Første prøveperiode er over og jeg fikk mensen på onsdag. Gratulerer til alle som har fått positive tester[emoji173]️
Da blir det øl på julebordet mens vi venter på ny EL[emoji1380][emoji254]
Kos deg med øl, og lykke til neste pp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Første prøveperiode er over og jeg fikk mensen på onsdag. Gratulerer til alle som har fått positive tester[emoji173]️
Da blir det øl på julebordet mens vi venter på ny EL[emoji1380][emoji254]
Husk at hcg dobles annenhver dag [emoji813]️ du er jo gravid med den streken
Blir spennende [emoji813]️Helt sant! Jeg bare var så forberedt på en enda sterkere strek idag, så ble litt stressa [emoji85] Men når jeg sammeligner de er den såvidt sterkere! Digital imorgen [emoji7]
Gratulerer og håper inderlig at spiren klorer seg fastGravid 2-3 uker viste digital for noen dager siden, men tør ikke juble ennå.
Gjekk skeisen i juli og kjemisk forrige mnd. Jubler etterhvert.
Tusen takkGratulerer og håper inderlig at spiren klorer seg fast
Gratulerer
Ingen tvil! [emoji173]️ Da kan jeg settes på gravid [emoji7] Har ikm idag, men nå får bare tanta holde seg unna i over 1 år [emoji6] Håper denne klorer seg fast til august [emoji1374]
Ingen tvil! [emoji173]️ Da kan jeg settes på gravid [emoji7] Har ikm idag, men nå får bare tanta holde seg unna i over 1 år [emoji6] Håper denne klorer seg fast til august [emoji1374]
Tusen takk for meg For en gjeng dokk e
Håper ikke jeg må tilbake hit og at dere andre kommer over til gravidforum asap! Sender masse babystøv [emoji173]
Du får ikke forlate oss krølleJeg kommer etter deg om litt [emoji85]
Du får ikke forlate oss krølle
Godt og høre! Spiren SKAL holdeIngen fare, Amandaa11!! Jeg blir i beste fall stående med en fot i hver leir til dagen etter termin tror jeg [emoji13]. Redd for å jinxe hele spiren hvis jeg entrer augustverden. Drøyer det litt til [emoji85]
Ingen fare, Amandaa11!! Jeg blir i beste fall stående med en fot i hver leir til dagen etter termin tror jeg [emoji13]. Redd for å jinxe hele spiren hvis jeg entrer augustverden. Drøyer det litt til [emoji85]
Faen altsåå tr her idag.... [emoji144]
Du jinxer det ikke. Kom nå!
Jeg kommer etter deg om litt [emoji85]