IKM uke 46✨

Vedlegg

• BCFC1CA7-7228-4F4D-94FF-E4C161D3F956.jpeg
    BCFC1CA7-7228-4F4D-94FF-E4C161D3F956.jpeg
    118,5 KB · Visninger: 80
Da har jeg pratet med fastlegen.
Hcg økt fra ca. 3100 til ca. 6200 på to døgn! :dance008

Så da er jeg (i alle fall inntil videre) gravid! :excited001

Da gjenstår bare å håpe på at spiren er frisk, og klamrer seg fast helt til termin. :shy:

Gratulerer så mye! :D

Den temp kurven du la ut tidligere var jo veldig fin da, så ut i fra det lille jeg kan ser det jo absolutt ikke sånn ut :happy: Jeg er litt redd for at jeg har mangel, hormonene kan være litt ute av rute etter pilleslutt, og tempen sank igjen i dag.. fortsatt over base Line, men kjenner jeg er litt engstelig for at jeg ikke «fungerer»:p Har jo ikke vært gravid før. tenker jeg skal kjøpe timian olje i dag, også kan jeg se hvordan tempen utvikler seg:hilarious: Kjenner jeg blir litt gal og vil teste alle mulig triks med en gang.. vil bli gravid nå!:chicken::hilarious: Sorry for «dagbok» innlegg her:rolleyes:
Hei, ser at du ble gravid. tok du progrestorontilskudd? Noen tips til meg? :) lurer også på om du målte temperaturen din? Hvorfor skal man egentlig måle på den måten du har gjort? :)

Hei, ser at du ble gravid. tok du progrestorontilskudd? Noen tips til meg? :) lurer også på om du målte temperaturen din? Hvorfor skal man egentlig måle på den måten du har gjort? :)
Hei! Dette var første syklusen jeg fant eggløsning etter pilleslutt (tok litt tid for kroppen å komme i rytme bare). Årsaken til at jeg målte var for å finne eggløsning, da temp stiger etter eggløsning. Jeg ble gravid med en gang, uten noe tilskudd. På dette tidspunktet hadde jeg med andre ord null grunn til bekymring. Men mistet dessverre.

Ble gravid på forsøk nummer to også, men mistet igjen. Etter dette var syklusen helt tullete, og jeg ble ikke gravid to eggløsninger etter hverandre. Jeg fant ut at jeg hadde bakteriell vaginose og fikk behandling for dette. Jeg ba også om progesterontilskudd, selv om legen mente det ikke var behov fikk jeg det. Etter mesteparten av infeksjonen var borte og syklus ble normal ble jeg gravid igjen, og hun sitter :) Ble en litt mer kronglete vei enn vi håpet på, men gyn jeg gikk til mente det var en god sannsynlighet for at årsaken for de to (tidlige) spontanabortene var en heftig infeksjon av bakteriell vaginose. Heldigvis blir jeg lett gravid, så det gikk relativt fort å bli gravid tre ganger.

Nå vet jeg ikke hva din situasjon er, men om du har sluttet på pillene for noen måneder siden, slik som jeg hadde her, så er deg nok bare kroppen som bruker litt tid på å hente seg inn igjen :Heartred Det er veldig vanlig st det tar litt tid! Masse lykke til:shy:

Hei, :) lurer på om progrestorontilskudd hjalp hos deg? Hvor mye lå din progrestoron på? Har du målt den før :)

Jeg målte ikke nivået, men fikk i tilfelle ☺️ Ja, det hjalp! Tredje graviditet holdt hele veien og jeg fikk en gutt for snart tre uker siden ❤️

Back
Topp