Dere hadde rett!! Jeg er gravid
Gratulerer så mye!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere hadde rett!! Jeg er gravid
Gratulerer så mye!
Gratulerer såå masse!!
Tusen takk Det er gull verdt å ha dere her på forumet å dele det med!Krysser fingrene for masse positive tester her inne snart!Gratulerer så mye!!!!
Så bra Hurra! Gratulerer på nytt! Deilig å få litt mer ro i sjelen. Når har du menstermin?Dere kan sette meg på gravid igjen - strekene på testene har plutselig begynt å stige . Det tok faktisk over en uke! Nå skal jeg ikke teste mer - stresser meg veldig å ikke se sterke streker pga frykten for kkjemisk.
Jeg griper meg fast litt til
Gratulerer! Setter deg på gravid!Dere hadde rett!! Jeg er gravid
Ser, men usikker på om det er skygge eller begynnende strek. Ser den rosa eller grå ut?Sammenlignet med den fra i går hehe, flere som blir helt koko? Føler meg så desperat ser dette ut som en skygge?
Klarer ikke å se hvilken farge det erSer, men usikker på om det er skygge eller begynnende strek. Ser den rosa eller grå ut?
Tusen takk! Det kan du gjøreGratulerer! Setter deg på gravid!
Gratulerer!!!Enda litt sterkere strek i dag, og den digitale som var negativ i går, er positiv i dag! Wohoo, nå føler jeg endelig jeg kan tro på at jeg er gravid
Har vært fullt opptatt med flytting, så har heldigvis ikke hatt mye tid til å tenke denne gangen, og det er faktisk veldig deilig, men nå er vi i nytt hjem, med bebis i magen
Håper så inderlig at denne sitter! Third time’s the charm, er det ikke det man sier? Håpehåpee!
Gratulerer!!!
12 dpo
Enda litt sterkere strek i dag, og den digitale som var negativ i går, er positiv i dag! Wohoo, nå føler jeg endelig jeg kan tro på at jeg er gravid
Har vært fullt opptatt med flytting, så har heldigvis ikke hatt mye tid til å tenke denne gangen, og det er faktisk veldig deilig, men nå er vi i nytt hjem, med bebis i magen
Håper så inderlig at denne sitter! Third time’s the charm, er det ikke det man sier? Håpehåpee!
Gratulerer så mye med nydelig strek