Uten tvil rosa Hvisker gratulererSer litt mer rosa ut på dette bilde ? Tatt over tiden. Veldig svak så litt vrient å se syns jeg. Vis vedlegget 237561
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uten tvil rosa Hvisker gratulererSer litt mer rosa ut på dette bilde ? Tatt over tiden. Veldig svak så litt vrient å se syns jeg. Vis vedlegget 237561
Ser litt mer rosa ut på dette bilde ? Tatt over tiden. Veldig svak så litt vrient å se syns jeg. Vis vedlegget 237561
6 dpo er litt tidlig å få positivt på om noen dager vettu, da blir det andre boller!
Ser litt mer rosa ut på dette bilde ? Tatt over tiden. Veldig svak så litt vrient å se syns jeg. Vis vedlegget 237561
Ser kanskje ut som en feil, ser ut som om teststreken er på feil plass.Er dette bare skygge/feil ved testen?
Håper det er en babystrek
Ser kanskje ut som en feil, ser ut som om teststreken er på feil plass.
Herrigud , ser dere også en kjempe svak strek???? Skygge?? Vis vedlegget 237556Vis vedlegget 237557
Teststrekene er den som kommer opp hvis man er gravid. Kontrollstreken er den som alltid er der.Neida, teststreken skal være riktig (ebay)
Eller, hvilken er teststrek? Haha! Tok en til og fikk ca samme resultat
Hey Hey! Her er det saker! Mest sannsynlig småfolk om ca 37 uker[emoji7]
Ser ut som strek! [emoji7] Håper den blir sterkere for hver dag nå.
Håpet det, ventet lenge nok nå[emoji173]️[emoji3] Såpent på om den fortsatt er der i morgen eller om den er sterkere. Kjekt litt mens murringer, tappen ligger langt oppe nå. Burde i teorien ligget lavt nede nå.
Ligger tappen lavt hvis man er gravid?
Ser streken godt! Gratulerer så masseNå har jeg holdt meg i 4 timer, måtte bare prøve en ny test for å sjekke om jeg drømte i morres. Litt tydeligere strek nå, å mere rosa [emoji43] Skjer dette virkelig?? Ser dere?? [emoji173]️ Ene bilde viser fra i morres sammen m den tatt nå i kveld. Vis vedlegget 237630Vis vedlegget 237631Vis vedlegget 237632