss eller subway. Var da 5 og 6 dpo. 9 dpo i dag, og negativ test (hadde ikke forventet annet, men klarte ikke å dy meg [emoji85]) Kjenner heller ikke noe ømhet i brystene denne PP slik som forrige hvor jeg ikke var gravid. Kanskje et godt tegn? [emoji56]

Jeg var mye småkvalm mens jeg var i New York, spesielt når vi gikk forbi matsjapper, tok buss eller subway. Var da 5 og 6 dpo. 9 dpo i dag, og negativ test (hadde ikke forventet annet, men klarte ikke å dy meg [emoji85]) Kjenner heller ikke noe ømhet i brystene denne PP slik som forrige hvor jeg ikke var gravid. Kanskje et godt tegn? [emoji56]

Jeg er 6 dpo og har hatt murringer siden i går. Idag har det virkelig vært murringer hele dagen:eek:
Men så har jeg vært på mitt andre intervju på to dager og skal på enda et i morgen tidlig... kanskje jeg bare er nervøs...:nailbiting:
Jeg tør ikke å teste før jeg vet om jeg får ny jobb...føles så dumt å vite det, hvis jeg nå er gravid, før jeg signere på kontrakten :rolleyes:

Ingenting her..men kune 5dpo. Men er liksom ikke den samme følelsen som when u know u know følelsen...ikke noen symptomer bortsett fra litt følelsen av å ha Uvi. Dere da?

Gir opp og har litt håp flere ganger om dagen. Masse murring, litt ømme pupper og alt som hører både tidlig graviditet og pms til. Mao håpløst. Har hatt to ordentlig vonde stikk på venstre side, typ nål som stikkes inn i 1-2 sek før det forsvinner. Er 6-7 dpo i dag. Spoler gladelig fremover ei uke, kan det gjøres?

Back
Topp