IKM uke 46✨

Hvor mange dpo? Håpet er ikke ute før mensen kommer! Temper du? :Heartpink
12 dpo ifølge FF, 10 dpo ifølge Premom..
jeg temper, men jobber natt, så fra i går ble det ikke temp til fast tidspunkt etter å ha sovet natten gjennom:banghead:

C42906AC-4EE3-46B4-AF33-E4CF76EB95EA.jpeg
C42906AC-4EE3-46B4-AF33-E4CF76EB95EA.jpeg Årh 8 dpo og skimter noe, men det er sikkert skygge. Har også hatt hetetokter de to siste nettene som sist jeg ble gravid. Denne ønsketenkningen altså :hilarious:

Flere som har testet i dag?

Oi. Så trist å høre om sa og svigermor ❤️ Håper på positiv test for dere, det hadde jo vært et skikkelig lysglimt i en trist tid ❤️ Når hadde du sa?

Alt kom virkelig på en og samme tid:banghead: Håper virkelig jeg kan gi det i bursdagsgave til mannen senere i november, det hadde bare vært knall:Heartred
Hadde det for litt over 2 uker siden.

12 dpo ifølge FF, 10 dpo ifølge Premom..
jeg temper, men jobber natt, så fra i går ble det ikke temp til fast tidspunkt etter å ha sovet natten gjennom:banghead:
Fortsatt muligheter da, da! :shy: :smiley-bounce012Åja, skjønner..da kan det vel være litt vanskelig med temping til tider:arghh: Første syklus jeg temper selv, syntes det er veldig spennende :bookworm::joyful:

Tror jeg har utviklet permanent streksyn. Ser strek på samtlige tester her inne :hilarious:

Hohoho, du er søt :hilarious: Håper du har rett! Synes og jeg skimter på de andre her, men min er dessverre helt blenda (har dobbeltsjekket etter at den tørket også så klart :angelic:)

Hohoho, du er søt :hilarious: Håper du har rett! Synes og jeg skimter på de andre her, men min er dessverre helt blenda (har dobbeltsjekket etter at den tørket også så klart :angelic:)

Lastet opp testen din på «pregnancy test Checker», lekte litt med de ulike innstillingene. Syns jeg så noe, men det kan ha vært den berømte «evaporation» streken :hilarious:

Det er sånn jeg får mine DPO-dager til å gå fortere :wacky:

Lastet opp testen din på «pregnancy test Checker», lekte litt med de ulike innstillingene. Syns jeg så noe, men det kan ha vært den berømte «evaporation» streken :hilarious:

Det er sånn jeg får mine DPO-dager til å gå fortere :wacky:

Ja, det tror jeg dessverre :hilarious: Har blitt virkelig grundig inspisert her i ulikt lys og utallige bilder fra ulike vinkler :hilarious: Så sånn får jeg også dagene til å gå, ja :facepalm: Men håper det blir ekte strek i morgen :joyful:

Mannen (som pleier å gjette riktig) sier han føler det har klaffet denne måneden, håper han har rett :happy: Han følte til og med at det var noe galt FØR jeg begynte å blø ved sist SA :wideyed: Skummelt!

Ja, det tror jeg dessverre :hilarious: Har blitt virkelig grundig inspisert her i ulikt lys og utallige bilder fra ulike vinkler :hilarious: Så sånn får jeg også dagene til å gå, ja :facepalm: Men håper det blir ekte strek i morgen :joyful:

Mannen (som pleier å gjette riktig) sier han føler det har klaffet denne måneden, håper han har rett :happy: Han følte til og med at det var noe galt FØR jeg begynte å blø ved sist SA :wideyed: Skummelt!

Oi oi, så spennende :wideyed: I likhet med han, så har jeg troen på at dette blir din måned. :Heartred

Oi oi, så spennende :wideyed: I likhet med han, så har jeg troen på at dette blir din måned. :Heartred

Takk snille ❤️ Håper vi kan flytte tilbake til terminforum sammen! Mulig jeg blir heeeelt sist i juli-gruppa i så fall :wtf: Når får du eventuelt termin? :)

:)
Takk snille ❤️ Håper vi kan flytte tilbake til terminforum sammen! Mulig jeg blir heeeelt sist i juli-gruppa i så fall :wtf: Når får du eventuelt termin? :)

:HeartredHåper inderlig at vi begge får flyttet permanent inn i en termingruppe snart. Det er slitsomt med denne svingdør-tilværelsen :sorry:
Menstermin er 1. august og EL-termin 2. august, hvis jeg går ut ifra at jeg hadde EL CD14 da. Noe jeg ikke har peiling på:)

Har fått time til hysteroskopi tidlig februar og mannen skal levere sædprøve i disse dager. Så hjulet er i gang, men jeg håper inderlig at spiren klister seg fast naturlig :Heartred

Alt kom virkelig på en og samme tid:banghead: Håper virkelig jeg kan gi det i bursdagsgave til mannen senere i november, det hadde bare vært knall:Heartred
Hadde det for litt over 2 uker siden.
Ja det hadde jo vært nydelig :) ❤️

Herregud det var visst litt vanskeligere å vente med å teste enn jeg tenkte, ja:hilarious: Jeg har allerede bestilt.. men hvilke tidligtester som man får kjøpt på apotek/dagligvare/normal er å anbefale da? :angel4 Jeg har fått så ømme pupper i dag og mensmurringer..veldig spent på tempen min i morgen :nailbiting::shy:

Vedlegg

• 7C83D8AB-365B-4F91-BE5F-0A14AD5E0BE2.png
    7C83D8AB-365B-4F91-BE5F-0A14AD5E0BE2.png
    372,6 KB · Visninger: 51
Back
Topp