IKM uke 46✨

Våknet, og følte jeg måtte teste...

:woot::woot::woot::woot:

Jeg skjelver... Jeg er så sjokkert, og glad på samme tid. Da har jeg endelig et håp om at vi slipper IVF i vinter! Håper dette var gullegget, og at det blir terminspire!

Oioioi! Gratulerer så mye! ❤️

Hvor mange dpo når du tok blodprøve da? Og hvor lenge gikk det fra positiv test til du tok blodprøve? Har du testa med strimmel nå?
Husk at man fint kan ha treg stigning i starten:Heartred

Testet med strimmel samme dag som jeg testet blodet - altså i dag. Testen var positiv men svak - noe som forklarer 38 i hCG..
Er i dag 16 dpo - men har testet positivt siden 5 dpo. :( Takk :Heartbigred

Ny kjemisk?

Er muligens 11 DPO i dag. Testet ikke etter EL denne runden, og hadde en kjemisk forrige PP. Det kan være at EL har kommet senere… Har virkelig ikke peiling. De siste dagene har jeg fått disse strekene. Tydelige skygger (vet ikke om de syns så godt her inne). Spm mitt er om jeg går mot en ny kjemisk eller om jeg har fått et elendig parti fra MakeSure. :meh: Hva tenker dere?
7AA1D431-E158-414E-B889-10734C956AAF.jpeg

Ny kjemisk?
Er muligens 11 DPO i dag. Testet ikke etter EL denne runden, og hadde en kjemisk forrige PP. Det kan være at EL har kommet senere… Har virkelig ikke peiling. De siste dagene har jeg fått disse strekene. Tydelige skygger (vet ikke om de syns så godt her inne). Spm mitt er om jeg går mot en ny kjemisk eller om jeg har fått et elendig parti fra MakeSure. :meh: Hva tenker dere?
Vis vedlegget 371378
Synes jeg ser skyggestrek! :joyful: Men jeg har null erfaring med strimmeltester, så jeg bør ikke uttale meg noe mer enn det. Tenker du å teste på nytt i morgen? Krysser fingre for deg! :happy:

Hei jenter! Jeg er ikke skrevet opp her inne, men fikk en følelse av at jeg er gravid og bestemte meg for å teste! Er det noen som kan hjelpe meg? Noen som ser noe her? :nailbiting:

Vedlegg

• 20211117_073147.jpg
    20211117_073147.jpg
    579,6 KB · Visninger: 128
Ny kjemisk?
Vis vedlegget 371378
Ikke godt å si, når har du IKM? Håper for deg:happy::Heartred

Ny kjemisk?
Vis vedlegget 371378

Har ikke noen erfaring med Makesure, men ser tydelig strekene! Den nederste ser i alle fall ganske mye sterkere ut enn den på toppen, men hadde vært usikker selv om det var meg. Krysser alt jeg har ❤️

Tr :(

9/10 dpo idag og fikk negative tester på morgenurin.Tok så nye tester kl.11.15, og de ser slik ut:
B5D18D39-3EF1-41DE-9413-67A9488E33C3.jpeg

Vanlig babyplan..

0F7EB00A-5801-495F-9DD4-B8B8614C7328.jpeg

Vanlig CB.

835A2B38-CA27-4A5D-925E-0FACAE7CBBCA.jpeg

Tidlig deteksjon fra CB:angelic:

Tror jeg er gravid jeg:shy: Blir spennende å se om strekene øker i styrke de neste dagene!

Venter fortsatt på TR. 3 dager over mensen. Vet jo at syklusen kan ta tid og komme i gang igjen, men hadde håpet den kom nå siden jeg blødde bare ca i en uke.

Er skikkelig lei meg nå. Tror jeg antakelig har en kjemisk graviditet. :crybaby2

I dag var IKM, og dagen startet med bittelitt friskt, lyserødrosa blod på papiret. :nailbiting: Gikk raskt over til brunt litt utpå dagen. Ganske små mengder, klarer meg uten truseinnlegg så langt, men jeg synes mengden har økt. Har ikke noe særlig vondt, i alle fall ikke typiske menssmerter (ennå), men er skikkelig redd for at jeg våkner til enda mer blødning i morgen. :arghh:

Hva burde jeg gjøre? :sorry:

Jeg må jo bare se dette an uansett, men det frister å ta en ny Clearblue digital. Hvis det er en kjemisk, hvor lenge burde jeg vente med å teste for å få det bekreftet?

Vurderer å teste på morgenurin (?) lørdag, hvis jeg ikke har fått skikkelig TR i løpet av morradagen. I så fall sparer jeg den nok til TR er over, for å sjekke om ting virker nullstilt og klart for ny PP... Men mulig det er for raskt å teste i helga, til at hcg har falt nok til at den ikke slår ut som positiv?

Last edited:
Er skikkelig lei meg nå. Tror jeg antakelig har en kjemisk graviditet. :crybaby2

I dag var IKM, og dagen startet med bittelitt friskt, lyserødrosa blod på papiret. :nailbiting: Gikk raskt over til brunt litt utpå dagen. Ganske små mengder, klarer meg uten truseinnlegg så langt, men jeg synes mengden har økt. Har ikke noe særlig vondt, i alle fall ikke typiske menssmerter (ennå), men er skikkelig redd for at jeg våkner til enda mer blødning i morgen. :arghh:

Hva burde jeg gjøre? :sorry:

Jeg må jo bare se dette an uansett, men det frister å ta en ny Clearblue digital. Hvis det er en kjemisk, hvor lenge burde jeg vente med å teste for å få det bekreftet?

Vurderer å teste på morgenurin (?) lørdag, hvis jeg ikke har fått skikkelig TR i løpet av morradagen. I så fall sparer jeg den nok til TR er over, for å sjekke om ting virker nullstilt og klart for ny PP... Men mulig det er for raskt å teste i helga, til at hcg har falt nok til at den ikke slår ut som positiv?

Skjønner du er redd, jeg hadde vært livredd selv fordi men ikke vet noenting. Krysser fingrene for at dette bare er en liten blødning som er helt vanlig - og uskadelig.
Det er ikke sikkert det betyr noe at du blør litt nå. Som du sier: blødningen er beskjeden.
Jeg ville droppet hjemmetest til lørdag minst, men det er lettere sagt enn gjort.
Krysser alle fingre for deg. :Heartred Husk at uansett hva, om ikke denne gangen: så kommer det til å gå bra. Sender deg en varm stor lykke-til klem

Skjønner du er redd, jeg hadde vært livredd selv fordi men ikke vet noenting. Krysser fingrene for at dette bare er en liten blødning som er helt vanlig - og uskadelig.
Det er ikke sikkert det betyr noe at du blør litt nå. Som du sier: blødningen er beskjeden.
Jeg ville droppet hjemmetest til lørdag minst, men det er lettere sagt enn gjort.
Krysser alle fingre for deg. :Heartred Husk at uansett hva, om ikke denne gangen: så kommer det til å gå bra. Sender deg en varm stor lykke-til klem

Tusen takk for råd og omsorgsfulle ord. :Heartblue Det er tøft å blø, og ikke vite sikkert hva som skjer. :( Men om jeg har en kjemisk, bør jeg kanskje prøve å overbevise meg selv om at det sikkert er kroppen min som ordner opp noe som antakelig ikke utviklet seg som det skulle...og da er det jo i så fall bra det skjedde før istedenfor senere. Fortsatt trist, men. :sorry: Men kanskje ikke alt håp er ute ennå. Skal prøve å vente med test til søndag, hvis jeg klarer.

Hvordan går det med deg? Har hcg økt? :smiley-angelic001

Back
Topp