IKM uke 46✨

Hehe vi får se hvor viljesterk jeg er når testingen plutselig er i gang hos dere andre :p Men det at det blir dyrt fra butikken gjør også terskelen litt høyere ja:hilarious: Åh, de skyggene virker veldig irriterende! Det har aldri jeg fått..men har jo ikke brukt så mange enda da. Men virker som de fleste merkene kan gi skygge, ja… får håpe det ikke blir noen skygger på oss nå, bare klare rosa streker :shy::Heartpink
Hehe, kan være det fort blir en tur på butikken da ja :angelic: Ja, det er super irriterende.. får plutselig litt håp også viser det seg at det bare er tull :bored: Vi får krysse fingre og tær å håpe at alle får to streker :happy::Heartred

Shit. Jeg skjønner ingenting. Første dag i forrige mens var 18 november. Positiv el test 29/10 (som er 5 dager siden, testet negativt for EL alle dager før og alle dager etter).

Er ikke det sykt? Kan man bli gravid på 5 dager??

Fikk denne nå :wideyed::wideyed::wideyed::shy::shy::shy: Klarte ikke la vær å teste.

Vedlegg

• IMG_20211104_221930.jpg
    IMG_20211104_221930.jpg
    2,4 MB · Visninger: 75
Shit. Jeg skjønner ingenting. Første dag i forrige mens var 18 november. Positiv el test 29/10 (som er 5 dager siden, testet negativt for EL alle dager før og alle dager etter).

Fikk denne nå :wideyed::wideyed::wideyed::shy::shy::shy: Klarte ikke la vær å teste.

Åååå, gratulerer! Shit! Du kan jo ha hatt kort topp og hatt EL allerede samme dag? Uansett har du det jo sort på hvitt der. Hurra! :smiley-bounce016

Åååå, gratulerer! Shit! Du kan jo ha hatt kort topp og hatt EL allerede samme dag? Uansett har du det jo sort på hvitt der. Hurra! :smiley-bounce016

Dette er så sykt!!! Jeg er faktisk veldig sikker på at LH toppen var kort for pleier vanligvis å ha positiv el i 2 dager men denne gangen fikk jeg kun positiv på kvelden og negativ igjen morgenen etter.

Herregud - aldri før testet såååå tidlig positivt! Ifølge testene og app så er jeg da 6/7dpo.

Jeg hadde en god følelse for denne gruppa! Så nå sprer jeg alt jeg har av babystøv på at dere snart står der med streker og plusstegn! Og at alle spirer fester seg godt. Jeg gleder meg til å se deres tester snart :D:D:D:Heartred:Heartred:Heartred

Dette er så sykt!!! Jeg er faktisk veldig sikker på at LH toppen var kort for pleier vanligvis å ha positiv el i 2 dager men denne gangen fikk jeg kun positiv på kvelden og negativ igjen morgenen etter.

Herregud - aldri før testet såååå tidlig positivt! Ifølge testene og app så er jeg da 6/7dpo.

Jeg hadde en god følelse for denne gruppa! Så nå sprer jeg alt jeg har av babystøv på at dere snart står der med streker og plusstegn! Og at alle spirer fester seg godt. Jeg gleder meg til å se deres tester snart :D:D:D:Heartred:Heartred:Heartred
Yeeeey! Hurra for første gravide i gruppa! :Heartred Kan jeg få skrive deg på gravid?:woot::woot:
jeg hadde også kort LH-topp denne gangen, så håper det bærer hell med seg hos meg og:rolleyes:
Jeg er strax 7 dpo, men tenker å vente noen dager med å teste :nailbiting:

30. juli her :happy: Litt kjedelig å være helt sist i en termingruppe, men bare det blir baby er det samme det :D Hva med deg?
27.juli:rolleyes: høres varmt ut, men sommerbaby er bedre enn ingen baby:shy:

Yeeeey! Hurra for første gravide i gruppa! :Heartred Kan jeg få skrive deg på gravid?:woot::woot:
jeg hadde også kort LH-topp denne gangen, så håper det bærer hell med seg hos meg og:rolleyes:
Jeg er strax 7 dpo, men tenker å vente noen dager med å teste :nailbiting:

Jeg vil veldig gjerne på gravid lista:hello2 Er som sagt ikke kommet langt enda - og dette kan snu raskt vet jeg, men jeg håper endelig at den blir sittende og at alt går bra. Jeg tillater meg selv å tenke det inntil noe annet blir bevist!

Hehe kort LH topp ga tydeligvis veldig godt resultat for meg så slår et slag for deg også :biggrin Når tenker du å teste? :happy:

Jeg vil veldig gjerne på gravid lista:hello2 Er som sagt ikke kommet langt enda - og dette kan snu raskt vet jeg, men jeg håper endelig at den blir sittende og at alt går bra. Jeg tillater meg selv å tenke det inntil noe annet blir bevist!

Hehe kort LH topp ga tydeligvis veldig godt resultat for meg så slår et slag for deg også :biggrin Når tenker du å teste? :happy:
Jeg flytter deg med glede på «gravid»:love7
Tenker kanskje søndag kveld:nailbiting: temper også…

Jeg flytter deg med glede på «gravid»:love7
Tenker kanskje søndag kveld:nailbiting: temper også…

Ååå det er så frsitende å teste, men må innrømme at jeg allerede sitter å grubler/overtenker. :confused: Jeg hadde ikke klart å la vær å teste selv (tydeligvis :shy:), så gleder meg til å høre hvordan søndag blir :Heartred

gratulerer så mye!! :love7

Dagens tempe-spam :facepalm: Da har jeg fått kryss i FF, så er dessverre ikke 5 dpo :hilarious: Men! Kan oppdateres fra 32 til 33 år i dag :wideyed: @Pileah
68C5FE6B-4D32-4E46-AB43-9ED0AE343AF4.jpeg

Gratulerer så mye! Gøy å starte med positive tester her allerede nå :D

Back
Topp