Da satser vi på at det lyser en sterk og en svak tydelig strek i morgenSkulle til å kommentere at jeg så rosa strek der Leste ikke hva du skrev først Jeg fikk ikke strek før 10dpo sist, så håpet er ikke ute
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da satser vi på at det lyser en sterk og en svak tydelig strek i morgenSkulle til å kommentere at jeg så rosa strek der Leste ikke hva du skrev først Jeg fikk ikke strek før 10dpo sist, så håpet er ikke ute
Eh ja!!! <3 det der ser jeg ganske godt- uten å anstrenge meg!!! Håper håper håper for deg!Tok en test igjen nå, blir jo helt gal når jeg først begynner å teste. Menneee… ser vi en kjempesvak strek her?
9 dpo, og på morgenen så man absolutt ingenting på testen.
Eller er det bare ønsketenking?
Eh ja!!! <3 det der ser jeg ganske godt- uten å anstrenge meg!!! Håper håper håper for deg!
Gleder meg til å se og har trua! <3Ååååh, nå ble jeg glad!! Håper på sterkere strek i morgen da
Tok en test igjen nå, blir jo helt gal når jeg først begynner å teste. Menneee… ser vi en kjempesvak strek her?
Jeg ser!!!!
Åh, nei Sender deg en stor klem, og håper de vanlige testene bare reagerer litt sentJeg tror nok jeg har enda en kjemisk dessverre. Tatt jevnlige grav.tester siden sist (en uke siden i dag, 4/11). De er svake, men positive på 10. Driver å tester nå på grav.tester med sensitivitet 25, og de er negative. IKM om 2 dager ettersom el kom tidligere enn antatt. Så du kan gjerne stryke meg på gravid igjen. Er nok redd (og rimelig sikker) på at dette ikke går veien. Vanvittig vondt nå egentlig. Har nylig byttet fastlege så får ikke sjekket hCG i blodet, men ja. Tror det er av lite nytte dessverre
Ser den godt!Tok en test igjen nå, blir jo helt gal når jeg først begynner å teste. Menneee… ser vi en kjempesvak strek her?
Ser den godt!
Ser absolutt strek på testen dinÅåååh, nå ble jeg glad!! Håper på sterkere strek i morgen da
Tok en test igjen nå, blir jo helt gal når jeg først begynner å teste. Menneee… ser vi en kjempesvak strek her?
Ånei klem til deg!Jeg tror nok jeg har enda en kjemisk dessverre. Tatt jevnlige grav.tester siden sist (en uke siden i dag, 4/11). De er svake, men positive på 10. Driver å tester nå på grav.tester med sensitivitet 25, og de er negative. IKM om 2 dager ettersom el kom tidligere enn antatt. Så du kan gjerne stryke meg på gravid igjen. Er nok redd (og rimelig sikker) på at dette ikke går veien. Vanvittig vondt nå egentlig. Har nylig byttet fastlege så får ikke sjekket hCG i blodet, men ja. Tror det er av lite nytte dessverre
Ser! Og det er jo ikke tidligtest engang!