Dagens test 7 dpo. Føler jeg ser en supersvak strek her, uten at det trenger å bety noe Men det er farge helt nederst på testen der teststreken skal være Kan det være positivt kanskje? Var det i går kveld også, aldri fått det før
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dagens test 7 dpo. Føler jeg ser en supersvak strek her, uten at det trenger å bety noe Men det er farge helt nederst på testen der teststreken skal være Kan det være positivt kanskje? Var det i går kveld også, aldri fått det før
Gøy at ikke bare jeg ser det Burde egentlig vente til i morgen tidlig da- eller aller helst på torsdag, men hvem prøver jeg å lure Nei, må vente til i morgen tidligJeg ser en svak strek der! Så spennende - når skal du teste igjen?
Jeg sitter og gjør akkurat det samme som deg! Er så vanskelig å vente!Begynner å ombestemme meg mtp på å vente med testingen nå
Haha! Bra det ikke bare er meg Kjempespennende! Krysser fingrene for hele gjengenJeg sitter og gjør akkurat det samme som deg! Er så vanskelig å vente!
Ja, kjempespennende at testingen er i gang. Håper vi får mange fine terminspirer i gruppa!
Velkommen!Slenger meg på her
Håperpåtre - 38 - pp1 - b3 - El 7.11 - ikm 21.11
Har akkurat begynt prøving på barn 3 og krysser fingrene for at det går veien selv om alderen begynner å bli høy
Velkommen!Fikk EL litt tidligere enn forventet og da ble også IKM flyttet litt i Premom, så jeg henger litt i denne gruppa her også, selv om jeg administrerer og er i uke 47
Milla_mor - 33 - PP2 - B4 - EL 9/11 - IKM 20/11
Hvor mange dpo? Håpet er ikke ute før mensen kommer! Temper du?Her var det negativ tidligtest i dag også, så regner løpet som kjørt denne gangen
Skulle bli henvist til sykehuset nå pga 1 år med prøving, så spent på hvor lenge vi må vente på det
Hvor mange dpo er du? Håpet er ikke ute før mensen kommer! Temper du?
Men "aksjene" kan vel ofte leve omkring 4 dager etter levering? Så det kan jo hende det er muligheter tross alt! Krysser fingre for dere! Hvis han skulle være heldig og ha skikkelig bra aksjer, kan de visst leve enda lenger, typ opptil 7 dager, mener jeg å ha lest.
Her i huset la vi inn aksjer noen dager etter TR var over, og det tror jeg var lurt, for jeg fikk positiv EL-test et par dager senere. Ren flaks! Vi la også inn aksjer den samme dagen som testen var positiv. Ikke blitt tid til mer aksjelegging enn det... Men jeg håper vi traff bra.
Nå er ikke tallene mine (særlig AMH) spesielt gode, så jeg har ikke store forventninger, men håpet er stort likevel.
Oi. Så trist å høre om sa og svigermor Håper på positiv test for dere, det hadde jo vært et skikkelig lysglimt i en trist tid Når hadde du sa?Absolutt ikke fått lagt inn aksjer riktig denne perioden. Samme uka som vi hadde SA, mistet vi uforventet mammaen til min mann. Så her har det vært mye følelser, og blødning/spotting etter SA til torsdag. Så denne perioden blir som den blir. Jeg har fått positiv EL test i dag, så vi prøver å legge inn aksjer i kveld, så får det være greit denne perioden
Har nogenlunde lagt inn aksjer etter skjema. Denne PP la jeg dem inn CD 9, 13 og 15 (mot vanligvis CD 10, 12, 13 og 15). Bestemte meg for å ikke stresse denne runden siden jeg hadde en kjemisk forrige PP. Har ikke tempet eller testet etter EL. Det har vært sååå befriende
så kjipt med kjemisk Så deilig da med en befriende måned uten mye fokus på det hvor msnge dpo er du nå?