IKM uke 46✨

Dagens test 7 dpo. Føler jeg ser en supersvak strek her, uten at det trenger å bety noe :yuck: Men det er farge helt nederst på testen der teststreken skal være :rolleyes: Kan det være positivt kanskje? Var det i går kveld også, aldri fått det før :shy:

Vedlegg

• C30DD11C-14F3-42EC-AAD0-E55E3C975AF7.jpeg
    C30DD11C-14F3-42EC-AAD0-E55E3C975AF7.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 114
Dagens test 7 dpo. Føler jeg ser en supersvak strek her, uten at det trenger å bety noe :yuck: Men det er farge helt nederst på testen der teststreken skal være :rolleyes: Kan det være positivt kanskje? Var det i går kveld også, aldri fått det før :shy:

Jeg ser en svak strek der! Så spennende - når skal du teste igjen? :D

Slenger meg på her :happy:

Håperpåtre - 38 - pp1 - b3 - El 7.11 - ikm 21.11

Har akkurat begynt prøving på barn 3 og krysser fingrene for at det går veien selv om alderen begynner å bli høy :rolleyes:

Begynner å ombestemme meg mtp på å vente med testingen nå :hilarious:

Vedlegg

• 612F9569-883F-43AC-B2F8-87DB7F57CA13.png
    612F9569-883F-43AC-B2F8-87DB7F57CA13.png
    671,3 KB · Visninger: 97
Så gøy å se at testingen er i gang! :D Har tre tidligtester, og den første ryker i morgen tidlig (8dpo). Tempen denne måneden er veldig lik forrige måneds graf, så litt usikker om jeg har troen. Ikke stort med symptomer her heller, litt kviser bare :wtf:
3E3D55AF-7289-415C-8A1A-A28D75BFBB72.jpeg

Begynner å ombestemme meg mtp på å vente med testingen nå :hilarious:
Jeg sitter og gjør akkurat det samme som deg! :hilarious: Er så vanskelig å vente! :wtf:

Ja, kjempespennende at testingen er i gang. Håper vi får mange fine terminspirer i gruppa! :smiley-bounce012

Last edited:
Jeg sitter og gjør akkurat det samme som deg! :hilarious: Er så vanskelig å vente! :wtf:

Ja, kjempespennende at testingen er i gang. Håper vi får mange fine terminspirer i gruppa! :smiley-bounce012
Haha! Bra det ikke bare er meg :hilarious: Kjempespennende! Krysser fingrene for hele gjengen:smiley-angelic001:Heartpink

Fikk EL litt tidligere enn forventet og da ble også IKM flyttet litt i Premom, så jeg henger litt i denne gruppa her også, selv om jeg administrerer og er i uke 47 :)

Milla_mor - 33 - PP2 - B4 - EL 9/11 - IKM 20/11

Slenger meg på her :happy:

Håperpåtre - 38 - pp1 - b3 - El 7.11 - ikm 21.11

Har akkurat begynt prøving på barn 3 og krysser fingrene for at det går veien selv om alderen begynner å bli høy :rolleyes:
Velkommen!:happy:

Fikk EL litt tidligere enn forventet og da ble også IKM flyttet litt i Premom, så jeg henger litt i denne gruppa her også, selv om jeg administrerer og er i uke 47 :)

Milla_mor - 33 - PP2 - B4 - EL 9/11 - IKM 20/11
Velkommen!:happy:

Her var det negativ tidligtest i dag også, så regner løpet som kjørt denne gangen:(
Skulle bli henvist til sykehuset nå pga 1 år med prøving, så spent på hvor lenge vi må vente på det:facepalm:

Her var det negativ tidligtest i dag også, så regner løpet som kjørt denne gangen:(
Skulle bli henvist til sykehuset nå pga 1 år med prøving, så spent på hvor lenge vi må vente på det:facepalm:
Hvor mange dpo? Håpet er ikke ute før mensen kommer! Temper du? :Heartpink

8 dpo (tidligtest), ser ingenting på denne. Tempen droppet i dag, så kommer nok uansett ikke før en dag eller to hvis det er noe :joyful:
77CD8FB1-EA30-483A-A05A-733E0A8FF995.jpeg

Men "aksjene" kan vel ofte leve omkring 4 dager etter levering? ;) Så det kan jo hende det er muligheter tross alt! Krysser fingre for dere! :happy: Hvis han skulle være heldig og ha skikkelig bra aksjer, kan de visst leve enda lenger, typ opptil 7 dager, mener jeg å ha lest.

Her i huset la vi inn aksjer noen dager etter TR var over, og det tror jeg var lurt, for jeg fikk positiv EL-test et par dager senere. Ren flaks! Vi la også inn aksjer den samme dagen som testen var positiv. Ikke blitt tid til mer aksjelegging enn det... Men jeg håper vi traff bra. :happy:
Nå er ikke tallene mine (særlig AMH) spesielt gode, så jeg har ikke store forventninger, men håpet er stort likevel. :oops:

tusen takk for oppmuntring, ja jeg får leve i håpet :) ❤️
Hvilken dag fikk du el? De gangene jeg har blitt gravid har jeg hatt tidlig el, så vi satser på det er et bra tegn for deg også :) har du flere barn?
Hvor mye er amh din på? Er du litt gammel som meg? ;) jeg er 39 :)

Absolutt ikke fått lagt inn aksjer riktig denne perioden. Samme uka som vi hadde SA, mistet vi uforventet mammaen til min mann. Så her har det vært mye følelser, og blødning/spotting etter SA til torsdag. Så denne perioden blir som den blir. Jeg har fått positiv EL test i dag, så vi prøver å legge inn aksjer i kveld, så får det være greit denne perioden :)
Oi. Så trist å høre om sa og svigermor ❤️ Håper på positiv test for dere, det hadde jo vært et skikkelig lysglimt i en trist tid ❤️ Når hadde du sa?

Har nogenlunde lagt inn aksjer etter skjema. Denne PP la jeg dem inn CD 9, 13 og 15 (mot vanligvis CD 10, 12, 13 og 15). Bestemte meg for å ikke stresse denne runden siden jeg hadde en kjemisk forrige PP. Har ikke tempet eller testet etter EL. Det har vært sååå befriende :love7

så kjipt med kjemisk :( ❤️ Så deilig da med en befriende måned uten mye fokus på det ;) hvor msnge dpo er du nå?

Dagens test 8 dpo. Kan det være noe på gang? :nailbiting: Enda veldig tidlig da :yuck:

Vedlegg

• 8E5E4D9F-E564-4CBC-BF1E-58DD580E5D69.jpeg
    8E5E4D9F-E564-4CBC-BF1E-58DD580E5D69.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 103
  • 5C9EFF99-B354-4A5B-BC95-D724B785A755.jpeg
    5C9EFF99-B354-4A5B-BC95-D724B785A755.jpeg
    906,2 KB · Visninger: 93
Back
Topp