Dagens test, syns ikke den var noe sterkere enn igår Ryker nok en til ikveld! 11 dpo idag Har ikm iløpet av helga en gang, så håper jeg overlever til mandag uten blødning!
Ser fortsatt bra ut! Helgen går helt sikkert uten minste tegn til blødning
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dagens test, syns ikke den var noe sterkere enn igår Ryker nok en til ikveld! 11 dpo idag Har ikm iløpet av helga en gang, så håper jeg overlever til mandag uten blødning!
Blir en ny test ikveld, og digital imorgen Jeg har ikm idag ifølge appene, men har kun hatt en syklus etter prevansjonsslutt, så føler ikke jeg kan stole helt på det! Men jeg leser om altformange som har kjemisk, så tør ikke glede meg helt enda Har du testet idag?Ser fortsatt bra ut! Helgen går helt sikkert uten minste tegn til blødning
Lykke til i ny pp og med tempingaDa kan jeg også settes på TR, den kom i går Ny pp, blanke ark Denne mnd blir første gang med temping!
GratulererKjære tolkere, det var ingent tvil <3
God pause. Det er ikke lett å prøve så lenge og det tar på. Ta godt vare på deg selv.Jeg kan settes på tr, kom i går. Velger også og ta en pause fra forumet (prøve i hvert fall). Veldig glad for at det klaffer for så mange, men legger ikke sjul på at det er tungt å se at mange får det til så lett,når det pp etter pp er negativt. Er snart et år siden vi startet, pluss en abort.
Masse lykke til alle sammen med prøvingen og håper spiren sitter hele veien.
Jeg kan settes på tr, kom i går. Velger også og ta en pause fra forumet (prøve i hvert fall). Veldig glad for at det klaffer for så mange, men legger ikke sjul på at det er tungt å se at mange får det til så lett,når det pp etter pp er negativt. Er snart et år siden vi startet, pluss en abort.
Blir en ny test ikveld, og digital imorgen Jeg har ikm idag ifølge appene, men har kun hatt en syklus etter prevansjonsslutt, så føler ikke jeg kan stole helt på det! Men jeg leser om altformange som har kjemisk, så tør ikke glede meg helt enda Har du testet idag?
Jeg har hatt en del tynn hvit utflod denne gangen - aldri opplevd før! Så krysser fingrene for at det er positivt Og håper det gikk bra med eksamenene dine!Spennende med flere tester da!
Ja, blenda i dag, så venter på tr.
Tror hele tiden at den kommer, men bare hvit utflod (unnskyld for detaljer)...jeg vet ikke om det er positivt eller negativt..?
B3 el ca 23.11 pp 4 etter SA i August - IKM 08.12
Prinsesse Leia - pp2 - B1 - EL 25.11 - IKM 8.12
Er ikke 100% sikker på syklusen min enda, så det blir sånn ca
Techgirl - PP1 - B1 - EL 25.11 - IKM 8.12
Og Mimi87Endelig fått positiv el-test etter SA, så da kan jeg inn i ny IKM-gruppe [emoji173]️
Kaloui: PP4 (PP1 etter sa) - B2 - EL ca 28.11 - IKM 8.12.
Jeg har hatt en del tynn hvit utflod denne gangen - aldri opplevd før! Så krysser fingrene for at det er positivt Og håper det gikk bra med eksamenene dine!
Åja! Da må jeg forveksle deg med noen, var så sikkerDa er sikkert det positivt!
Hehe, ingen eksamener på meg, selv om jeg har et fag igjen før jeg er ferdig med bachelorgrad... må være noen andre du tenker på!
Lykke til og håper på positiv test Når skal du teste?Venter fortsatt på mensen som skulle kommet på onsdag, så tar det som et bra tegn! Har prøvd siden mai, og mistet da jeg var 7-8 uker på vei i sommer, så håper virkelig det går denne gangen!
Venter fortsatt på mensen som skulle kommet på onsdag, så tar det som et bra tegn! Har prøvd siden mai, og mistet da jeg var 7-8 uker på vei i sommer, så håper virkelig det går denne gangen!
Spennende! Blir det test i morgen?
Og Mimi87
Hvordan går det med dere?
Husk at hcg dobles annenhver dag [emoji813]️ du er jo gravid med den strekenDagens test, syns ikke den var noe sterkere enn igår Ryker nok en til ikveld! 11 dpo idag Har ikm iløpet av helga en gang, så håper jeg overlever til mandag uten blødning!
[emoji813]️ føler med degJeg kan settes på tr, kom i går. Velger også og ta en pause fra forumet (prøve i hvert fall). Veldig glad for at det klaffer for så mange, men legger ikke sjul på at det er tungt å se at mange får det til så lett,når det pp etter pp er negativt. Er snart et år siden vi startet, pluss en abort.