IKM uke 46✨

Hei! :)

Emberella - 34 - PP1 - B1 - EL 4/11 - IKM 19/11

Jeg hadde positiv EL-test 4. november, og har litt kort syklus (ca. 25 dager) - så jeg venter TR ca. 19. november. Har tester liggende klar! Uæh! Spennende! :woot::happy:

Krysser fingre for oss alle, håper det blir mange positive tester å se i tråden fremover. :Heartblue

Last edited:
Aaaaalt for lenge :dead: Men vet jo at jeg kan bli gravid i det minste, så er optimistisk :happy: Men begynner å bli litt utålmodig, så kan godt klaffe snart nå synes jeg :angelic: Krysser fingrene for at alle gode ting er tre :woot:
Ja det får vi satse på!! ❤️ vi prøvde i 3 år på vår felles første, og plutselig klaffet det :)

Hei! :)

Emberella - 34 - PP1 - B1 - EL 4/11 - IKM 19/11

Jeg hadde positiv EL-test 4. november, og har litt kort syklus (ca. 25 dager) - så jeg venter TR ca. 19. november. Har tester liggende klar! Uæh! Spennende! :woot::happy:

Krysser fingre for oss alle, håper det blir mange positive tester å se i tråden fremover. :Heartblue
Velkommen:happy::happy:

Har dere alle fått lagt inn aksjer «etter skjema», eller er det flere som meg som dessverre statistisk sett har liten sjanse denne mnd? Bare en gang 4 dager før her…

Frk. H - 25 - pp3 - EL 30/10 - IKM 14/11

Har sniki litt innpå her, men tenkte jeg skulle gi litt livstegn jeg også.

Har en liten en på fem fra før, men han var en sterking som trossa p-piller, så jeg har aldri prøvd og nå som jeg er prøver, driver jeg å tyder tegn som en gal. Sist gang hadde jeg ømme pupper som fikk meg til å ta en test, men nå har jeg ikke noe ømme pupper. Det stakk litt i livmora og underlivet et par ganger noen dager etter el, og har hatt litt mensmurringer. Men nå har alt gitt seg, og kroppen virker helt vanlig igjen. Så sykt kjedelig å vente.

Forresten, sist jeg brukte babyverden forum hadde vi en app. Finnes ikke den lenger?

Har dere alle fått lagt inn aksjer «etter skjema», eller er det flere som meg som dessverre statistisk sett har liten sjanse denne mnd? Bare en gang 4 dager før her…
Men "aksjene" kan vel ofte leve omkring 4 dager etter levering? ;) Så det kan jo hende det er muligheter tross alt! Krysser fingre for dere! :happy: Hvis han skulle være heldig og ha skikkelig bra aksjer, kan de visst leve enda lenger, typ opptil 7 dager, mener jeg å ha lest.

Her i huset la vi inn aksjer noen dager etter TR var over, og det tror jeg var lurt, for jeg fikk positiv EL-test et par dager senere. Ren flaks! Vi la også inn aksjer den samme dagen som testen var positiv. Ikke blitt tid til mer aksjelegging enn det... Men jeg håper vi traff bra. :happy:
Nå er ikke tallene mine (særlig AMH) spesielt gode, så jeg har ikke store forventninger, men håpet er stort likevel. :oops:

Last edited:

Absolutt ikke fått lagt inn aksjer riktig denne perioden. Samme uka som vi hadde SA, mistet vi uforventet mammaen til min mann. Så her har det vært mye følelser, og blødning/spotting etter SA til torsdag. Så denne perioden blir som den blir. Jeg har fått positiv EL test i dag, så vi prøver å legge inn aksjer i kveld, så får det være greit denne perioden :)

Frk. H - 25 - pp3 - EL 30/10 - IKM 14/11

Har sniki litt innpå her, men tenkte jeg skulle gi litt livstegn jeg også.

Har en liten en på fem fra før, men han var en sterking som trossa p-piller, så jeg har aldri prøvd og nå som jeg er prøver, driver jeg å tyder tegn som en gal. Sist gang hadde jeg ømme pupper som fikk meg til å ta en test, men nå har jeg ikke noe ømme pupper. Det stakk litt i livmora og underlivet et par ganger noen dager etter el, og har hatt litt mensmurringer. Men nå har alt gitt seg, og kroppen virker helt vanlig igjen. Så sykt kjedelig å vente.

Forresten, sist jeg brukte babyverden forum hadde vi en app. Finnes ikke den lenger?
Velkommen!:happy: Stemmer det med IKM 14/11? Isåfall hører du vel til IKM uke 45:love7

Velkommen!:happy: Stemmer det med IKM 14/11? Isåfall hører du vel til IKM uke 45:love7
Hahahah javisst! har lest meg igjennom flere av ukene, så tror jeg bare landa her. Jaja! Her er jeg, men da flytter jeg meg over til rett gruppe. Lykke til alle sammen! :Heartred

Jeg flytter deg med glede på «gravid»:love7
Tenker kanskje søndag kveld:nailbiting: temper også…

Blir det testing i kveld? :D Gleder meg sånn til å følge med på testingen deres :happy:

Bare 5dpo her, så må vente noen dager til :eek:

Noen som har startet med testing i dag? :happy: Jeg er i følge FF 5dpo (legger ved temp kurven under her) Lenge til testing hos meg, så veldig gira på å følge dere andre :D

Vedlegg

• 125F8385-5799-4A1C-BB1A-9F795088EE50.png
    125F8385-5799-4A1C-BB1A-9F795088EE50.png
    356,4 KB · Visninger: 44
7 dpo i dag, og testetrangen er overraskende liten :hilarious: Kanskje jeg faktisk klarer å vente til 10 dpo denne gangen :D

Spennende å følge med på tråden fremover. :nailbiting::D

Jeg har forventet TR 18.-19. november, og har noen digitale clearblue-tester liggende. På nettsida til Clearblue står det at hos dem som er gravide, vil 65% få positivt testresultat 4 dager før forventet TR, og 90% 3 dager før... :bookworm: Stor forskjell! (Hvis det stemmer i praksis, da...)

Så jeg skal se om jeg klarer å vente til minst 15. eller helst 16. november... Føles som en evighet. :meh:

Når skal dere teste?

Last edited:

Har nogenlunde lagt inn aksjer etter skjema. Denne PP la jeg dem inn CD 9, 13 og 15 (mot vanligvis CD 10, 12, 13 og 15). Bestemte meg for å ikke stresse denne runden siden jeg hadde en kjemisk forrige PP. Har ikke tempet eller testet etter EL. Det har vært sååå befriende :love7

Blir det testing i kveld? :D Gleder meg sånn til å følge med på testingen deres :happy:

Bare 5dpo her, så må vente noen dager til :eek:
Tror jeg venter til i morgen:D:D
Tempen gikk opp igjen i dag:happy:

Vedlegg

• 97D1DB0C-C08B-42DF-B6B4-4595B44F907A.jpeg
    97D1DB0C-C08B-42DF-B6B4-4595B44F907A.jpeg
    659,9 KB · Visninger: 46
Back
Topp