IKM uke 46✨

:)

:HeartredHåper inderlig at vi begge får flyttet permanent inn i en termingruppe snart. Det er slitsomt med denne svingdør-tilværelsen :sorry:
Menstermin er 1. august og EL-termin 2. august, hvis jeg går ut ifra at jeg hadde EL CD14 da. Noe jeg ikke har peiling på:)

Har fått time til hysteroskopi tidlig februar og mannen skal levere sædprøve i disse dager. Så hjulet er i gang, men jeg håper inderlig at spiren klister seg fast naturlig :Heartred

Åh, da krysser jeg litt ekstra alt jeg har for en spire som blir værende hos dere nå :happy:❤️

Spennende å følge med på dere:D

Da sier Premom at jeg er 2 DPO:smiley-angelic001 på en måte er det godt å være over i DPO land, men jeg er ikke helt sikker likevel hvordan kroppen min fungerer etter SA:wacky::hilarious::wtf:

9 dpo, testen er blenda, ser evaporasjonslinja:
F6E9E42A-2862-4D1B-BF64-26400A0CBEB8.jpeg

tusen takk for oppmuntring, ja jeg får leve i håpet :) ❤️
Hvilken dag fikk du el? De gangene jeg har blitt gravid har jeg hatt tidlig el, så vi satser på det er et bra tegn for deg også :) har du flere barn?
Hvor mye er amh din på? Er du litt gammel som meg? ;) jeg er 39 :)

Ja, slaget er jo ikke "tapt" for denne PP'en før TR evt. har meldt sin ankomst, tenker jeg! :happy:

Jeg er 34, og har ingen barn fra før. :) Fikk positiv EL-test 4. november, så jeg er vel 6-7 DPO i dag, vil jeg tro... AMH her er på 8.5, noe jeg forsto på gyn at skal være lavt for en på min alder. :sorry: Det synes jeg var en utrolig trist beskjed å få, men enn så lenge så håper vi på å klare å få en terminspire på naturlig vis... Håper vi slipper IVF. :( Må ta stilling til det etter jul, dersom vi ikke får det til uten hjelp.
Hvordan er det med dere? Har dere prøvd lenge? Har du barn fra før?

Blenda i dag, 9 dpo! Som forventa egentlig, men så er det det der håpet da.

Spennende å følge med på alles tester er det uansett :happy:

Vedlegg

• 8872F593-67E4-4EC4-AC18-FEBBCC9DE131.jpeg
    8872F593-67E4-4EC4-AC18-FEBBCC9DE131.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 57
Testa nå; blenda :( så da var d bare skygge.
Var ikke mye å se på min heller i dag… Men, det er fortsatt tidlig og fortsatt håp for oss :Heartred Med første fikk jeg positiv 9dpo, og derfor tenker jeg automatisk at det ikke ble noe når det ikke er to streker i dag.. legger med bilde av hvordan testen så ut med førstemann 9dpo :rolleyes:

Vedlegg

• 225876A2-D72E-4BB8-B3F3-E9F7C0ED607E.jpeg
    225876A2-D72E-4BB8-B3F3-E9F7C0ED607E.jpeg
    173,7 KB · Visninger: 55
Vi må da få flere streker her! :eek:
Men ingen har meldt om TR ennå:D:D:D

Var ikke mye å se på min heller i dag… Men, det er fortsatt tidlig og fortsatt håp for oss :Heartred Med første fikk jeg positiv 9dpo, og derfor tenker jeg automatisk at det ikke ble noe når det ikke er to streker i dag.. legger med bilde av hvordan testen så ut med førstemann 9dpo :rolleyes:

Skulle til å kommentere at jeg så rosa strek der :hilarious: Leste ikke hva du skrev først :joyful: Jeg fikk ikke strek før 10dpo sist, så håpet er ikke ute :D

Ja, slaget er jo ikke "tapt" for denne PP'en før TR evt. har meldt sin ankomst, tenker jeg! :happy:

Jeg er 34, og har ingen barn fra før. :) Fikk positiv EL-test 4. november, så jeg er vel 6-7 DPO i dag, vil jeg tro... AMH her er på 8.5, noe jeg forsto på gyn at skal være lavt for en på min alder. :sorry: Det synes jeg var en utrolig trist beskjed å få, men enn så lenge så håper vi på å klare å få en terminspire på naturlig vis... Håper vi slipper IVF. :( Må ta stilling til det etter jul, dersom vi ikke får det til uten hjelp.
Hvordan er det med dere? Har dere prøvd lenge? Har du barn fra før?

ja jeg har ikke så peiling på amh men vet at min også var litt lav når jeg sjekket i 2018. Vi begynte å prøve i 2016 og prøvde i 3 år uten en eneste positiv test, før vi bare plutselig fikk positiv test. Også ble vi gravid med nestemann nesten m en gang :) nå håper vi på enda en tett :)
Har også et mye eldre barn fra tidligere forhold.

Back
Topp