IKM uke 46✨

30 år - pp3 - B2 - EL 7/11 - IKM 21/11

17 dager dpo (i følge kalender).
Blendahvit RFSU-test.. :meh:

Er det i det hele tatt vits å håpe mer?:sorry:

Vedlegg

• 386D8B5D-E32D-4093-B401-768D64F69B5E.jpeg
    386D8B5D-E32D-4093-B401-768D64F69B5E.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 74
Så lenge ikke TR kommer er det lov og håpe!
Håper selv etter MA for 5 uker siden. Ikke tegn
på TR :shifty: begynner og tro jeg er en av de som får igjen
etter 6-8 uker.. siden jeg har pcos. :wtf: Test til helgen.

:Heartred
Da har jeg vært hos legen og tatt både blodprøve og hcg-prøve... Urinprøven var positiv. Var vel egentlig forventet, siden den digitale så ut som den gjorde i går. Skal ta ny blodprøve fredag. Kjenner det blir laaaaange dager frem til jeg får samlet svar på blodprøvene på mandag over telefon... :nailbiting:
Hvordan går det med deg? Er du i gang med ny PP? :love7

Ja den ventingen er grusom. Håper du finner noe som hjelper deg til å glemme det hele litt - selv om jeg skjønner det er vanskelig. Mandag er lenge å vente!

Jeg er i gang med ny pp, blør fortsatt så føler egentlig tiden står litt stille, men: snaaaart står jeg der med ny el test som er positiv og kanskje har jeg glemt det andre litt! :happy: Jeg har skikkelig troen på at nå neste gang; ja da går alt bra. Også leser man jo om at man har lettere for å bli gravid etter kjemisk :angelic: krysser fingrene for det! :p

Masse masse lykke til i helgen. Tenker veldig på deg, vi begge fikk litt trøbbel men satser på at du følger statistikken og at alt går bra :Heartbigred

Da har jeg pratet med fastlegen.
Hcg økt fra ca. 3100 til ca. 6200 på to døgn! :dance008

Så da er jeg (i alle fall inntil videre) gravid! :excited001

Da gjenstår bare å håpe på at spiren er frisk, og klamrer seg fast helt til termin. :shy:

Last edited:

Da gjenstår bare å håpe på at spiren er frisk, og klamrer seg fast helt til termin. :shy:
Så deilig! Gratulerer❤️

Åå.. supert!:love7 Setter deg på gravid:happy093

Gratulerer! Er det noe grunn til at du har fått målt dette? Eller kan "alle" gravide spørre om det?:Heartred:Heartred

Ååå så bra!!! Masse, masse, masse gratulerer. Du er så absolutt gravid! Nå kan du slappe av og stole på det legen har sagt.

Veldig glad på dine vegne! :Heartred

Gratulerer! Er det noe grunn til at du har fått målt dette? Eller kan "alle" gravide spørre om det?:Heartred:Heartred
Tusen takk:Heartred:Heartred
Jeg fikk målt det fordi jeg hadde en ganske stor blødning 1 dag etter IKM, der jeg var helt overbevist om at jeg hadde mistet/kjemisk... Men så tok jeg en ny graviditetstest fire dager senere, og regna med at den skulle være svak eller negativ, men den var overraskende nok sterkere istedet. :shy: Ble skikkelig forvirret, kan du si... I ettertid har jeg hatt litt spotting, som også har bekymret meg. Så jeg tok en time hos fastlegen, som var helt enig i at hcg-måling var lurt. :happy:

Ååå så bra!!! Masse, masse, masse gratulerer. Du er så absolutt gravid! Nå kan du slappe av og stole på det legen har sagt.

Veldig glad på dine vegne! :Heartred
Tusen takk. :Heartred:Heartred
Ja! Det er sant! Men jeg har fortsatt litt vondt for å tro på det... Tør nesten ikke si det høyt når jeg er alene en gang! :wacky: Føler meg langt ifra trygg på at dette går veien, men nå tør jeg i alle fall å begynne å håpe igjen, og glede meg så smått over det! :happy:
Håper spiren sitter for deg i denne PP-en! :Heartred Jeg sniker litt i IKM-gruppene, og krysser fingre og tær for mange terminspirer!:smiley-angelic001

Såå.. 9 dager IKM, og 22 dpo. Hva tror vi?
Mulig sen eggløsning? Eller er det bare ønsketenkning at denne muligens er positiv?

Vedlegg

• CDADEC16-29F6-494C-A6C7-62532F03EBE3.jpeg
    CDADEC16-29F6-494C-A6C7-62532F03EBE3.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 81
  • 6D0EED41-2B1E-4800-959A-09CA25A73C53.jpeg
    6D0EED41-2B1E-4800-959A-09CA25A73C53.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 84
Såå.. 9 dager IKM, og 22 dpo. Hva tror vi?
Mulig sen eggløsning? Eller er det bare ønsketenkning at denne muligens er positiv?
Ser jo streken, men er det 9 dager siden IKM så burde man kanskje forventet sterkere strek:shy: har du en annen test du kan prøve?:happy:

Ser jo streken, men er det 9 dager siden IKM så burde man kanskje forventet sterkere strek:shy: har du en annen test du kan prøve?:happy:

Har tatt en ny idag. Fortsatt svak, men betydelig sterkere enn i går☺️

Syklusen min har (før, uten p-piller), vært rundt 40 dager. Så det er kanskje ikke usannsynlig at denne mnd var normalsyklus igang? Ergo senere eggløsning enn app hadde regnet ut?

Har tatt negativ test både før og etter forventet mens.

Vedlegg

• 19145E7B-E69D-4C95-8FB2-1F0235083A02.jpeg
    19145E7B-E69D-4C95-8FB2-1F0235083A02.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 69

Syklusen min har (før, uten p-piller), vært rundt 40 dager. Så det er kanskje ikke usannsynlig at denne mnd var normalsyklus igang? Ergo senere eggløsning enn app hadde regnet ut?

Vedlegg

• 6CF2FFCA-E700-4E7D-85A2-17401351272C.jpeg
    6CF2FFCA-E700-4E7D-85A2-17401351272C.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 68
@Sannamor Dette ser jo veldig lovende ut! :smiley-bounce012 Jeg tror du har rett, og at du er gravid! Gratulerer:Heartred

@Sannamor Dette ser jo veldig lovende ut! :smiley-bounce012 Jeg tror du har rett, og at du er gravid! Gratulerer:Heartred
Tusen takk:Heartred Jeg tror også det.
har hatt samme styrke på test to ganger før. Resultatene av dem er hhv 2 og 7 år nå:hilarious:

Men skal ta en med ukeindikator om noen dager bare for å være helt, helt sikkerxsmile9 Aner jo egentlig ikke hvor langt jeg er på vei eller noen ting..

Dette ser jo veldig lovende ut!:happy: Si ifra når du vil flyttes på gravid:happy::happy:

Denne er så positiv! Helt sikkert hatt el senere - og noen får ikke positiv test før langt uti. Og fin stigning på testene også :D Jeg sier gratulerer i massevis!! :Heartred:Heartred:Heartred

Back
Topp