IKM uke 46✨

Helt enig, blenda test i dag så er nok bare å vente på tanta… skal prøve temping neste mnd! Hvordan ligger det an med deg? ❤️
Uff kjedelig altså…. Jeg spotta litt i helga, så ga opp og antar tr nærmer seg. Men tar nok en test i morgen tidlig :)

Ny test er tatt. Det jeg ser er kun den grå streken. Har nok tatt 20-30 bilder i ulike vinkler - kun for å se om det er begynnelse på noe :hilarious:

Brystene er ømme og det murrer godt i ryggen:wtf:

Ny test er tatt. Det jeg ser er kun den grå streken. Har nok tatt 20-30 bilder i ulike vinkler - kun for å se om det er begynnelse på noe :hilarious:

Brystene er ømme og det murrer godt i ryggen:wtf:

De bildene er obligatoriske, kjenner meg sånn igjen :hilarious: Så spennende med symptomer! :nailbiting:

Tok en test torsdag da det er 1 måned siden MA. Den var negativ, så om jeg tar en på tirsdag og den er positiv. Rester eller gravid igjen?

UOTE="Fiffii, post: 27154801, member: 136635"]Nei, skjønner det.. veldig vanskelig å ikke bekymre seg! Veldig bra de er synlige på vanlig tester da:happy::shy: Kanskje du får litt mer ro i sjela når du har kommet deg gjennom i dag, og er over ikmdato. Den overtenkingen er helt forferdelig, med en gang den første gleden har lagt seg snek bekymringene seg inn for min del også. Driver å følger med etter stigning selv nå, men har bare tidligtester, så holder meg til de. Er 12 dpo, og enda to dager til Ikm for min del:nailbiting: :chicken:[/QUOTE]

Ja nå er jeg veldig snart over IKM, det murrer veldig så føler hele tiden TR skal komme. Men på samme tid har jeg også alltid murring når jeg faktisk er gravid. Puppene har også begynt å bli ømme :D Tenk: Du er gravid!! Prøv å ikke teste deg i hjel (sier jeg som har svidd av ca 20 tester på 1 uke) - og heller bare hold ut. 1/5 graviditeter går det galt med - 4/5 går det faktisk bra med. Så vi har tallene med oss for at dette kommer til å gå bra. Nå må tiden bare snegle seg videre igjen. Ahhh - all denne ventingen gjør meg gal :p:p:p:pNår blir termin for deg?

Åh, det er så spennende å følge med her inne! :wideyed: Jeg har fått helt dilla jeg, inne mange ganger om dagen for å se om dere har postet noe nytt! :happy:

Jeg brukte den siste Metode tidligtesten nå. Jeg synes ikke resultatet er fullt så blenda som på den forrige, som jeg tok lørdag. Bildet er tatt etter ca. 3 minutter. Men det er kanskje bare det man kaller "skyggestrek"? (Og som jeg forøvrig ikke veit hva er for noe. :wacky:) Synes det kom litt dårligere frem på bildet enn i virkeligheta.

Planen er å bruke en vanlig Clearblue digital onsdag morgen, hvis ikke TR er i tydelig anmarsj, og jeg klarer å vente så lenge... :rolleyes:

Vedlegg

• IMG_20211115_063635.jpg
    IMG_20211115_063635.jpg
    517,8 KB · Visninger: 109
Last edited:
Ja nå er jeg veldig snart over IKM, det murrer veldig så føler hele tiden TR skal komme. Men på samme tid har jeg også alltid murring når jeg faktisk er gravid. Puppene har også begynt å bli ømme :D Tenk: Du er gravid!! Prøv å ikke teste deg i hjel (sier jeg som har svidd av ca 20 tester på 1 uke) - og heller bare hold ut. 1/5 graviditeter går det galt med - 4/5 går det faktisk bra med. Så vi har tallene med oss for at dette kommer til å gå bra. Nå må tiden bare snegle seg videre igjen. Ahhh - all denne ventingen gjør meg gal :p:p:p:pNår blir termin for deg?
Dette trengte jeg å lese :Heartpink Takk:HeartpinkVi har jo tallene med oss:love7:shy:Leste ironisk nok meldingen mens jeg ventet på dagens test:hilarious: Har skikkelig av og på murringer jeg også! Min termin blir 29. juli:joyful:Når blir din?

Åh, det er så spennende å følge med her inne! :wideyed: Jeg har fått helt dilla jeg, inne mange ganger om dagen for å se om dere har postet noe nytt! :happy:

Jeg brukte den siste Metode tidligtesten nå. Jeg synes ikke resultatet er fullt så blenda som på den forrige, som jeg tok lørdag. Bildet er tatt etter ca. 3 minutter. Men det er kanskje bare det man kaller "skyggestrek"? (Og som jeg forøvrig ikke veit hva er for noe. :wacky:) Synes det kom litt dårligere frem på bildet enn i virkeligheta.

Planen er å bruke en vanlig Clearblue digital onsdag morgen, hvis ikke TR er i tydelig anmarsj, og jeg klarer å vente så lenge... :rolleyes:
Jeg ser streken! Jeg er ikke god på å se hva som er skygge og hva som er babystrek, men blir spennende å se neste test! :shy: Håper med deg:smiley-angelic001

9 DPO (?) - ny dag, ny skyggestrek. Lurer kanskje på om jeg egentlig er 8 DPO. En dag til eller fra spiller uansett ingen stor rolle. :meh:

C90F76DC-EE8E-4D2A-A3BD-EB7242624B3A.jpeg

Edit: her er tørket versjon. Streken er grå
6E69F618-4536-4B6D-8DB4-43C57F32F8A9.jpeg

Last edited:
Spotting her så venter bare på tr og ny sjanse :) håper det klaffer bedre med el denne gangen ifht mannens reisejobb.

Negativ tidlig test idag og antar løpet er kjørt. På grunn av sykdom og reising så rakk vi kun et forsøk på en juli baby. Men jeg har ikke hatt de vanlige før-tegnene P TR, så rakk å håpe litt likevel:sorry:

Dette trengte jeg å lese :Heartpink Takk:HeartpinkVi har jo tallene med oss:love7:shy:Leste ironisk nok meldingen mens jeg ventet på dagens test:hilarious: Har skikkelig av og på murringer jeg også! Min termin blir 29. juli:joyful:Når blir din?

Hehe jeg må lese fakta for hvis ikke tar fantasien min overhånd. Har du kommet deg forbi IKM (noe du gjør) så synker risikoen for kjemisk/SA ganske så mye også. 15% sjanse for at dette går dårlig - det mener jeg er dårlige tall! Du er 13 dpo i dag? IKM imorgen?
Jeg har termin 28 juli (men tror nok det heller er 25 juli) :wav

Hvordan var testen i dag? Når skal du ta siste test? hehe jeg prøver å hinte til at du må en dag slutte å teste :laughing002 (Fordi jeg har stresset så mye og skulle ønske noen ba meg om å la være).

9 DPO- blenda… vet man ikke skal gi opp, men lite tro på at det klaffet denne gangen plutselig. Da er det isåfall IVF neste runde og snart oppstart på medisiner… i det minste takknemlig for at vi har mulighet til å gå privat. <3

Back
Topp