Jeg mistet nå i kveld. Kan settes på TR.Skjønner deg så utrolig godt, krysser alle fingre for at det går din vei. Dessverre så går det ikke vår vei denne gangen. Fikk svar på hCG test 2 i dag, den har sunket. Så da håper jeg at kroppen ordner opp selv og at det blir vår gang neste måned. Skal kun teste etter el neste periode, og ikke teste før jeg har gått 4 dager over IKM. Møtte egentlig veggen litt i dag, så trenger en pause. Henger meg med på IKM gruppe når jeg har fått blødning, men er redd det kan ta lang tid Synes prøvetiden er grotesk jeg. Masse, masse lykke til. Hold meg oppdatert på hvordan det går med deg. Håper virkelig alt er fint og at du har en frisk liten spire som kun har skremt deg litt unødvendig
Flaks at jeg hadde kjøpt bind tidligere i dag sånn i tilfelle, og at jeg var i nærheten av et toalett (unnskyld detaljene), for dette gikk fra null til hundre på sekunder! Er ikke lenger tvil om at jeg har hatt en kjemisk... Ser ikke noe poeng med å teste før blødningen er over. Håper da jeg har flaks, og at ting er nullstilt.
Veldig leit å høre at det ikke går veien for deg heller. Håper du får blødning og ny syklus raskt. Det er overveldende og tøft å være prøvere. Tror jeg også skal vente litt lenger med å teste for graviditet i neste PP. Mulig jeg kommer til å bruke progesteronstøtte også. Angrer litt nå på at jeg ikke brukte det i denne, men det ville sikkert ikke utgjort noen forskjell. Venter med å melde meg inn i en IKM-gruppe til jeg har funnet neste EL.
Jeg håper spiren sitter for mange av oss i neste PP.