Oiii så langt du er kommet! Når tenker du begynne å teste? Og har du noen symptomer?Spennende! Jeg er 6dpo i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oiii så langt du er kommet! Når tenker du begynne å teste? Og har du noen symptomer?Spennende! Jeg er 6dpo i dag
Spennende! Hvilken dag tenker du å begynne å teste? Jeg er på 4 dpo i følge tempkurven2 dpo i dag, kjenner på litt murringer i livmor. Første mnd med Wild Yam som jeg startet på i dag! Spennende Hvordan ligger dere andre an i løypa?
Bør holde meg til søndag, men får se har litt murring, men det har vært slik i dpo-land siste tiden uansett positiv eller negativ testOiii så langt du er kommet! Når tenker du begynne å teste? Og har du noen symptomer?
Tror jeg skal klare å holde meg til 7 dpo, vet det et omtrent null sjanse å få positiv test så tidlig om det skulle være noe, men testetrangen melder seg så tidlig Når begynner du å teste?Spennende! Hvilken dag tenker du å begynne å teste? Jeg er på 4 dpo i følge tempkurven
Samme her, tar ingenting som noe tegn, blir jo lurt hver mnd Spennende tider daBør holde meg til søndag, men får se har litt murring, men det har vært slik i dpo-land siste tiden uansett positiv eller negativ test
Er dette skyggestrek? Dette er test tidlig på urin fra nå kl 17. Jeg er ikke mer enn 5 dpo (tror jeg om den ikke kom for tidlig og bare ikke slo ut på eltest? så er nok skyggestrek. Men har aldri fått strek før på tidlig testene til babyplan med mindre jeg har vært gravid. Håper selvfølgelig det er en babystrek men vil ha realistiske svar på at dette er en veldig sterk skyggestrek, dersom dere er kjent med at de gir skyggetreker?
Beklager rotete innlegg men er i lettere sjokk. HVORFOR MÅ MAN TESTE
Ser strek! Du MÅ teste i morgentidlig å oppdatere oss!Er dette skyggestrek? Dette er test tidlig på urin fra nå kl 17. Jeg er ikke mer enn 5 dpo (tror jeg om den ikke kom for tidlig og bare ikke slo ut på eltest? så er nok skyggestrek. Men har aldri fått strek før på tidlig testene til babyplan med mindre jeg har vært gravid. Håper selvfølgelig det er en babystrek men vil ha realistiske svar på at dette er en veldig sterk skyggestrek, dersom dere er kjent med at de gir skyggetreker?
Beklager rotete innlegg men er i lettere sjokk. HVORFOR MÅ MAN TESTE
Anbefaler deg å lage et eget innlegg i forumetHei, jeg tok ut spiralen idag og jeg og samboer vil prøve på baby nr 2. jeg har prøvd og lese litt på nett om hvordan det er og bli gravid etter en spiral, men det står ikke så mye om hvordan det er når man har hatt en normal syklus gjennom hele spiral tiden. Jeg har da hatt mensen regelmessig hver mnd. Så jeg lurer på hvordan det har vært for dere som har hatt regelmessig mens gjennom hele spiral perioden og bli gravid? Jeg er nå i eggløsnings perioden og skal ha eggløsning på søndag.
Ser strek! Du MÅ teste i morgentidlig å oppdatere oss!
Sniker litt i gruppa her jeg, jeg har også bursdag i DPO land! Satser på at vi får fin bursdagsgave i årDu fortjener tidenes bursdagsgave Har bursdag jeg også i denne PP-en faktisk, i dpo-land
Velkommen!-Mamma til 3- - 32 - pp1- B4- EL 07/11 - IKM 19/11
Det er tidlig, ja! Men da har du en veldig god «trøst» om den er negativ da, og kan jo skje at den blir positiv så tidlig Jeg tenker egentlig å vente til sånn 11-12 dpo.. har bare vanlig tester, bestilte feil, så da er det vel ikke så mye hensikt tidligere tror jegTror jeg skal klare å holde meg til 7 dpo, vet det et omtrent null sjanse å få positiv test så tidlig om det skulle være noe, men testetrangen melder seg så tidlig Når begynner du å teste?
Det er tidlig, ja! Men da har du en veldig god «trøst» om den er negativ da, og kan jo skje at den blir positiv så tidlig Jeg tenker egentlig å vente til sånn 11-12 dpo.. har bare vanlig tester, bestilte feil, så da er det vel ikke så mye hensikt tidligere tror jeg
Åjaa da skjønner jeg veldig godt at du er ivrig Bruker babyplan, ja Syntes det er litt deilig å leve i håpet også, men skal ikke lyve å si at jeg ikke hadde startet tidligere om jeg hadde hatt tidligtester hjemmeJa, det er sant! Med første fikk jeg positiv 9 dpo. Så flink du er som venter så lenge Bruker du Babyplan?
Jeg gjør også det, men har opplevd en del skygger i disse 3-4 pp.. Gir de alltid en ny sjanse, føler alle KAN vise skygge Synes du er rimelig viljesterk som klarer å holde deg, jeg hadde nok kjøpt tidligtester på butikken Dyrt da..Åjaa da skjønner jeg veldig godt at du er ivrig Bruker babyplan, ja Syntes det er litt deilig å leve i håpet også, men skal ikke lyve å si at jeg ikke hadde startet tidligere om jeg hadde hatt tidligtester hjemme
Hehe vi får se hvor viljesterk jeg er når testingen plutselig er i gang hos dere andre Men det at det blir dyrt fra butikken gjør også terskelen litt høyere ja Åh, de skyggene virker veldig irriterende! Det har aldri jeg fått..men har jo ikke brukt så mange enda da. Men virker som de fleste merkene kan gi skygge, ja… får håpe det ikke blir noen skygger på oss nå, bare klare rosa strekerJeg gjør også det, men har opplevd en del skygger i disse 3-4 pp.. Gir de alltid en ny sjanse, føler alle KAN vise skygge Synes du er rimelig viljesterk som klarer å holde deg, jeg hadde nok kjøpt tidligtester på butikken Dyrt da..