Hei alle
Så gøy med ny gruppe! Fulgte med på forrige (IKM uke 41/42) og synes det var svært få som var heldige, så har på følelsen at denne gruppa får ekstra lykke nå
Jeg har hatt noen års pause fra forum, prøvde for noen år siden (totalt 13 PP); endte dessverre i SA uke 7. Så ble det slutt med mannen og babydrømmen ble lagt på hylla. Men NÅ: nå har jeg endelig funnet drømmemannen, og vi er i PP 8 (tror jeg). Har på de mnd hatt 2 kjemiske - men denne PP har jeg satt mannen på sink og folsyre - samt kjøpt inn concieve plus (har aldri el-slim) (ble gravid med det når jeg hadde SA). Jeg er så klar! Siste dag mensen i dag CD6, el 1/11 - IKM 17/11. Satser på julegave i år er 32 år, 0 barn fra før.
Noen andre som prøver noe annerledes denne PP? Erfaring med concieve plus?
Velkommen til oss Håper du har rett om at det blir ekstra mange heldige i denne gruppa Jeg bruker Conceive Plus, det er noe seige greier, men gjør nytten Har blitt gravid både med og uten, men fortsetter med det de gangene det trengs Har mye EL-slim noen ganger, andre ganger mindre.
Prøver ikke noe nytt denne PP-en, men har noen digitale EL-tester (den typen med dobbel hormonindikator) igjen fra forrige måned som skal brukes