Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har jeg vært hos legen og tatt både blodprøve og hcg-prøve... Urinprøven var positiv. Var vel egentlig forventet, siden den digitale så ut som den gjorde i går. Skal ta ny blodprøve fredag. Kjenner det blir laaaaange dager frem til jeg får samlet svar på blodprøvene på mandag over telefon...
Hvordan går det med deg? Er du i gang med ny PP?
Så deilig! GratulererDa har jeg pratet med fastlegen.
Hcg økt fra ca. 3100 til ca. 6200 på to døgn!
Så da er jeg (i alle fall inntil videre) gravid!
Da gjenstår bare å håpe på at spiren er frisk, og klamrer seg fast helt til termin.
Åå.. supert! Setter deg på gravidDa har jeg pratet med fastlegen.
Da gjenstår bare å håpe på at spiren er frisk, og klamrer seg fast helt til termin.
Gratulerer! Er det noe grunn til at du har fått målt dette? Eller kan "alle" gravide spørre om det?Da har jeg pratet med fastlegen.
Da har jeg pratet med fastlegen.
Tusen takkGratulerer! Er det noe grunn til at du har fått målt dette? Eller kan "alle" gravide spørre om det?
Tusen takk! Det kan du.Åå.. supert! Setter deg på gravid
Tusen takk.Ååå så bra!!! Masse, masse, masse gratulerer. Du er så absolutt gravid! Nå kan du slappe av og stole på det legen har sagt.
Veldig glad på dine vegne!
tusen takk, det håper jeg ogTusen takk! Det kan du.
Håper det klaffer for deg i denne, nye PP-en!
Ser jo streken, men er det 9 dager siden IKM så burde man kanskje forventet sterkere strek har du en annen test du kan prøve?Såå.. 9 dager IKM, og 22 dpo. Hva tror vi?
Mulig sen eggløsning? Eller er det bare ønsketenkning at denne muligens er positiv?
Ser jo streken, men er det 9 dager siden IKM så burde man kanskje forventet sterkere strek har du en annen test du kan prøve?
Har tatt en ny idag. Fortsatt svak, men betydelig sterkere enn i går
Syklusen min har (før, uten p-piller), vært rundt 40 dager. Så det er kanskje ikke usannsynlig at denne mnd var normalsyklus igang? Ergo senere eggløsning enn app hadde regnet ut?
Har tatt negativ test både før og etter forventet mens.
Tusen takk Jeg tror også det.@Sannamor Dette ser jo veldig lovende ut! Jeg tror du har rett, og at du er gravid! Gratulerer
Har tatt en ny idag. Fortsatt svak, men betydelig sterkere enn i går
Syklusen min har (før, uten p-piller), vært rundt 40 dager. Så det er kanskje ikke usannsynlig at denne mnd var normalsyklus igang? Ergo senere eggløsning enn app hadde regnet ut?
Har tatt negativ test både før og etter forventet mens.