IKM uke 46✨

Hvordan går det med deg i dag? ❤️

Klarte å kline leppestift på dagens test og rakk ikke å ta en ny på morgenurinen. Men, det ser ut som at streken ikke har økt i styrke. Venter nå på TR og er generelt noe usikker på om jeg skal hoppe over neste PP. Kjenner at psyken har (igjen) godt av en liten pause. Har også veldig lyst til å nyte julen med alkohol og digg mat… :shy:

Har du forresten prøvd «sperm meets egg» plan? Har brukt denne metoden det siste halve året. Funket bra, bortsett fra at kroppen støter dem bort da :shifty:

Klarte å kline leppestift på dagens test og rakk ikke å ta en ny på morgenurinen. Men, det ser ut som at streken ikke har økt i styrke. Venter nå på TR og er generelt noe usikker på om jeg skal hoppe over neste PP. Kjenner at psyken har (igjen) godt av en liten pause. Har også veldig lyst til å nyte julen med alkohol og digg mat… :shy:

Har du forresten prøvd «sperm meets egg» plan? Har brukt denne metoden det siste halve året. Funket bra, bortsett fra at kroppen støter dem bort da :shifty:

Æsja, det var kjipt!

Oi, nei! Ikke hørt om. På vei til Google nå :flower

Er skikkelig lei meg nå. Tror jeg antakelig har en kjemisk graviditet. :crybaby2

I dag var IKM, og dagen startet med bittelitt friskt, lyserødrosa blod på papiret. :nailbiting: Gikk raskt over til brunt litt utpå dagen. Ganske små mengder, klarer meg uten truseinnlegg så langt, men jeg synes mengden har økt. Har ikke noe særlig vondt, i alle fall ikke typiske menssmerter (ennå), men er skikkelig redd for at jeg våkner til enda mer blødning i morgen. :arghh:

Hva burde jeg gjøre? :sorry:

Jeg må jo bare se dette an uansett, men det frister å ta en ny Clearblue digital. Hvis det er en kjemisk, hvor lenge burde jeg vente med å teste for å få det bekreftet?

Vurderer å teste på morgenurin (?) lørdag, hvis jeg ikke har fått skikkelig TR i løpet av morradagen. I så fall sparer jeg den nok til TR er over, for å sjekke om ting virker nullstilt og klart for ny PP... Men mulig det er for raskt å teste i helga, til at hcg har falt nok til at den ikke slår ut som positiv?
Jeg har hatt tre kjemiske på 5 måneder nå. Man blir fryktelig lei seg, men så må man vel bare tenke at det er kroppen sin måte å ordne opp, for at det som skal feste seg og bli en baby skal være frisk:Heartred men jeg vet at det ikke er lett å tenkte slik.. sender deg en god klem!

Har oppdatert lista med de som har bekreftet TR. Si ifra når dere får TR, eller ønsker å bli flyttet til gravid:love7
Alt for mange negative tester i denne gruppa:(:(

Skulle bare ta en test i dag i tilfelle før jeg henter ut dyre medisiner til IVF før helg/begrenset med apotek. Da kom selvsagt denne skyggen opp… 99,9% sikker på at det bare er skygge- hadde det vært noe burde det jo vise en klar og tydelig strek nå 13 DPO. Venter TR i morgen eller søndag… men så kan man jo ikke la være å spekulere den siste 0,1 da. Noen som er kjent med disse restene «test ofte»? Jeg går nok og henter ut medisiner. Ser at det også er helt blenda på bilde.

Vedlegg

• F60E0B08-FAF1-4C71-98D0-F6BE1D44BEF8.jpeg
    F60E0B08-FAF1-4C71-98D0-F6BE1D44BEF8.jpeg
    42,2 KB · Visninger: 122
Skulle bare ta en test i dag i tilfelle før jeg henter ut dyre medisiner til IVF før helg/begrenset med apotek. Da kom selvsagt denne skyggen opp… 99,9% sikker på at det bare er skygge- hadde det vært noe burde det jo vise en klar og tydelig strek nå 13 DPO. Venter TR i morgen eller søndag… men så kan man jo ikke la være å spekulere den siste 0,1 da. Noen som er kjent med disse restene «test ofte»? Jeg går nok og henter ut medisiner. Ser at det også er helt blenda på bilde.

Vedlegg

• 359CB695-F331-4CDD-8635-CE7521760EDC.jpeg
    359CB695-F331-4CDD-8635-CE7521760EDC.jpeg
    651,7 KB · Visninger: 86

Ser godt streken og skjønner godt du blir forvirret.. testet flere ganger?

Jeg har de test ofte testene, etter min erfaring slår de sent ut.
Jeg fikk gravid 1-2 på tirsdag å da var det såvidt strek på den testen som var test ofte

Jeg tok en strimmel-test i går kveld, som var antatt IKM- dag, og fikk rosa strek! Denne fine blå kom i dag :love7 etter 5. runde letrozol satt den (første trippel-runde). Håper at den sitter helt i mål:love2

Vedlegg

• 8A2398BA-6B89-43BF-A97C-DECC5D1BD668.jpeg
    8A2398BA-6B89-43BF-A97C-DECC5D1BD668.jpeg
    258,2 KB · Visninger: 102
Jeg tok en strimmel-test i går kveld, som var antatt IKM- dag, og fikk rosa strek! Denne fine blå kom i dag :love7 etter 5. runde letrozol satt den (første trippel-runde). Håper at den sitter helt i mål:love2
Gratulerer!:Heartred Kan jeg sette deg på gravid?:happy:

Ser godt streken og skjønner godt du blir forvirret.. testet flere ganger?
Har vært så opptatt i dag (heldigvis :p ) så ikke rukket. Ble middag på farta og vanskelig å «holde seg»/ikke drikke på nok timer.. så da blir det en ny i morgen. Ulidelig spennende- selvom jeg innerst inne tror mest på at det dessverre ikke kan være sant. Har nistirret på testen nå i kveld og det er virkelig en veldig veldig svak skygge.. men den er jo der… har også ømme pupper men det har jeg alltid i DPO.. samboer kommenterer at jeg nyser mye- det har jeg også hørt er «en greie». Blir sykt spennende i morgen!

Jeg har de test ofte testene, etter min erfaring slår de sent ut.
Jeg fikk gravid 1-2 på tirsdag å da var det såvidt strek på den testen som var test ofte
Er det sant? Shit så spennende.. har du bilder tilfeldigvis? Er dette som forvirrer meg, for jeg trodde det var mest førende hvor sensitive testene er- feks 10 kontra 25 osv.. men ser jo flere skriver at noen slår tidligere og senere ut uavhengig av det. Og hvor mange DPO var du da du testet?

Tusen takk for råd og omsorgsfulle ord. :Heartblue Det er tøft å blø, og ikke vite sikkert hva som skjer. :( Men om jeg har en kjemisk, bør jeg kanskje prøve å overbevise meg selv om at det sikkert er kroppen min som ordner opp noe som antakelig ikke utviklet seg som det skulle...og da er det jo i så fall bra det skjedde før istedenfor senere. Fortsatt trist, men. :sorry: Men kanskje ikke alt håp er ute ennå. Skal prøve å vente med test til søndag, hvis jeg klarer.

Hvordan går det med deg? Har hcg økt? :smiley-angelic001

Skjønner deg så utrolig godt, krysser alle fingre for at det går din vei. Dessverre så går det ikke vår vei denne gangen. Fikk svar på hCG test 2 i dag, den har sunket. Så da håper jeg at kroppen ordner opp selv og at det blir vår gang neste måned. Skal kun teste etter el neste periode, og ikke teste før jeg har gått 4 dager over IKM. Møtte egentlig veggen litt i dag, så trenger en pause. Henger meg med på IKM gruppe når jeg har fått blødning, men er redd det kan ta lang tid :( Synes prøvetiden er grotesk jeg. Masse, masse lykke til. Hold meg oppdatert på hvordan det går med deg. Håper virkelig alt er fint og at du har en frisk liten spire som kun har skremt deg litt unødvendig :Heartred

Er det sant? Shit så spennende.. har du bilder tilfeldigvis? Er dette som forvirrer meg, for jeg trodde det var mest førende hvor sensitive testene er- feks 10 kontra 25 osv.. men ser jo flere skriver at noen slår tidligere og senere ut uavhengig av det. Og hvor mange DPO var du da du testet?

Enig! Test ofte testene har nesten aldri slått ut på meg, selv over IKM. Digital derimot slår ut mye tidligere! Så test med digital! :happy: Husk også at test ofte kan gi skyggestreker - anbefaler egentlig ingen å kjøpe de testene nettopp fordi de bare stresset meg med så svake streker (dette var før jeg hadde SA og hadde mye hCG i kroppen).

Jeg kan forresten settes på TR. Har ikke fått den enda men hCG er synkende og løpet er kjørt for min del.

Jeg prøver på nytt etter denne SA. Skal på utredning nå ettersom det har skjedd flere ganger. Kanskje blir det desember spire? Jeg satser alle egg på det!

Heier på alle med positive tester. :Heartpink Gratulerer så masse!

Jeg kan forresten settes på TR. Har ikke fått den enda men hCG er synkende og løpet er kjørt for min del.

Jeg prøver på nytt etter denne SA. Skal på utredning nå ettersom det har skjedd flere ganger. Kanskje blir det desember spire? Jeg satser alle egg på det!

Heier på alle med positive tester. :Heartpink Gratulerer så masse!
Leit å høre <3 håper den sitter neste runde!

Har vært så opptatt i dag (heldigvis :p ) så ikke rukket. Ble middag på farta og vanskelig å «holde seg»/ikke drikke på nok timer.. så da blir det en ny i morgen. Ulidelig spennende- selvom jeg innerst inne tror mest på at det dessverre ikke kan være sant. Har nistirret på testen nå i kveld og det er virkelig en veldig veldig svak skygge.. men den er jo der… har også ømme pupper men det har jeg alltid i DPO.. samboer kommenterer at jeg nyser mye- det har jeg også hørt er «en greie». Blir sykt spennende i morgen!
Blir fort slik, men spennende i morgen ja! Krysser fingrene for deg!

Back
Topp