Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer! [emoji324][emoji324][emoji7][emoji7]Håper den klorer seg fast og at du kan bytte nick til evigoptimist [emoji23]
Clearblue... Hva tror dere? Er ikke så sikker <3
Nei hadde jeg vært gravid så hadde jeg ropt det høyt ut Håper på positiv test med en september baby første uka i januarÆsjda, jeg som prøvde å nilese i alle tråder etter hemmelig nytt jeg hadde gått glipp av... [emoji12]. Da sender jeg en [emoji301]️[emoji515] og håper oppføringen under gravid bare var et øyeblikks synskhet med tanke på kommende syklus [emoji1303]
Ikke noe kjekt at hun kommer på besøk. Lykke til i neste ppJeg kan settes på TR:/
Clearblue... Hva tror dere? Er ikke så sikker <3
Jeg kan settes på TR:/
Ser ikke ut som dette er min mnd[emoji57]
Gratulerer så mye til dere med positiv test[emoji171]
Da kan jeg også settes på TR, den kom i går Ny pp, blanke ark Denne mnd blir første gang med temping!
12 dpo, sist jeg var gravid fikk jeg svaak positiv 14 dpo, så krysser fingrene for at tr ikke kommer tilbake med det første [emoji13]Hvor mange dpo er du? Så lenge tr ikke har kommet er det håp
Ser [emoji813]️[emoji813]️Herregud. Den kom tydeligere frem nå!!! Nå ser jeg to!! Hva med dere??
12 dpo, sist jeg var gravid fikk jeg svaak positiv 14 dpo, så krysser fingrene for at tr ikke kommer tilbake med det første [emoji13]
Kjære tolkere, det var ingent tvil <3
Fantastisk [emoji813]️[emoji813]️ nydelig julegaveKjære tolkere, det var ingent tvil <3
Gratulerer [emoji4]Kjære tolkere, det var ingent tvil <3