Gratulerer så mye med dagen!
Gratulerer så mye med dagen din
Gratulerer så masse med dagen!
Gratulerer så mye med dagen, og krysser fingrene for tidenes bursdagsgave
Sniker litt, gratulerer med dagen!
Tusen takk alle sammen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye med dagen!
Gratulerer så mye med dagen din
Gratulerer så masse med dagen!
Gratulerer så mye med dagen, og krysser fingrene for tidenes bursdagsgave
Sniker litt, gratulerer med dagen!
Dagens tempe-spam Da har jeg fått kryss i FF, så er dessverre ikke 5 dpo Men! Kan oppdateres fra 32 til 33 år i dag @Pileah
Vis vedlegget 370359
Hurra for deg i dag <3Tusen takk alle sammen
Gratulerer så mye med dagen, Astrania
Hurra for deg i dag <3
Ja det får vi satse på!! vi prøvde i 3 år på vår felles første, og plutselig klaffet detAaaaalt for lenge Men vet jo at jeg kan bli gravid i det minste, så er optimistisk Men begynner å bli litt utålmodig, så kan godt klaffe snart nå synes jeg Krysser fingrene for at alle gode ting er tre
VelkommenHei!
Emberella - 34 - PP1 - B1 - EL 4/11 - IKM 19/11
Jeg hadde positiv EL-test 4. november, og har litt kort syklus (ca. 25 dager) - så jeg venter TR ca. 19. november. Har tester liggende klar! Uæh! Spennende!
Krysser fingre for oss alle, håper det blir mange positive tester å se i tråden fremover.
Ja det får vi satse på!! vi prøvde i 3 år på vår felles første, og plutselig klaffet det
Men "aksjene" kan vel ofte leve omkring 4 dager etter levering? Så det kan jo hende det er muligheter tross alt! Krysser fingre for dere! Hvis han skulle være heldig og ha skikkelig bra aksjer, kan de visst leve enda lenger, typ opptil 7 dager, mener jeg å ha lest.Har dere alle fått lagt inn aksjer «etter skjema», eller er det flere som meg som dessverre statistisk sett har liten sjanse denne mnd? Bare en gang 4 dager før her…
Har dere alle fått lagt inn aksjer «etter skjema», eller er det flere som meg som dessverre statistisk sett har liten sjanse denne mnd? Bare en gang 4 dager før her…
Velkommen! Stemmer det med IKM 14/11? Isåfall hører du vel til IKM uke 45Frk. H - 25 - pp3 - EL 30/10 - IKM 14/11
Har sniki litt innpå her, men tenkte jeg skulle gi litt livstegn jeg også.
Har en liten en på fem fra før, men han var en sterking som trossa p-piller, så jeg har aldri prøvd og nå som jeg er prøver, driver jeg å tyder tegn som en gal. Sist gang hadde jeg ømme pupper som fikk meg til å ta en test, men nå har jeg ikke noe ømme pupper. Det stakk litt i livmora og underlivet et par ganger noen dager etter el, og har hatt litt mensmurringer. Men nå har alt gitt seg, og kroppen virker helt vanlig igjen. Så sykt kjedelig å vente.
Forresten, sist jeg brukte babyverden forum hadde vi en app. Finnes ikke den lenger?
Hahahah javisst! har lest meg igjennom flere av ukene, så tror jeg bare landa her. Jaja! Her er jeg, men da flytter jeg meg over til rett gruppe. Lykke til alle sammen!Velkommen! Stemmer det med IKM 14/11? Isåfall hører du vel til IKM uke 45
Jeg flytter deg med glede på «gravid»
Tenker kanskje søndag kveld temper også…
Har dere alle fått lagt inn aksjer «etter skjema», eller er det flere som meg som dessverre statistisk sett har liten sjanse denne mnd? Bare en gang 4 dager før her…
Tror jeg venter til i morgenBlir det testing i kveld? Gleder meg sånn til å følge med på testingen deres
Bare 5dpo her, så må vente noen dager til