Pileah
Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
Augustlykke 2022 ❤️
Maisløyfene 2024
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg missa peak-en på stripsene denne gangen. Er helt sikker på at jeg hadde EL i går kveld, helt fryktelige EL-smerter. Har justert peaken selv i premom-appen. Spent på om FF er enig etterhvert
Greit å høre at du har opplevd det samme. Har alltid hatt sterke tester rundt EL, så veldig overrasket over stripsene denne PP…Spennende! Virker som Babyplan-testene har et parti med dårlig fargestoff, fikk svake tester forrige PP, og peaket på 0.65 Men EL ble det ifølge FF i alle fall. Hold oss oppdatert da!
Tusen takk <3Velkommen
VelkommenJuniblomsten- PP?- B2 - EL 5/11 IKM 19.11
Ser sånn ut- så spennende! Da er de kjappe DPO-dagene rett rundt hjørnet da krysser fingre og tær!Hmm, tror EL var i natt eller så er den i dag, spent på å se om tempen stiger mer i morgen. Tidligere EL enn jeg spådde i alle fall, skal oppdatere dato når jeg vet
Vis vedlegget 370066
Vis vedlegget 370067
Kjenner jeg ble veldig usikker på at jeg fikk el allerede CD 12 og ikke dag 15 som jeg pleier. Har testet etter el hver dag siden 12 men alle testene er negative (og som dere over skriver: veldig svake i farge).
Jeg har veldig svake el smerter nå - kan det være at kroppen ikke klarte å slippe noe egg likevel? Blir helt sprø av dette, lovet meg selv å ikke stresse og nå gjør jeg nettopp det. Jeg stresser med at den positive el testen min ikke var dobbelt så sterk som kontroll streken osv. (Teststreken var sterkere men ikke like sterk som den har vært før)
Tenker å teste etter el i dagene fremover men hvor lenge hadde du fortsatt å teste? I hvor mange dager? på et punkt må jeg gi meg.
Kjenner jeg ikke har lyst på sex en gang - vil bare ha det for en evt graviditet. Mannen er helt fantastisk - ingenting galt med han annet enn at han ikke kan ha sex hver dag (annenhver dag er å tøye strikken for han). Jeg vet jeg skal slappe av, jeg vet jeg ikke skal stresse men det går ikke nå. Herregud - aner ikke engang om jeg er i DPO land og jeg er allerede klin kokos
Teststreken trenger ikke være mye sterkere for at den skal være positiv Det viktigste er at det kommer en skikkelig stigning, det kan variere fra måned til måned hvor sterk streken blir (i tillegg til at testene kan variere med fargestoff). Var det sånn at du har fått en positiv test denne måneden som ikke var så veldig sterk?
Ja utifra hva jeg så på testen så var den helt klart positiv, men fargestoffet i testen var fortsatt svakt om du skjønner. Ble plutselig usikker på om den kanskje ikke har kommet enda pga el smertene først kom nå. Kjent ingenting av smerter på fredag, de kom nå i dag.
Takk som svarer meg og mitt kilometer-lange innlegg . Kan fint være el har vært - eller at den kommer igjen nå. Har skjedd før at jeg har fått positiv test, så går det 3 dager med negative eltester før jeg igjen får en positiv el test. Sier hver måned at jeg skal begynne med temping - men tror jeg blir koko av det også
Er det Babyplan du bruker? Så lenge strekene er like sterke, så skal den jo være positiv selv om fargestoffet er svakt Bruker du Premom-appen forresten?
Jeg synes det er supernyttig å tempe, siden jeg ikke alltid får så høye EL-tester og så kort topp at jeg noen ganger misser den. Da er tempen fin å ha for å bekrefte EL Men alt kan jo skape litt ekstra stress om man føler litt på det fra før.
Ja, de fra babyplan Premom har jeg faktisk ikke hørt om - kun brukt flo. Tror kanskje jeg skal tempe neste pp, må først finne ut hvordan jeg gjør det mens jeg jobber turnus. Noe mer stressa tror jeg egentlig ikke at jeg kan bli - om det garanterer at el har vært så kanskje det heller kan roe meg Vi får sjå. Jeg blir like overrasket hver måned over hvor mye jeg ønsker dette. Så noe positivt er det jo i det da Tusen takk for gode råd. Jeg skal sjekke ut både premom og gå til innkjøp av termometer med nok 0er
Velkommen! Førstegangstemper her ogHallo Hadde tenkt til å hoppe over Ikm gruppe denne runden, da sambo er borte så mye at det skal litt til for å få inn et ordentlig forsøk. MEN sto på i helgen, og på morgen i går -så håper el kommer i dag!
Fiffi - 28- pp2kanskje- B1- EL 02/11?- IKM 17/11?
Kroppen er ikke helt i balanse etter pilleslutt og vaksine. Men har hatt skikkelig el-murring i flere dager nå, samme med el-slim. Tempen er dessverre ikke høy enda, så håper det skjer i morgen Men kjenner jeg min flaks kommer el på torsdag, og da er det ikke så mye håp med en sambo som er borte mandag-lørdag hver uke fremover. Legger ved foreløpig temp kurve, da jeg selv liker når andre gjør det førstegangstemper (og ja jeg vet jeg har noen målinger som ha blitt feil tidspunkt)
Ingen erfaring med salvie-te, men ville fortsatt EL-testingen for å se hva som skjer. Har vært borti å fått svake tester innimellom sterke testerNoen som har erfaring med salvie te?
Pleier å ha EL på dag 14-16, så begynte ikke å teste med EL tester før dag 10. men jammen var den testen ganske sterk, usikker om jeg vil kalle den positiv, men ikke langt unna i hvert fall. Dagen etterpå var streken nesten usynlig. Tempet samtidig og tempen har faktisk vært høy de siste 2 dagene også. Kan jeg virkelig ha hatt EL så tidlig som dag 10 har drukket en stor kopp salvie te hver dag fra CD1. Men har jo ikke merket noe til EL slim eller andre tegn til EL, så er litt forvirretVis vedlegget 370125