IKM uke 46✨

Hva tenker dere her? Skal i følge Flo ha EL 4/11 og Premom 5/11, ser ut til at den kommer før, men test streken blir ikke like sterk som kontroll streken. Peaken på testene måtte jeg redigere selv fordi den ble bare ratet som «high» og 0,83. Ser dette mer riktig ut? Er så usikker på om jeg har EL i dag eller om kroppen bare prøver :rolleyes:

Vedlegg

• 215A46BC-A0F5-4431-92DF-7D720835A9F8.png
    215A46BC-A0F5-4431-92DF-7D720835A9F8.png
    2,6 MB · Visninger: 55
Hva tenker dere her? Skal i følge Flo ha EL 4/11 og Premom 5/11, ser ut til at den kommer før, men test streken blir ikke like sterk som kontroll streken. Peaken på testene måtte jeg redigere selv fordi den ble bare ratet som «high» og 0,83. Ser dette mer riktig ut? Er så usikker på om jeg har EL i dag eller om kroppen bare prøver :rolleyes:
Jeg tror du hadde positiv i går, men at du ikke traff med test når du ville fått positiv EL-test pga kort LH-hopp:) da bli EL i dag, isåfall.. har du symptomer på EL?

Jeg tror du hadde positiv i går, men at du ikke traff med test når du ville fått positiv EL-test pga kort LH-hopp:) da bli EL i dag, isåfall.. har du symptomer på EL?
Hadde litt murringer på Venstre side i går kveld, og hatt en del el slim siste to dagene :happy: Da er jeg allerede 1 dpo i morgen da?

Hallo:happy: Hadde tenkt til å hoppe over Ikm gruppe denne runden, da sambo er borte så mye at det skal litt til for å få inn et ordentlig forsøk. MEN sto på i helgen, og på morgen i går -så håper el kommer i dag!

Fiffi - 28- pp2kanskje- B1- EL 02/11?- IKM 17/11?

Kroppen er ikke helt i balanse etter pilleslutt og vaksine. Men har hatt skikkelig el-murring i flere dager nå, samme med el-slim. Tempen er dessverre ikke høy enda, så håper det skjer i morgen:nailbiting: Men kjenner jeg min flaks kommer el på torsdag, og da er det ikke så mye håp med en sambo som er borte mandag-lørdag hver uke fremover. Legger ved foreløpig temp kurve, da jeg selv liker når andre gjør det xsmile9 førstegangstemper (og ja jeg vet jeg har noen målinger som ha blitt feil tidspunkt:hilarious:)
Nå er jeg langt fra ekspert på temping (har kun tempet i to mnd) men jeg ser at hos meg går det helt fint å ikke tempe til nøyaktig samme tid hver dag. Er inngrodd B-menneske, og har ikkje sjans til å tempe like tidlig i helgene som hverdagene. Det er jo de store utslagene som viser eggløsning, sammen med slim og tappen, om du "tafser" på den. Samme med litt nattvandring, så lenge jeg sovner raskt gir det ikke noen innvirkning på å finne el.

Nå er jeg langt fra ekspert på temping (har kun tempet i to mnd) men jeg ser at hos meg går det helt fint å ikke tempe til nøyaktig samme tid hver dag. Er inngrodd B-menneske, og har ikkje sjans til å tempe like tidlig i helgene som hverdagene. Det er jo de store utslagene som viser eggløsning, sammen med slim og tappen, om du "tafser" på den. Samme med litt nattvandring, så lenge jeg sovner raskt gir det ikke noen innvirkning på å finne el.
Godt å høre! Er deilig å sove litt lenger i helgene:hilarious: Jeg har forsøkt å kjenne litt på tappen, men kjenner egentlig bare om den er lukket eller åpen.. hard syntes jeg alltid den er:hilarious:
Noen som har erfaring med salvie te?

Pleier å ha EL på dag 14-16, så begynte ikke å teste med EL tester før dag 10. men jammen var den testen ganske sterk, usikker om jeg vil kalle den positiv, men ikke langt unna i hvert fall. Dagen etterpå var streken nesten usynlig. Tempet samtidig og tempen har faktisk vært høy de siste 2 dagene også. Kan jeg virkelig ha hatt EL så tidlig som dag 10 :bored: har drukket en stor kopp salvie te hver dag fra CD1. Men har jo ikke merket noe til EL slim eller andre tegn til EL, så er litt forvirretVis vedlegget 370125

Jeg har også drukket salvie te denne syklusen! Startet litt senere da. Dersom jeg har fått eggløsning nå er det én uke tidligere enn forrige syklus. Men det kan like gjerne være kroppen min som stabiliserer seg igjen da og ikke pga teen. Fikk du lagt inne noe aksje da? :happy:

Last edited:
Jeg har også drukket salvie te denne syklusen! Startet litt senere da. Dersom jeg har fått eggløsning nå er det én uke tidligere enn forrige syklus. Men det kan like gjerne være kroppen min som stabiliserer seg igjen da og ikke pga teen. Fikk du lagt inne noe aksje da? :happy:

interessant! Blir spennende å se! Synes det er rart at jeg fikk en så sterk el test så tidlig, aldri fått det før. Men så føler jeg at jeg først får skikkelig EL slim nå… så litt usikker. Fikk lagt inn noen aksjer, men ikke helt optimalt dersom EL allerede har vært. Så håper i grunn at jeg tar feil og at EL kommer i løpet av denne uken :) dere da?

Noen som har erfaring med salvie te?

Pleier å ha EL på dag 14-16, så begynte ikke å teste med EL tester før dag 10. men jammen var den testen ganske sterk, usikker om jeg vil kalle den positiv, men ikke langt unna i hvert fall. Dagen etterpå var streken nesten usynlig. Tempet samtidig og tempen har faktisk vært høy de siste 2 dagene også. Kan jeg virkelig ha hatt EL så tidlig som dag 10 :bored: har drukket en stor kopp salvie te hver dag fra CD1. Men har jo ikke merket noe til EL slim eller andre tegn til EL, så er litt forvirretVis vedlegget 370125

Synes den øverste ser positiv ut i alle fall!

interessant! Blir spennende å se! Synes det er rart at jeg fikk en så sterk el test så tidlig, aldri fått det før. Men så føler jeg at jeg først får skikkelig EL slim nå… så litt usikker. Fikk lagt inn noen aksjer, men ikke helt optimalt dersom EL allerede har vært. Så håper i grunn at jeg tar feil og at EL kommer i løpet av denne uken :) dere da?
Da krysser vi fingrene for det! Høres jo lovende ut da, i og med at du fikk slim nå! :cat::signs003 Vi fikk lagt inn en del, men ikke på selve dagen (som jeg håper er i dag). Sambo er borte frem til helgen, så for hver dag det ikke skjer nå dess svakere blir sjansen denne runden

Negative EL-tester nå, men tempen var ikke med meg i dag :eek: 35,9 er ikke akkurat noen DPO-temperatur. Mulig egget har brukt litt tid og slipper i dag da :nailbiting: Litt merkelig, siden det ikke er el-slim lenger og det er to dager siden jeg hadde eggløsningssmerter :wacky:
Vis vedlegget 370121
Du har ikke bare sovet dårlig i natt da?

Du har ikke bare sovet dårlig i natt da?

Hadde det enda vært det, men har sovet som en stein :bored: Hender jeg har en tidlig dip i dpo-land, så tror jeg er 2dpo egentlig :D Må skynde meg og begynne med progesteron i morgen :nailbiting:

Hadde det enda vært det, men har sovet som en stein :bored: Hender jeg har en tidlig dip i dpo-land, så tror jeg er 2dpo egentlig :D Må skynde meg og begynne med progesteron i morgen :nailbiting:
Ja ser jo absolutt sånn ut ellers på temp-kurven din :)

Tenker jeg skal begynne på Wild Yam denne perioden, men usikker på når jeg bør starte på det? Er litt usikker på om el har vært da testene er litt stigende igjen :sorry:

Takk! Ble skikkelig usikker her, men føler alle kroppens tegn sier den har vært :) Så da får jeg juble over å være 2dpo alt :joyful:
Ja tror du kan juble :) ikke mye jubling her, da jeg fikk positiv eltest i går kveld og mannen er bortreist - Derfor ikke hatt sex siden lørdag :arghh: Elsmerter og sannsynlig el i dag onsdag… liten sjangs denne mnd da, og sånn var d sist mnd også :(

Last edited:
Yes! Økt temp i dag og eggløsning bekreftes:happy: Stusser litt på at jeg fikk mest utslag på el-test på mandag, når fF sier el var på søndag men :confused005 På søndag hadde jeg bare 0,14 i følge Premom.. og el-smerter var på mandag.. da jeg også fikk 0,8 på test (jobbet lenge så antok jeg gikk klipp av peak) mulig el-var på mandag? Tempen har jo steget aller mest i natt.. MEN så lenge el har vært mandag eller søndag er jeg veldig fornøyd da! Ser ut som det ble noe av denne prøveperioden likevel:dance008

Vedlegg

• 46DF8419-5DA9-4FFE-997A-1273257E62C1.png
    46DF8419-5DA9-4FFE-997A-1273257E62C1.png
    315,8 KB · Visninger: 44
Yes! Økt temp i dag og eggløsning bekreftes:happy: Stusser litt på at jeg fikk mest utslag på el-test på mandag, når fF sier el var på søndag men :confused005 På søndag hadde jeg bare 0,14 i følge Premom.. og el-smerter var på mandag.. da jeg også fikk 0,8 på test (jobbet lenge så antok jeg gikk klipp av peak) mulig el-var på mandag? Tempen har jo steget aller mest i natt.. MEN så lenge el har vært mandag eller søndag er jeg veldig fornøyd da! Ser ut som det ble noe av denne prøveperioden likevel:dance008
Fikk dårlige utslag på EL-testene denne PP jeg og, så glad jeg temper:D

Fikk dårlige utslag på EL-testene denne PP jeg og, så glad jeg temper:D
Enig!:happy: Men ble superglad for 0,8 også jeg haha, forrige mnd fant jeg aldri eggløsning (det var første gang jeg lette etter el og syklus var lenger enn antatt) så 0,8 er det høyeste jeg har fått før:shy: Ble en liten bekreftelse på at jeg har evnen til å produsere mer enn bittelitt lh:DMen sykt digg med tempoøkning som bekreftelse, nå blir det ananas, gulrot og søtpotet fremover :chicken:

Ja tror du kan juble :) ikke mye jubling her, da jeg fikk positiv eltest i går kveld og mannen er bortreist - Derfor ikke hatt sex siden lørdag :arghh: Elsmerter og sannsynlig el i dag onsdag… liten sjangs denne mnd da, og sånn var d sist mnd også :(

Det er jo en liten mulighet, krysser alt jeg har ❤️

Økte litt i dag, så tar sjansen på at jeg i alle fall
er 1dpo :nailbiting: Og i beste fall 3 :) Satt første dose Crinone i dag, håper ikke jeg tuller til noe :joyful:
D29DEFF0-B18A-4DAF-BF15-31FF0C077AC7.jpeg

D9BCBD43-23D3-4954-A74C-93725BEFAC9B.jpeg

@Pileah Du kan i alle fall flytte meg fra IKM torsdag til onsdag 17.11. og EL 2.11. :)

Back
Topp