IKM uke 46✨

Hehe jeg må lese fakta for hvis ikke tar fantasien min overhånd. Har du kommet deg forbi IKM (noe du gjør) så synker risikoen for kjemisk/SA ganske så mye også. 15% sjanse for at dette går dårlig - det mener jeg er dårlige tall! Du er 13 dpo i dag? IKM imorgen?
Jeg har termin 28 juli (men tror nok det heller er 25 juli) :wav

Hvordan var testen i dag? Når skal du ta siste test? hehe jeg prøver å hinte til at du må en dag slutte å teste :laughing002 (Fordi jeg har stresset så mye og skulle ønske noen ba meg om å la være).
Aha! Jeg syntes juli er en veldig fin måned å bli født, både jeg og samboer er julibarn:) Det er sikkert ikke så dumt «hint» det:shy: Bra du tar ansvar, trenger noen sånne råd:) Får prøve å trappe ned testingen fra i morgen da kanskje.. Ikm i dag, eller i morgen. Blir veldig deilig å komme over den kneika! Testen i dag er den nederste.. fornøyd med dagens stigning:joyful:Har du klart å ikke teste i dag eller?

Vedlegg

• F4632FA6-E090-430D-81C4-4E65AA48D259.jpeg
    F4632FA6-E090-430D-81C4-4E65AA48D259.jpeg
    512,9 KB · Visninger: 121
Våknet, og følte jeg måtte teste...

:woot::woot::woot::woot:

Jeg skjelver... Jeg er så sjokkert, og glad på samme tid. Da har jeg endelig et håp om at vi slipper IVF i vinter! Håper dette var gullegget, og at det blir terminspire!

Vedlegg

• IMG_20211116_054830.jpg
    IMG_20211116_054830.jpg
    757,4 KB · Visninger: 94
10 DPO. Forrige test visste nok skygge, for dagens er BLENDA. Med kort lutealfase så anser jeg denne PP som over. Nå skal nyte bursdagen min på torsdag med god samvittighet :happy: Bobler og masse god mat.

Gratulerer så mye til dere med to streker :dummy::dummy1::Heartred

10 DPO. Forrige test visste nok skygge, for dagens er BLENDA. Med kort lutealfase så anser jeg denne PP som over. Nå skal nyte bursdagen min på torsdag med god samvittighet :happy: Bobler og masse god mat.

Gratulerer så mye til dere med to streker :dummy::dummy1::Heartred
Ouff. Synd å høre. :( Har du prøvd progesteron? Jeg har tidligere fått resept på det av gynekolog, pga. mistanke om lutealfasedefekt.
Håper du får en flott bursdagsfeiring, og at spiren sitter neste PP!

Ouff. Synd å høre. :( Har du prøvd progesteron? Jeg har tidligere fått resept på det av gynekolog, pga. mistanke om lutealfasedefekt.
Håper du får en flott bursdagsfeiring, og at spiren sitter neste PP!

Har gått på Lutinus siden april, og bruker Crinone og Albyl-E ved positiv test. Lutealfasen forblir på 10-11 dager :shy:

Aha! Jeg syntes juli er en veldig fin måned å bli født, både jeg og samboer er julibarn:) Det er sikkert ikke så dumt «hint» det:shy: Bra du tar ansvar, trenger noen sånne råd:) Får prøve å trappe ned testingen fra i morgen da kanskje.. Ikm i dag, eller i morgen. Blir veldig deilig å komme over den kneika! Testen i dag er den nederste.. fornøyd med dagens stigning:joyful:Har du klart å ikke teste i dag eller?

Dette var veldig fin stigning!! :Heartbigred Jeg har dessverre ikke sånn stigning, mine er som din øverste (bare at jeg har 25miu/ml tester). Anser egentlig slaget som tapt igjen, dro til lege i dag for å måle HCG. Sier fra så fort jeg vet noe men dette ser dårlig ut - ikke like fin stigning som deg.

Nyt tiden som gravid :wav

Etter 2 kjemiske på rad håper jeg denne holder.
Ingen strek i går men idag var det strek så jeg tok enn digital med enn gang:D klarte ikke å vente:hilarious:

Vedlegg

• E5B09D41-416E-44C7-8461-FBE986DD9864.jpeg
    E5B09D41-416E-44C7-8461-FBE986DD9864.jpeg
    948,5 KB · Visninger: 82

Jeg skjelver... Jeg er så sjokkert, og glad på samme tid. Da har jeg endelig et håp om at vi slipper IVF i vinter! Håper dette var gullegget, og at det blir terminspire!
Gratulerer :smiley-bounce016

Gratulerer til alle med to streker. Venter på TR.. :rolleyes: Tok en test i dag og den var negativ som forventet. Håper aksjene som ble lagt inn i helgen gir resultater :p

10 DPO- blenda… så da anser jeg også toget som gått for denne gang. Bare å stålsette seg for medisiner, hormoner og helvete… beklager negativiteten, men faen asså… kroppen min reagerer så innmari på påvirkning, så håpet i det lengste… vanskelig å ikke bli litt bitter- dessverre. :(

Dette var veldig fin stigning!! :Heartbigred Jeg har dessverre ikke sånn stigning, mine er som din øverste (bare at jeg har 25miu/ml tester). Anser egentlig slaget som tapt igjen, dro til lege i dag for å måle HCG. Sier fra så fort jeg vet noe men dette ser dårlig ut - ikke like fin stigning som deg.

Nyt tiden som gravid :wav
Uff, dette var kjipt å lese :( Håper du tar feil! Det har vel en del å si om man bruker tidligtest eller ikke da, så det er vel masse håp fortsatt! Jeg sender mange gode tanker og håper hcg-produksjonen skyter i været, og at legen kan gi deg gode nyheter:smiley-angelic001:HeartredTusen takk for det! Skal prøve på det:Heartred

Hurra!! Gratulerer så mye!:talk017

Så hyggelig med flere positive tester i gruppa:love7her kom TR, hadde 2 streker dagen før TR kom, så det var den 3.kjemiske på 5 måneder:(

Noen som vet om 38 i hCG er innafor når man testet tidlig allerede 5 dpo? Er 12 dager siden sist positive test. Vet innerst inne at dette ikke er bra, men ja. Google sier at det er normalt men det er ikke det? Noen gode ord? Falsk håp? Eller realistiske ord? jeg tenker jeg burde hatt mye høyere hCG.

Er så lei meg :(

Noen som vet om 38 i hCG er innafor når man testet tidlig allerede 5 dpo? Er 12 dager siden sist positive test. Vet innerst inne at dette ikke er bra, men ja. Google sier at det er normalt men det er ikke det? Noen gode ord? Falsk håp? Eller realistiske ord? jeg tenker jeg burde hatt mye høyere hCG.

Er så lei meg :(
Hvor mange dpo når du tok blodprøve da? Og hvor lenge gikk det fra positiv test til du tok blodprøve? Har du testa med strimmel nå?
Husk at man fint kan ha treg stigning i starten:Heartred

Back
Topp