IKM uke 46✨

Tror jeg venter til i morgen:D:D
Tempen gikk opp igjen i dag:happy:

Oioioi! Den grafen der var spennende! :wideyed: Gleder meg til å se!

Har sååå lyst til å teste her, men har «bare» tre tidligtester liggende, så kan ikke sløse. Blir litt fristet i tilfelle jeg er 8dpo imorgen (er enten 6 eller 8) :hilarious: Og så heller stå over tirsdag hvis den er helt blenda :angelic:

Har sååå lyst til å teste her, men har «bare» tre tidligtester liggende, så kan ikke sløse. Blir litt fristet i tilfelle jeg er 8dpo imorgen (er enten 6 eller 8) :hilarious: Og så heller stå over tirsdag hvis den er helt blenda :angelic:
Så spennende! Jeg forstår deg godt, det må være så fristende å sjekke. :hilarious: Selv er jeg antakelig bare ca. 3 DPO.

Kan jeg spørre om hva en tidligtest er?
Jeg er ny på forumet. Forstår meg ikke på alle ordene som brukes ennå. :oops: Selv har jeg hittil bare kjøpt noen sånne digitale fra Clearblue på Farmasiet når de hadde tilbud. Men lurer på om jeg kanskje burde skaffe meg slike strimmeltester jeg også. :happy:

Last edited:
Så spennende! Jeg forstår deg godt, det må være så fristende å sjekke. :hilarious: Selv er jeg antakelig bare 3 eller 4 DPO.

Kan jeg spørre om hva en tidligtest er?
Jeg er ny på forumet. Forstår meg ikke på alle ordene som brukes ennå. :oops: Selv har jeg hittil bare kjøpt noen sånne digitale fra Clearblue på Farmasiet når de hadde tilbud. Men lurer på om jeg kanskje burde skaffe meg slike strimmeltester jeg også. :happy:

Selvfølgelig! :happy: Spør i vei! Det er ekstra sensitive tester som man kan teste litt tidligere med enn «standard»-testene :D Jeg bestiller på nett fra Babyplan, og strimlene er mye billigere enn de digitale (hjelper hvis man er testegal :shy:) Men 8dpo er uansett veeeeldig tidlig altså, har aldri fått utslag før 10dpo. Er bare for nysgjerrig! :hilarious:

Ja, kanskje? Første PP jeg temper, så er ganske blank:rolleyes::rolleyes:

Ja, kanskje? Første PP jeg temper, så er ganske blank:rolleyes::rolleyes:

Hadde en sånn dip 8dpo hvor tempen steg som din på 9dpo i mars da jeg ble gravid, se her :) Krysser fingrene for at tempen din holder seg stabilt høy videre! (Ikke se på de andre dippene der, de har jeg alltid. Men den på 8 skilte seg ut)
52291A65-A254-4BC4-A113-3C6064D0E188.jpeg

Hadde en sånn dip 8dpo hvor tempen steg som din på 9dpo i mars da jeg ble gravid, se her :) Krysser fingrene for at tempen din holder seg stabilt høy videre! (Ikke se på de andre dippene der, de har jeg alltid. Men den på 8 skilte seg ut)Vis vedlegget 370542
Se der ja! Blir spennende med temp (og test!) i morgen:D vi har vært i IKM-gruppe sammen før, så håper vi kan gå videre inn på juli-termin sammen:angelic:

Se der ja! Blir spennende med temp (og test!) i morgen:D vi har vært i IKM-gruppe sammen før, så håper vi kan gå videre inn på juli-termin sammen:angelic:

Ja, håper det! Er flere kjente her jeg krysser fingrene litt ekstra for ❤️ Kjenner absolutt ingen symptomer utover at det murrer når jeg bruker Crinonen da :shifty: Så litt usikker på om jeg har veldig troen denne PP-en for min egen del :sorry:

Kjenner absolutt ingen symptomer utover at det murrer når jeg bruker Crinonen da :shifty: Så litt usikker på om jeg har veldig troen denne PP-en for min egen del :sorry:
Mange som sier de ble gravide den pp de kjente minst symptomer :happy::love2

Blenda i dag, appene er ikke enig, så er et sted mellom 8-10 dpo:wacky:

Vedlegg

• 6C1AFDB2-9FF8-4D34-B29F-3FE10F5790B2.jpeg
    6C1AFDB2-9FF8-4D34-B29F-3FE10F5790B2.jpeg
    546,9 KB · Visninger: 78
Blenda i dag, appene er ikke enig, så er et sted mellom 8-10 dpo:wacky:

Håper det dukker opp strek snart ❤️

Jeg klarte å motstå testetrangen i morges og tisset rett i do :D Men i morgen ryker det en tidligtest her. Håper ikke ikm-gruppe 45 har brukt opp all flaksen så det er igjen litt babystøv til oss :wideyed:

Håper det dukker opp strek snart ❤️

Jeg klarte å motstå testetrangen i morges og tisset rett i do :D Men i morgen ryker det en tidligtest her. Håper ikke ikm-gruppe 45 har brukt opp all flaksen så det er igjen litt babystøv til oss :wideyed:
Det så jeg på og:wideyed: appene mine er somsagt ikke samstemte denne gangen og to av de mener jeg har IKM i helgen, så da er jeg vel egentlig i 45 selv, men holder på IKM mandag så jeg får vært her:D

2 DPO ifølge appene.. temperaturhopp så da håper jeg kroppen har gjort sitt :) Kjenner at den neste uken blir drøy- får prøve å fylle tiden etter beste evne :p

2 DPO ifølge appene.. temperaturhopp så da håper jeg kroppen har gjort sitt :) Kjenner at den neste uken blir drøy- får prøve å fylle tiden etter beste evne :p
DPO-dagene er fryktelige :bag::bag:

Ja! Jeg hadde ikke trodd jeg skulle bli så utrolig utålmodig i DPO-land...

Merkelig hvor obs jeg er blitt på hvordan kroppen føles, særlig i nedre mageområdet. :rolleyes: Jeg er jo antakelig bare 4 DPO, men synes det føles annerledes, litt sånn "strekkefølelse" inni der, nesten hele tiden. :bored: Men det jo være alt for tidlig å kjenne noe som helst ennå som kan ha med en eventuell graviditet å gjøre..? o_O

Ja! Jeg hadde ikke trodd jeg skulle bli så utrolig utålmodig i DPO-land...

Merkelig hvor obs jeg er blitt på hvordan kroppen føles, særlig i nedre mageområdet. :rolleyes: Jeg er jo antakelig bare 4 DPO, men synes det føles annerledes, litt sånn "strekkefølelse" inni der, nesten hele tiden. :bored: Men det jo være alt for tidlig å kjenne noe som helst ennå som kan ha med en eventuell graviditet å gjøre..? o_O
Har det helt likt- synes det kribler og stikker, men skjønner jo at det er aaaaalfor tidlig 2 DPO til at det kan være noe relatert til graviditet.. man vil bare så veldig gjerne! Måtte denne uken gå fort.

Det så jeg på og:wideyed: appene mine er somsagt ikke samstemte denne gangen og to av de mener jeg har IKM i helgen, så da er jeg vel egentlig i 45 selv, men holder på IKM mandag så jeg får vært her:D

Haha, det fortsetter å renne inn med streker der, sikker på at du ikke skal slenge inn et par innlegg der for å sikre deg gode vibber? :hilarious: De er jo oppi 100% klaff snart :p Men håper du blir her med oss da ❤️ Vi går vel for rekord vi og? :D

Minnie_ - 28 år - PP4 etter sa - B1 - EL 2/11 - IKM 15/11

Hiver meg med her jeg! Er 6 dpo i dag, og føler ingen testetrang enda, men nå er jeg ekstremt opptatt denne uka, så kanskje derfor :)

Egentlig veldig fint å ha mye å gjøre i dpo dagene, for da har man ikke tid til å kjenne etter noe som helst.
Regner ikke med det klaffer denne mnd, men håpet er jo der likevel da!

Minnie_ - 28 år - PP4 etter sa - B1 - EL 2/11 - IKM 15/11

Hiver meg med her jeg! Er 6 dpo i dag, og føler ingen testetrang enda, men nå er jeg ekstremt opptatt denne uka, så kanskje derfor :)

Egentlig veldig fint å ha mye å gjøre i dpo dagene, for da har man ikke tid til å kjenne etter noe som helst.
Regner ikke med det klaffer denne mnd, men håpet er jo der likevel da!
Velkommen!:happy:

Haha, det fortsetter å renne inn med streker der, sikker på at du ikke skal slenge inn et par innlegg der for å sikre deg gode vibber? :hilarious: De er jo oppi 100% klaff snart :p Men håper du blir her med oss da ❤️ Vi går vel for rekord vi og? :D
Jeg blir med på rekord her jeg:D:D

Back
Topp