IKM uke 46✨

Tok en test igjen nå, blir jo helt gal når jeg først begynner å teste. Menneee… ser vi en kjempesvak strek her? :pompus:
9 dpo, og på morgenen så man absolutt ingenting på testen.
Eller er det bare ønsketenking?

Vedlegg

• AE093F5F-FFD7-46DD-ABA8-D19CF1A8B958.jpeg
    AE093F5F-FFD7-46DD-ABA8-D19CF1A8B958.jpeg
    1 MB · Visninger: 124
Tok en test igjen nå, blir jo helt gal når jeg først begynner å teste. Menneee… ser vi en kjempesvak strek her? :pompus:
Eh ja!!! <3 det der ser jeg ganske godt- uten å anstrenge meg!!! Håper håper håper for deg!

Jeg har planer om å teste tirsdag 16., da er jeg 10 DPO.. noen som har planer om å teste da som vil prøve å «holde seg i skinnet» med meg frem til da? :p

"Minnie_, post: 27151955, member: 132231"]Tok en test igjen nå, blir jo helt gal når jeg først begynner å teste. Menneee… ser vi en kjempesvak strek her? :pompus:
Eller er det bare ønsketenking?[/QUOTE]

Jeg ser også!! :D

Jeg tror nok jeg har enda en kjemisk dessverre. Tatt jevnlige grav.tester siden sist (en uke siden i dag, 4/11). De er svake, men positive på 10. Driver å tester nå på grav.tester med sensitivitet 25, og de er negative. IKM om 2 dager ettersom el kom tidligere enn antatt. Så du kan gjerne stryke meg på gravid igjen. Er nok redd (og rimelig sikker) på at dette ikke går veien. Vanvittig vondt nå egentlig. Har nylig byttet fastlege så får ikke sjekket hCG i blodet, men ja. Tror det er av lite nytte dessverre :sad010

Jeg tror nok jeg har enda en kjemisk dessverre. Tatt jevnlige grav.tester siden sist (en uke siden i dag, 4/11). De er svake, men positive på 10. Driver å tester nå på grav.tester med sensitivitet 25, og de er negative. IKM om 2 dager ettersom el kom tidligere enn antatt. Så du kan gjerne stryke meg på gravid igjen. Er nok redd (og rimelig sikker) på at dette ikke går veien. Vanvittig vondt nå egentlig. Har nylig byttet fastlege så får ikke sjekket hCG i blodet, men ja. Tror det er av lite nytte dessverre :sad010
Åh, nei:sad010 Sender deg en stor klem, og håper de vanlige testene bare reagerer litt sent :Heartpink

Ser den godt! :wav

Ååååh, nå ble jeg glad!! Håper på sterkere strek i morgen da :Heartred
Ser absolutt strek på testen din :joyful:
Lite tips: eg fekk svak strek om kvelden og forventa sterkare strek på konsentrert morgenurin dagen etter, men den var like svak. Ny test 3 timar seinare var sterkare:rolleyes: Sett fleire andre og som tester sterkare på andregangsurin. Så ikkje bli skuffa om du ikkje ser endring i morgon tidleg:p

Ser! Og det er jo ikke tidligtest engang! :smiley-bounce016

Ånei:(:( klem til deg!
Jeg fjerna deg fra gravid, men avventer TR til hun evt. kommer:)

Altså, hva er galt med meg? :yuck: Tatt 5 tester i dag i håpet om å se noe :angelic: Ser fortsatt ikke mer enn jeg har gjort tidligere.. Ser noe veldig svakt, men mulig bare skygge :sorry:

Vedlegg

• BB03C2EE-E763-4491-992B-2682A7857C49.jpeg
    BB03C2EE-E763-4491-992B-2682A7857C49.jpeg
    2,6 MB · Visninger: 82
  • C9DB2E6A-B613-4DEE-A687-A8F0D737B0CB.jpeg
    C9DB2E6A-B613-4DEE-A687-A8F0D737B0CB.jpeg
    558,9 KB · Visninger: 86
9dpo kveld :wtf: Hadde så mange vanlige strips liggende, så gjorde ikke noe å sløse bort en :angelic: Men synes godt det kunne vist seg ett-eller-annet nå. Er ikke antydning engang :banghead:
0CAB4082-592E-4B87-86DB-3107D43D047A.jpeg

Back
Topp