Dette ser jo veldig lovende ut! Si ifra når du vil flyttes på gravid
Tenker jeg kan flyttes på gravid nå <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette ser jo veldig lovende ut! Si ifra når du vil flyttes på gravid
GratulererTenker jeg kan flyttes på gravid nå <3
Da har jeg pratet med fastlegen.
Hcg økt fra ca. 3100 til ca. 6200 på to døgn!
Så da er jeg (i alle fall inntil videre) gravid!
Da gjenstår bare å håpe på at spiren er frisk, og klamrer seg fast helt til termin.
Tenker jeg kan flyttes på gravid nå <3
Hei, lurer på om progrestorontilskudd hjalp hos deg? Hvor mye lå din progrestoron på? Har du målt den førDet er progesterontilskudd som tas fra EL Har hatt to SA-er, så gynekologen mente det var verdt et forsøk i tilfelle kroppen ikke produserer nok på egenhånd
Hei, ser at du ble gravid. tok du progrestorontilskudd? Noen tips til meg? lurer også på om du målte temperaturen din? Hvorfor skal man egentlig måle på den måten du har gjort?Den temp kurven du la ut tidligere var jo veldig fin da, så ut i fra det lille jeg kan ser det jo absolutt ikke sånn ut Jeg er litt redd for at jeg har mangel, hormonene kan være litt ute av rute etter pilleslutt, og tempen sank igjen i dag.. fortsatt over base Line, men kjenner jeg er litt engstelig for at jeg ikke «fungerer» Har jo ikke vært gravid før. tenker jeg skal kjøpe timian olje i dag, også kan jeg se hvordan tempen utvikler seg Kjenner jeg blir litt gal og vil teste alle mulig triks med en gang.. vil bli gravid nå! Sorry for «dagbok» innlegg her
Hei! Dette var første syklusen jeg fant eggløsning etter pilleslutt (tok litt tid for kroppen å komme i rytme bare). Årsaken til at jeg målte var for å finne eggløsning, da temp stiger etter eggløsning. Jeg ble gravid med en gang, uten noe tilskudd. På dette tidspunktet hadde jeg med andre ord null grunn til bekymring. Men mistet dessverre.Hei, ser at du ble gravid. tok du progrestorontilskudd? Noen tips til meg? lurer også på om du målte temperaturen din? Hvorfor skal man egentlig måle på den måten du har gjort?
Hei, lurer på om progrestorontilskudd hjalp hos deg? Hvor mye lå din progrestoron på? Har du målt den før
Åh, gratulerer kjempe masse. Så braJeg målte ikke nivået, men fikk i tilfelle Ja, det hjalp! Tredje graviditet holdt hele veien og jeg fikk en gutt for snart tre uker siden