IKM uke 46✨

12 dpo
Enda litt sterkere strek i dag, og den digitale som var negativ i går, er positiv i dag! Wohoo, nå føler jeg endelig jeg kan tro på at jeg er gravid :Heartred
Har vært fullt opptatt med flytting, så har heldigvis ikke hatt mye tid til å tenke denne gangen, og det er faktisk veldig deilig, men nå er vi i nytt hjem, med bebis i magen :Heartred
Håper så inderlig at denne sitter! Third time’s the charm, er det ikke det man sier? Håpehåpee!

Gratulerer så masse :talk017

12 dpo
Enda litt sterkere strek i dag, og den digitale som var negativ i går, er positiv i dag! Wohoo, nå føler jeg endelig jeg kan tro på at jeg er gravid :Heartred
Har vært fullt opptatt med flytting, så har heldigvis ikke hatt mye tid til å tenke denne gangen, og det er faktisk veldig deilig, men nå er vi i nytt hjem, med bebis i magen :Heartred
Håper så inderlig at denne sitter! Third time’s the charm, er det ikke det man sier? Håpehåpee!
Gratulerer:Heartred setter deg på gravid, om det er greit?:happy:

12 dpo, eller ikm. Men ingen tr i sikte... noko så ser?

Vedlegg

• 20211114_081352.jpg
    20211114_081352.jpg
    768,8 KB · Visninger: 76
12 dpo

Gratulerer sååå mye!!! ❤️

8 DPO (?) - tunge, ømme pupper!!! Til og med samboeren kommenterte det. Hadde det ikke vært for progresterontilskuddet jeg tar, så hadde jeg nok tenkt G-R-A-V-I-D!! Men, jeg må nok smøre meg med tålmodighet.

Dagens test (25 mIU/ml):
Vis vedlegget 371127

Edit: skimtet en strek i det testen var i ferd med å tørke. Åh, det blir spennende i morgen :facepalm:

Vis vedlegget 371133

Heier så sykt :signs003

Så bra:wav Hurra!:Heartpink Gratulerer på nytt! Deilig å få litt mer ro i sjelen. Når har du menstermin?

Tusen takk:Heartred vet ikke om jeg er så rolig enda men nå må jeg bare gi meg å med overtenke å "forutse" kjemisk/SA. Ingen av make sure 25miu testene er fortsatt veldig sterke, men de er absolutt tilstede og synlige. Har IKM i dag - 14/11 da EL kom før tiden.

Tusen takk:Heartred vet ikke om jeg er så rolig enda men nå må jeg bare gi meg å med overtenke å "forutse" kjemisk/SA. Ingen av make sure 25miu testene er fortsatt veldig sterke, men de er absolutt tilstede og synlige. Har IKM i dag - 14/11 da EL kom før tiden.
Nei, skjønner det.. veldig vanskelig å ikke bekymre seg! Veldig bra de er synlige på vanlig tester da:happy::shy: Kanskje du får litt mer ro i sjela når du har kommet deg gjennom i dag, og er over ikmdato. Den overtenkingen er helt forferdelig, med en gang den første gleden har lagt seg snek bekymringene seg inn for min del også. Driver å følger med etter stigning selv nå, men har bare tidligtester, så holder meg til de. Er 12 dpo, og enda to dager til Ikm for min del:nailbiting: :chicken:

Sammenlignet med den fra i går o_O hehe, flere som blir helt koko? Føler meg så desperat :angelic::angelic: ser dette ut som en skygge?
Hvis den har vært sånn i flere dager ville jeg forberedt meg på ikke gravid, for da skulle den vel blitt synligere…? ❤️

I dag bikket temp 37 grader, det er veldig uvanlig.. håper det betyr noe positivt, men er lite dreven på denne tempingen :p Sov også lenger enn vanlig nå som det er helg, så kan vel kanskje være derfor. 8 DPO og har veldig lyst til å teste, men er vel liten vits. :D

12DPO og tempfall (som jeg forventer faller enda mer i morgen). Blenda test. Klar for TR om et par dager, ny PP og IKM uke 50 :joyful:
B458E30F-93E0-4F9B-BE05-2CA546AD836F.jpeg

A5EC68EA-A84B-4D09-B43C-DFC915DECFE9.jpeg

Sitter og funderer på når jeg bør teste på nytt. Har 1 Metode tidligtest, og 2 vanlige Clearblue digital. Er 9-10 DPO i dag. :hilarious:

Jeg vurderer å bruke en av testene i morgen tidlig, 10-11 DPO. Usikker på om jeg bør bruke Metode eller Clearblue. Eller om jeg bare bør vente enda en dag til. :wacky:

Hva synes dere?

Last edited:
9 dpo I dag ca... ser desverre ikke noe på testene .. tatt det litt rolig denne mnd å ikke testet etter El.. litt minimalt med aksjelegging også, så regner egentlig med det ikke blir noe...

Vedlegg

• 16368963904573032941368063151761.jpg
    16368963904573032941368063151761.jpg
    598,1 KB · Visninger: 31
  • 16368964362132289335208871157455.jpg
    16368964362132289335208871157455.jpg
    678,4 KB · Visninger: 31
Svak strek på tidligtest i dag, så da har jeg nok hatt min 3. kjemiske på 5 måneder:shifty:

Back
Topp