IKM uke 46✨

Jeg starter imorgen CD11. Pleier å ha el dag 15 men har også hatt dag 13 så håper på en sånn en nå :p nye el tester er bestilt fra billig tester (sammen med altfor mange grav.tester) så kunne ikke vært mer klar. Nå må disse dagene bare gå :hilarious:

Her har også testene kommet i postkassen i dag, men er jo enda alt for tidlig ute:hilarious: Godt å ha det i hus og se fremover, gleder meg til denne TR blir ferdig :banghead:

Jeg henger litt forsiktig i denne uka etter en SA.
Vet ikke helt hvordan syklusen blir etter denne, men foreløpig mener appene at IKM er rundt 19 og 20 :happy:

Jeg og mannen er hvertfall klare for å gjøre et nytt forsøk, og er takknemlig over at vi kan bli gravide :Heartred

Kan bli litt endringer på datoer underveis:angelic:

Forelsketoghåpefull - 32- PP1 (etter SA) - B1- EL 5-6/11 - IKM 19-20/11.
Velkommen:happy:

CD9 - Andre dag med digital Clearblue, ingen smiley i sikte ennå, sist fikk jeg blinkesmiley (høy fertilitet) på CD10 og fast smiley (maks fertilitet) på CD12. Satser på det nærmer seg nå :happy:

Nå er vi forresten ikke nyeste IKM-gruppe lenger, uke 47 er også laget :D Hvordan går det med dere andre?

Hadde biopsi forrige uke og er spent på om den klusser til syklusen min :rolleyes: EL er forventet 5 nov, altså om en uke ca og da skal vi selvfølgelig på hyttetur med et vennepar :nailbiting: Samboer reiser også bort søndag neste helg og det er utrolig typisk om EL blir forsinket :( Skal prøve WY denne mnd, spennende :woot:

Er på CD12, pleier å få EL på CD16:D

CD10: Hadde håpet på «høy fertilitet» på EL-testene, men hadde ikke skjedd noe gitt! Tom sirkel i dag og. Men føler noe er på gang :happy:

Og nå fikk jeg akkurat sms om at det er kommet påfyll fra Babyplan i postkassa :D

Positiv EL test i dag, så da kommer nok EL som bestilt i morgen :D De to ukene frem til EL nå har vært grusomt langeo_O

Vedlegg

• 20211030_144110.jpg
    20211030_144110.jpg
    321,5 KB · Visninger: 52
Dere er heldige som har fått EL og kan teste etter det :angelic: jeg venter på at TR etter SA skal bli ferdig... Vart i flere dager enn vanlig nå, men ser kanskje en ende på det nå:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Melder meg inn her etter negativt fryseforsøk i oktober. Neste innsett er ikke før i januar pga. ventetid på Riksen, så da prøver vi på egenhånd selv om sjansen er liten:p

RebelFlower - 29 - B3 - EL ca 3/11 - IKM ca 17/11

Melder meg inn her etter negativt fryseforsøk i oktober. Neste innsett er ikke før i januar pga. ventetid på Riksen, så da prøver vi på egenhånd selv om sjansen er liten:p

RebelFlower - 29 - B3 - EL ca 3/11 - IKM ca 17/11
Velkommen:happy:

Slenger meg med jeg- en stund siden jeg har hengt på forum for har bare prøvd å fokusere på noe annet..: lettere sagt enn gjort

Vilje35 - 35år - PP11 - B1 - EL 5/11- IKM 19/11.

Ellers har vi nettopp vært på utredning hos Hausken, så hvis det ikke klaffer nå blir det IVF på oss neste syklus.

Ingen god følelse. Kjenner også jeg mister litt motet når de jeg var på terminforum med i fjor er tilbake på prøverforumet etter fødsel for å prøve på nr 2 :( Mens jeg har hatt to SA/MA og prøver fortsatt :facepalm: Håper veldig det klaffer snart og at dette er lykkegruppa :happy:
Har en god følelse for denne gruppa

Har en god følelse for denne gruppa

Enig! Det var lav gravidprosent på IKM-gruppa for uke 41 og 42, så vi har litt å gå på :D

CD12 her i dag, og fast smiley på el-testen, så her er det maks fertilitet de neste 48 timene :woot: Tester med strips i tillegg, og stigningen er i gang. Pleier å ha kort topp, så tar en test til i løpet av dagen tenker jeg.
31A58C3D-B2F6-4A48-B958-B3DD71B17B7F.jpeg

Hvordan ligger dere an?

Edit: apropos kort topp/brå stigning, nå fikk jeg denne! Bare å henge i med testing her om jeg skal finne peak :joyful:
CA37108C-64AA-408C-A580-F04CA6730E37.jpeg

Last edited:
Enig! Det var lav gravidprosent på IKM-gruppa for uke 41 og 42, så vi har litt å gå på :D

CD12 her i dag, og fast smiley på el-testen, så her er det maks fertilitet de neste 48 timene :woot: Tester med strips i tillegg, og stigningen er i gang. Pleier å ha kort topp, så tar en test til i løpet av dagen tenker jeg.
Vis vedlegget 370023

Hvordan ligger dere an?

Edit: apropos kort topp/brå stigning, nå fikk jeg denne! Bare å henge i med testing her om jeg skal finne peak :joyful:
Vis vedlegget 370026
Så spennende! Heia deg, aksjene (som autokorrektur først endret til «albanerne», haha :D) og gullegget.

her fikk jeg blinkende smiley i dag og det passer overens med humøret- føler meg litt in the mood, haha :p så da gjelder det å hoppe i høyet og se når den blir fast :) Det hadde vært kult om det klaffet nå før oppstart IVF, men jeg har droppet de store forhåpningene og tar alt som en bonus :)

Så spennende! Heia deg, aksjene (som autokorrektur først endret til «albanerne», haha :D) og gullegget.

her fikk jeg blinkende smiley i dag og det passer overens med humøret- føler meg litt in the mood, haha :p så da gjelder det å hoppe i høyet og se når den blir fast :) Det hadde vært kult om det klaffet nå før oppstart IVF, men jeg har droppet de store forhåpningene og tar alt som en bonus :)

Hihi, godt timede albanere :joyful: Synes stadig jeg hører om de som blir gravide rett før man skal inn til oppstart :happy: Vi hadde bestilt oss politiattest og greier for utredning for en tid tilbake, men ble gravid den syklusen faktisk! (den endte i SA, men det er en annen historie).

Heier og krysser fingrene for dere! ❤️

Slenger meg med jeg- en stund siden jeg har hengt på forum for har bare prøvd å fokusere på noe annet..: lettere sagt enn gjort

Vilje35 - 35år - PP11 - B1 - EL 5/11- IKM 19/11.
Ellers har vi nettopp vært på utredning hos Hausken, så hvis det ikke klaffer nå blir det IVF på oss neste syklus.
Velkommen :happy:

Back
Topp