Rosalia
Elsker forumet
Oki da. Når begynner du å teste denne runden?
Utsetter det nok litt, følger med på tempen. Litt usikker , blir ikke enda i hvetfall. Orker ikke bli så stresset av det :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oki da. Når begynner du å teste denne runden?
Utsetter det nok litt, følger med på tempen. Litt usikker , blir ikke enda i hvetfall. Orker ikke bli så stresset av det :/
Å neiDa kan jeg fjernes fra lista her.. [emoji22][emoji107]
Åneeei Kutt ut da!Da kan jeg fjernes fra lista her.. [emoji22][emoji107]
Jeg venter i spenning[emoji1303]. Krysser fingrene for deg [emoji846]
Takk[emoji173]️ Jeg klarte ikke sove før kl 03 i natt, Sambo var på julebord å jeg sliter altid med å sove når jeg vet jeg vil bli vekket etterhvert. Slo av temp alarmen i søvne kl 0510, så glemte tempe på tidspunktet jeg pleier! Tempet da kl 10, feil klokkeslett men ca samme antall timer søvn som jeg pleier. Hvor feil kan det bli? Tempen hadde i så fall hoppet veldig fra i går[emoji173]️ Fra 36,69 til 36,81! Vis vedlegget 237238
Takk[emoji173]️ Jeg klarte ikke sove før kl 03 i natt, Sambo var på julebord å jeg sliter altid med å sove når jeg vet jeg vil bli vekket etterhvert. Slo av temp alarmen i søvne kl 0510, så glemte tempe på tidspunktet jeg pleier! Tempet da kl 10, feil klokkeslett men ca samme antall timer søvn som jeg pleier. Hvor feil kan det bli? Tempen hadde i så fall hoppet veldig fra i går[emoji173]️ Fra 36,69 til 36,81! Vis vedlegget 237238
Dette ser bra ut!
Når begynner du å teste?
Jeg har ikke helt bestemt meg, orker ikke begynne for tidlig. Tok det så hardt sist , hadde en streifer da :/ Er på 11 pp måneden nå. Følger spent med på tempen, kanskje mandag. Eller i morgen om tempen hopper enda høyere. 8 dpo i dag.
Da kan jeg fjernes fra lista her.. [emoji22][emoji107]
5 DPO og jeg lever shoppinglivet i New York [emoji7] Like greit, for da glemmer jeg testing og symptomjakt - kjenner det har vært godt altså! [emoji5]
5 DPO og jeg lever shoppinglivet i New York [emoji7] Like greit, for da glemmer jeg testing og symptomjakt - kjenner det har vært godt altså! [emoji5]
Her skjer det i det minste noe, men liker ikke helt at den er blitt svakere.
CD 16 idag og en del el-slim. Kjedelig å vente
Nei, temper ikke - orker ikke endaTemper du i tillegg?
Jeg har akkurat begynt med det, og jeg tror på den måte finner ut mer eksakt når el er/har vært.
Når pleier du å få el?