IKM uke 46✨

Det er jo en liten mulighet, krysser alt jeg har ❤️

Økte litt i dag, så tar sjansen på at jeg i alle fall
er 1dpo :nailbiting: Og i beste fall 3 :) Satt første dose Crinone i dag, håper ikke jeg tuller til noe :joyful:
Vis vedlegget 370206
Vis vedlegget 370207
@Pileah Du kan i alle fall flytte meg fra IKM torsdag til onsdag 17.11. og EL 2.11. :)
Ser bra ut :) hva og hvorfor bruker man crinone?

Takk :happy: Hvordan går det med deg? Snegler dagene seg avgårde? :joyful:
Det går bra:happy: FF mener jo at jeg allerede er 5dpo, første pp med temping, så det er jo så spennende å våkne hver morgen for å se hvordan tempen er:nailbiting:
hvordan går det med deg?:happy:

Det er progesterontilskudd som tas fra EL :happy: Har hatt to SA-er, så gynekologen mente det var verdt et forsøk i tilfelle kroppen ikke produserer nok på egenhånd :happy:
Ah okei. Så leit med 2 sa. ❤️ Da har du prøvd en stund?

Trodde TR skulle komme i dag. Men bare masse slim.. lurer på om det er eggløsning.. snart 3 uker siden MA.
Og super kvalm.. jeg som ikke blir kvalm av mat.. Pizzaen smakte :yuck:, tygger tyggegummi for harde livet og har
Cola ved sengen. 3 dager til valpen kommer.. 2 dager til vi skal kjøre. Jeg får ikke kjøre av gubben om jeg er dårlig:hilarious:
3 uker til jeg kan teste meg om g-test er negativ den 15...

Trodde TR skulle komme i dag. Men bare masse slim.. lurer på om det er eggløsning.. snart 3 uker siden MA.
Og super kvalm.. jeg som ikke blir kvalm av mat.. Pizzaen smakte :yuck:, tygger tyggegummi for harde livet og har
Cola ved sengen. 3 dager til valpen kommer.. 2 dager til vi skal kjøre. Jeg får ikke kjøre av gubben om jeg er dårlig:hilarious:
3 uker til jeg kan teste meg om g-test er negativ den 15...
Har du tatt EL-test?:happy:

Ah okei. Så leit med 2 sa. ❤️ Da har du prøvd en stund?

Aaaaalt for lenge :dead: Men vet jo at jeg kan bli gravid i det minste, så er optimistisk :happy: Men begynner å bli litt utålmodig, så kan godt klaffe snart nå synes jeg :angelic: Krysser fingrene for at alle gode ting er tre :woot:

Har du tatt EL-test?:happy:
Nei.. :oops: Pleier ikke å gjøre det uansett.
Tr kommer når hun kommer eller så har gubben vært effektiv og gjort meg på smellen igjen. :hilarious:
Tiden vil vise. Har iaf gitt ham en advarsel på at enten så er det rester etter abort eller på tjukken :woot:

Det går bra:happy: FF mener jo at jeg allerede er 5dpo, første pp med temping, så det er jo så spennende å våkne hver morgen for å se hvordan tempen er:nailbiting:
hvordan går det med deg?:happy:

Oi! 5dpo alt :D Spennende med temping altså! Når starter du testing? :wideyed:

Jeg er et sted mellom 1-3dpo, tenker jeg går ut i fra den siste med tanke på testing, og kjører på fra mandag/tirsdag :hilarious: Må dobbeltsjekke testelageret, mistenker jeg ikke har så mange tidligtester igjen :nailbiting: Forøvrig kan jeg melde om at sjokoladene er tilbake i Babyplan-forsendelsene (små prøvergleder :hilarious:)

Jeg er et sted mellom 1-3dpo, tenker jeg går ut i fra den siste med tanke på testing, og kjører på fra mandag/tirsdag :hilarious: Må dobbeltsjekke testelageret, mistenker jeg ikke har så mange tidligtester igjen :nailbiting: Forøvrig kan jeg melde om at sjokoladene er tilbake i Babyplan-forsendelsene (små prøvergleder :hilarious:)
Haha, fikk sjokkis jeg og:p:p bør jo vente en uke til, men vi får se:rolleyes: temper jo, så er egentlig mest spent på det nå:D:D

Haha, fikk sjokkis jeg og:p:p bør jo vente en uke til, men vi får se:rolleyes: temper jo, så er egentlig mest spent på det nå:D:D

Ja, jeg synes det hjelper (bittelitt) på testetrangen å tempe. Har tempet snart et år, ikke så lett å se om man er gravid eller ikke ved hjelp av temping. Hos meg var testene tidligere ute sist i alle fall. Men så lenge tempen er høy, holder man jo motet oppe :D

Yay:) Trodde jeg hadde bestilt for lite forrige gang jeg, siden jeg ikke fikk sjokolade :hilarious: Gleder meg til å følge med på testingen! Krysser fingrene for masse streker i gruppa:happy:

Liten digresjon: Jeg satt og leste litt isted.. noen som har forsøkt timianolje for å boost progrestoron nivå etter el? Hørte på en podcast ang mat og hormonproduksjon og der tipset de om det. Fant også denne: https://draxe.com/essential-oils/essential-oils-for-hormones/

Det hjelper vel bare om man har mangel i utgangspunktet da, men skader jo ikke:p Ble overrasket, for ikke hørt noe om det før

Yay:) Trodde jeg hadde bestilt for lite forrige gang jeg, siden jeg ikke fikk sjokolade :hilarious: Gleder meg til å følge med på testingen! Krysser fingrene for masse streker i gruppa:happy:

Liten digresjon: Jeg satt og leste litt isted.. noen som har forsøkt timianolje for å boost progrestoron nivå etter el? Hørte på en podcast ang mat og hormonproduksjon og der tipset de om det. Fant også denne: https://draxe.com/essential-oils/essential-oils-for-hormones/

Det hjelper vel bare om man har mangel i utgangspunktet da, men skader jo ikke:p Ble overrasket, for ikke hørt noe om det før
Aldri forsøkt, vet ikke om jeg har mangel heller:p

Aldri forsøkt, vet ikke om jeg har mangel heller:p

Den temp kurven du la ut tidligere var jo veldig fin da, så ut i fra det lille jeg kan ser det jo absolutt ikke sånn ut :happy: Jeg er litt redd for at jeg har mangel, hormonene kan være litt ute av rute etter pilleslutt, og tempen sank igjen i dag.. fortsatt over base Line, men kjenner jeg er litt engstelig for at jeg ikke «fungerer»:p Har jo ikke vært gravid før. tenker jeg skal kjøpe timian olje i dag, også kan jeg se hvordan tempen utvikler seg:hilarious: Kjenner jeg blir litt gal og vil teste alle mulig triks med en gang.. vil bli gravid nå!:chicken::hilarious: Sorry for «dagbok» innlegg her:rolleyes:

Vedlegg

• 008A1D98-41DE-4FFB-A32B-3E1D5ED4307A.png
    008A1D98-41DE-4FFB-A32B-3E1D5ED4307A.png
    323 KB · Visninger: 56
Dag 5 med blinkende smilefjes- det er ny og lite velkommen rekord.. pleier bare å ha et par dager før fast,- redd for at egget sliter med å slippe? Kjenner litt stikkinger så håper det går rett vei. Bare ekstremt utålmodig… men er bare på CD12, så får bare henge i her…

2 dpo i dag, kjenner på litt murringer i livmor. Første mnd med Wild Yam som jeg startet på i dag! Spennende :woot:Hvordan ligger dere andre an i løypa?
Spennende!:D Jeg er 6dpo i dag:happy:

Endelig føyk tempen til værs :D Både Premom og tempen tilsier EL tirsdag 2. november, så er vel kanskje bare 2DPO i dag da.
B93E2C4E-9E33-4771-A42D-5DECDFD8BBCB.jpeg

Back
Topp