~IKM uke 49~2017

Jeg kan settes på tr, kom i går. Velger også og ta en pause fra forumet (prøve i hvert fall). Veldig glad for at det klaffer for så mange, men legger ikke sjul på at det er tungt å se at mange får det til så lett,når det pp etter pp er negativt. Er snart et år siden vi startet, pluss en abort.
Masse lykke til alle sammen med prøvingen og håper spiren sitter hele veien.

Ser fortsatt bra ut! Helgen går helt sikkert uten minste tegn til blødning:smug:
Blir en ny test ikveld, og digital imorgen :happy: Jeg har ikm idag ifølge appene, men har kun hatt en syklus etter prevansjonsslutt, så føler ikke jeg kan stole helt på det! Men jeg leser om altformange som har kjemisk, så tør ikke glede meg helt enda :sorry: Har du testet idag? :)

Jeg kan settes på tr, kom i går. Velger også og ta en pause fra forumet (prøve i hvert fall). Veldig glad for at det klaffer for så mange, men legger ikke sjul på at det er tungt å se at mange får det til så lett,når det pp etter pp er negativt. Er snart et år siden vi startet, pluss en abort.
God pause. Det er ikke lett å prøve så lenge og det tar på. Ta godt vare på deg selv.

Det var leit med tr!
Jeg skjønner godt at du trenger en pause fra forum. Det er slitsomt når det blir negative tester gang etter gang.:(
Jeg ønsker deg masse lykke til og håper du raskt får en spire som blomstrer fullt ut!:Heartred

Blir en ny test ikveld, og digital imorgen :happy: Jeg har ikm idag ifølge appene, men har kun hatt en syklus etter prevansjonsslutt, så føler ikke jeg kan stole helt på det! Men jeg leser om altformange som har kjemisk, så tør ikke glede meg helt enda :sorry: Har du testet idag? :)

Spennende med flere tester da!
Ja, blenda i dag, så venter på tr.:confused:
Tror hele tiden at den kommer, men bare hvit utflod (unnskyld for detaljer:p)...jeg vet ikke om det er positivt eller negativt..?:bored:

Spennende med flere tester da!
Ja, blenda i dag, så venter på tr.:confused:
Tror hele tiden at den kommer, men bare hvit utflod (unnskyld for detaljer:p)...jeg vet ikke om det er positivt eller negativt..?:bored:
Jeg har hatt en del tynn hvit utflod denne gangen - aldri opplevd før! Så krysser fingrene for at det er positivt :happy: Og håper det gikk bra med eksamenene dine!

B3 el ca 23.11 pp 4 etter SA i August - IKM 08.12
Prinsesse Leia - pp2 - B1 - EL 25.11 - IKM 8.12
Er ikke 100% sikker på syklusen min enda, så det blir sånn ca :)
Techgirl - PP1 - B1 - EL 25.11 - IKM 8.12
Endelig fått positiv el-test etter SA, så da kan jeg inn i ny IKM-gruppe [emoji173]️
Kaloui: PP4 (PP1 etter sa) - B2 - EL ca 28.11 - IKM 8.12.
Og Mimi87

Hvordan går det med dere? :)

Jeg har hatt en del tynn hvit utflod denne gangen - aldri opplevd før! Så krysser fingrene for at det er positivt :happy: Og håper det gikk bra med eksamenene dine!

Da er sikkert det positivt!:happy:
Hehe, ingen eksamener på meg, selv om jeg har et fag igjen før jeg er ferdig med bachelorgrad...;) må være noen andre du tenker på!

Venter fortsatt på mensen som skulle kommet på onsdag, så tar det som et bra tegn! Har prøvd siden mai, og mistet da jeg var 7-8 uker på vei i sommer, så håper virkelig det går denne gangen!

Venter fortsatt på mensen som skulle kommet på onsdag, så tar det som et bra tegn! Har prøvd siden mai, og mistet da jeg var 7-8 uker på vei i sommer, så håper virkelig det går denne gangen!
Lykke til og håper på positiv test :) Når skal du teste?

Første prøveperiode er over og jeg fikk mensen på onsdag. Gratulerer til alle som har fått positive tester[emoji173]️

Da blir det øl på julebordet mens vi venter på ny EL[emoji1380][emoji254]

[emoji813]️ føler med deg

Back
Topp