~IKM uke 49~2017

Bare et spørsmål: jeg er litt fersk på dette. Hva skyldes det når folk vil bli tatt ut av lista allerede nå? Det er over ei uke til uke 49. Hvordan vet de at det ikke gikk denne mnd? Temping? Manglende el? [emoji848] Ingen sex? [emoji848]

Det vanligste er at el blir forsinket i forhold til hva man trodde. Da får man ikm i uken etter i stedet... hvis syklusene er uregelmessige, så må man bare begynne i tidligst mulige ikm-gruppe for å ha et sted å høre til, og så flytter man videre etter hvert som det trengs [emoji1303]

Bare et spørsmål: jeg er litt fersk på dette. Hva skyldes det når folk vil bli tatt ut av lista allerede nå? Det er over ei uke til uke 49. Hvordan vet de at det ikke gikk denne mnd? Temping? Manglende el? [emoji848] Ingen sex? [emoji848]

Forsinket EL som regel.
Temping og/eller tester

Det vanligste er at el blir forsinket i forhold til hva man trodde. Da får man ikm i uken etter i stedet... hvis syklusene er uregelmessige, så må man bare begynne i tidligst mulige ikm-gruppe for å ha et sted å høre til, og så flytter man videre etter hvert som det trengs [emoji1303]

Aha, så bra da. Ikke så dramatisk da, tross alt [emoji56] Tenkte at de mente løpet var kjørt...

Å tempen fortsette jammen å stige den[emoji7] 36,91 og 9 dpo i dag. Håper den gjør det i morgen også, hadde temp topp samme dpo sist syklus. Men da påsto mange at de så strek en dag , at det var en streifer. Høyeste temp sist syklus var 36,93 på 8 dpo. Jeg klarer ikke lage meg forhåpninger, orker ikke skuffelsen :/ Men er jo spennende [emoji7]
IMG_5852.jpg
IMG_5853.jpg

Last edited:
Nei, temper ikke - orker ikke enda :angelic:
Er bare i pp 2, så enda usikker på el da jeg nettopp slutta på prevansjon! Men el-slimet begynte forsiktig idag, og forrige pp hadde jeg det kun 2 dager, så el burde være ganske snart tror jeg :) Blir bare så usikker når testene blir svakere før de i det hele tatt har blitt positive :oops:

Da er sikkert el rett rundt hjørnet:happy:
Jeg er hverken testing- eller tempingekspert, men kanskje det er vanlig at styrken varierer før el kommer?

Der kom den :D Teststreken ble superpositiv lenge før kontrollstreken viste seg! Åh, heldigvis gikk vi ikke glipp av lh-toppen igår som jeg trodde. Har ikke hatt mulighet for å legge inn aksjer siden torsdag, men nå blir det andre boller :p Aksjer nå og aksjer imorgen kveld, så bør det bli bra :D

Vedlegg

• IMG_5832.JPG
    IMG_5832.JPG
    705,9 KB · Visninger: 65
Last edited:
Klarte Ikke dy meg, 9 dpo men ser ingenting. Ser Dere?
IMG_5856.JPG
IMG_5857.jpg

Høres fantastisk ut!
De første dpo-dagene er de lengste dagene man kan tenke seg...:sour:
Tiden snegler seg frem.
Når skal du begynne testing?

Ja de er kjempetrege! Jeg har et mål om å holde meg til IKM denne gang, men er stygt redd jeg ikke klarer det [emoji85] Når begynner du?

Fortsatt ikke klart å finne EL jeg da [emoji28] blir spennende å se om vi har truffet, måtte bare legge inn masse aksjer i håp om å treffe [emoji15][emoji5] nå må må vi bare vente og se, hører graviditetstestene roper på meg i skapet [emoji85] men får vente til neste helg med testing. Wish me luck! [emoji4]

Der kom den :D Teststreken ble superpositiv lenge før kontrollstreken viste seg! Åh, heldigvis gikk vi ikke glipp av lh-toppen igår som jeg trodde. Har ikke hatt mulighet for å legge inn aksjer siden torsdag, men nå blir det andre boller :p Aksjer nå og aksjer imorgen kveld, så bør det bli bra :D

Så bra! Jeg krysser fingrene for at dette går veien:happy:

Ja de er kjempetrege! Jeg har et mål om å holde meg til IKM denne gang, men er stygt redd jeg ikke klarer det [emoji85] Når begynner du?

Oi, IKM! Det er imponerende:woot:
Vet ikke helt...hvis el var på torsdag så er jeg 17 dpo på IKM.... det er urolig lenge å vente:eek:
Jeg skal prøve å ikke teste før på søndag, 10 dpo altså:rolleyes:...men tror ikke jeg klarer å vente så lenge:p
Hvor mange dager er det til IKM for deg?

Back
Topp