Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Gratulerer så mye!![]()
Gratulerer såå masse!!![]()
Tusen takkGratulerer så mye!!!!![]()

Det er gull verdt å ha dere her på forumet å dele det med!
Krysser fingrene for masse positive tester her inne snart!Så braDere kan sette meg på gravid igjen - strekene på testene har plutselig begynt å stige. Det tok faktisk over en uke! Nå skal jeg ikke teste mer - stresser meg veldig å ikke se sterke streker pga frykten for kkjemisk.
Jeg griper meg fast litt til![]()
Hurra!
Gratulerer på nytt! Deilig å få litt mer ro i sjelen. Når har du menstermin?Gratulerer! Setter deg på gravid!Dere hadde rett!! Jeg er gravid![]()

Ser, men usikker på om det er skygge eller begynnende strek. Ser den rosa eller grå ut?Sammenlignet med den fra i gårhehe, flere som blir helt koko? Føler meg så desperat
ser dette ut som en skygge?
Klarer ikke å se hvilken farge det erSer, men usikker på om det er skygge eller begynnende strek. Ser den rosa eller grå ut?

Gratulerer!!!Enda litt sterkere strek i dag, og den digitale som var negativ i går, er positiv i dag! Wohoo, nå føler jeg endelig jeg kan tro på at jeg er gravid
Har vært fullt opptatt med flytting, så har heldigvis ikke hatt mye tid til å tenke denne gangen, og det er faktisk veldig deilig, men nå er vi i nytt hjem, med bebis i magen
Håper så inderlig at denne sitter! Third time’s the charm, er det ikke det man sier? Håpehåpee!

12 dpo
Enda litt sterkere strek i dag, og den digitale som var negativ i går, er positiv i dag! Wohoo, nå føler jeg endelig jeg kan tro på at jeg er gravid
Har vært fullt opptatt med flytting, så har heldigvis ikke hatt mye tid til å tenke denne gangen, og det er faktisk veldig deilig, men nå er vi i nytt hjem, med bebis i magen
Håper så inderlig at denne sitter! Third time’s the charm, er det ikke det man sier? Håpehåpee!