IKM uke 46✨

Hei alle
Så gøy med ny gruppe! Fulgte med på forrige (IKM uke 41/42) og synes det var svært få som var heldige, så har på følelsen at denne gruppa får ekstra lykke nå

Jeg har hatt noen års pause fra forum, prøvde for noen år siden (totalt 13 PP); endte dessverre i SA uke 7. Så ble det slutt med mannen og babydrømmen ble lagt på hylla. Men NÅ: nå har jeg endelig funnet drømmemannen, og vi er i PP 8 (tror jeg). Har på de mnd hatt 2 kjemiske - men denne PP har jeg satt mannen på sink og folsyre - samt kjøpt inn concieve plus (har aldri el-slim) (ble gravid med det når jeg hadde SA). Jeg er så klar! Siste dag mensen i dag CD6, el 1/11 - IKM 17/11. Satser på julegave i år ❤️ er 32 år, 0 barn fra før.

Noen andre som prøver noe annerledes denne PP? Erfaring med concieve plus?

Velkommen til oss ❤️ Håper du har rett om at det blir ekstra mange heldige i denne gruppa :smiley-bounce012 Jeg bruker Conceive Plus, det er noe seige greier, men gjør nytten :D Har blitt gravid både med og uten, men fortsetter med det de gangene det trengs :joyful: Har mye EL-slim noen ganger, andre ganger mindre.

Prøver ikke noe nytt denne PP-en, men har noen digitale EL-tester (den typen med dobbel hormonindikator) igjen fra forrige måned som skal brukes :happy:
 
Velkommen til oss ❤️ Håper du har rett om at det blir ekstra mange heldige i denne gruppa :smiley-bounce012 Jeg bruker Conceive Plus, det er noe seige greier, men gjør nytten :D Har blitt gravid både med og uten, men fortsetter med det de gangene det trengs :joyful: Har mye EL-slim noen ganger, andre ganger mindre.

Prøver ikke noe nytt denne PP-en, men har noen digitale EL-tester (den typen med dobbel hormonindikator) igjen fra forrige måned som skal brukes :happy:

Hva er conceive plus? :wacky:
 
Hei alle
Så gøy med ny gruppe! Fulgte med på forrige (IKM uke 41/42) og synes det var svært få som var heldige, så har på følelsen at denne gruppa får ekstra lykke nå

Jeg har hatt noen års pause fra forum, prøvde for noen år siden (totalt 13 PP); endte dessverre i SA uke 7. Så ble det slutt med mannen og babydrømmen ble lagt på hylla. Men NÅ: nå har jeg endelig funnet drømmemannen, og vi er i PP 8 (tror jeg). Har på de mnd hatt 2 kjemiske - men denne PP har jeg satt mannen på sink og folsyre - samt kjøpt inn concieve plus (har aldri el-slim) (ble gravid med det når jeg hadde SA). Jeg er så klar! Siste dag mensen i dag CD6, el 1/11 - IKM 17/11. Satser på julegave i år ❤️ er 32 år, 0 barn fra før.

Noen andre som prøver noe annerledes denne PP? Erfaring med concieve plus?
Velkommen:happy: håper vi får rekordmange tester med to streker:happy::happy:
 
Ahh, skjønner :hilarious: Hjelper det litt ekstra liksom? Om man på en måte ikke egentlig har behov for det? :hilarious::hilarious:

Absolutt ikke :hilarious: Tror ikke det finnes noe som er bedre enn det naturlige :happy: Så ikke noen mirakelkur, kun et bedre alternativ til vanlig glidemiddel som visstnok ikke er så lett å svømme i (og noen har sæddrepende middel tilsatt attpåtil :lurking:) :wideyed:
 
Absolutt ikke :hilarious: Tror ikke det finnes noe som er bedre enn det naturlige :happy: Så ikke noen mirakelkur, kun et bedre alternativ til vanlig glidemiddel som visstnok ikke er så lett å svømme i (og noen har sæddrepende middel tilsatt attpåtil :lurking:) :wideyed:

Ok, da er jeg med :hilarious: Dukker plutselig opp ting her jeg aldri har hørt om før :D
 
Hehe ja jeg kan huske det var noe klissete greier. :joyful: Så gøy å høre at du også har erfaring med den - om det har noe for seg aner jeg ikke. Føles bare så bra å prøve noe så får vi se om det funker eller ei :happy:
 
Melder meg også inn her :joyful: er i grunn lite håp pga.få svømmere hos mannen, så vi holder på med IVF. Men skal ikke ha nytt forsøk før tidligst i desember, så da får vi like greit prøve selv i mellomtiden. Ellers føles tiden mellom forsøkene bare enda lengre og bortkastet… :dead:

uansett alltid gøy å følge med på dere andre og forhåpentligvis se mange positive tester her inne :woot:

Mini_S - 32 år - PP14 - B2 - EL 5.11. - IKM 18.11.
 
Melder meg inn her, jeg også :happy: Etter mange dager med svake streker og bittelitt spotting, melde TR sin ankomst nå. Denne PP-en blir uten EL-tester fordi kroppen og sinnet har godt av å roe litt ned.

Gleder meg til å henge med dere de neste ukene :)

Brevdua - 36 år - PP16/17- B1- EL 6.11. - IKM 18.11 (på bursdagen min!)
 
Melder meg også inn her :joyful: er i grunn lite håp pga.få svømmere hos mannen, så vi holder på med IVF. Men skal ikke ha nytt forsøk før tidligst i desember, så da får vi like greit prøve selv i mellomtiden. Ellers føles tiden mellom forsøkene bare enda lengre og bortkastet… :dead:

uansett alltid gøy å følge med på dere andre og forhåpentligvis se mange positive tester her inne :woot:

Mini_S - 32 år - PP14 - B2 - EL 5.11. - IKM 18.11.
Melder meg inn her, jeg også :happy: Etter mange dager med svake streker og bittelitt spotting, melde TR sin ankomst nå. Denne PP-en blir uten EL-tester fordi kroppen og sinnet har godt av å roe litt ned.

Gleder meg til å henge med dere de neste ukene :)

Brevdua - 36 år - PP16/17- B1- EL 6.11. - IKM 18.11 (på bursdagen min!)
Velkommen skal dere være begge to:happy::happy:
 
Melder meg inn her, jeg også :happy: Etter mange dager med svake streker og bittelitt spotting, melde TR sin ankomst nå. Denne PP-en blir uten EL-tester fordi kroppen og sinnet har godt av å roe litt ned.

Gleder meg til å henge med dere de neste ukene :)

Brevdua - 36 år - PP16/17- B1- EL 6.11. - IKM 18.11 (på bursdagen min!)

Du fortjener tidenes bursdagsgave :Heartpink Har bursdag jeg også i denne PP-en faktisk, i dpo-land :D
 
Honningbjørn - 34 - PP13 - B2 - EL 1-2/11 - IKM 16-18/10

En litt motløs Honningbjørn melder seg inn. Drømmer om en positiv tidlig test på farsdag :smiley-angelic001

Lykke til alle sammen!
 
Honningbjørn - 34 - PP13 - B2 - EL 1-2/11 - IKM 16-18/10

En litt motløs Honningbjørn melder seg inn. Drømmer om en positiv tidlig test på farsdag :smiley-angelic001

Lykke til alle sammen!
Velkommen:happy: positiv test på farsdag hadde jo vært topp:D
 
Noen som har startet jakten på EL?:D
 
Noen som har startet jakten på EL?:D

Begynte å teste etter EL i dag, men dukker nok ikke opp de første dagene. Så i kveld blir det et glass rødvin mens jeg venter på EL som aaaaaldri kommer (kjennes det ut som i hvertfall) :hilarious:
 
Noen som har startet jakten på EL?:D
Her prøver jeg meg på salvie te denne pp, så jakter vel i grunn på EL ved å håpe å kunne fremskynde den en dag eller 2 :hilarious: pleier å ha EL på dag 15 eller 16, så ennå en stund til :wacky: begynner vel testing dag 10 tidligst.
 
Noen som har startet jakten på EL?:D

Yes, jeg starter i morgen på CD8 med Clearblue Advanced eggløsningstester. Kjøpt en pakke til i tilfelle det blir knapt med de fem testene jeg hadde igjen fra forrige PP :) Men det blir fryktelig dyrt i lengden, så blir ikke gjenkjøp av dem :eek: Bestilte akkurat litt ekstra EL-tester fra Babyplan også, så da er jeg klar for ny PP :D
 
Jeg henger litt forsiktig i denne uka etter en SA.
Vet ikke helt hvordan syklusen blir etter denne, men foreløpig mener appene at IKM er rundt 19 og 20 :happy:

Jeg og mannen er hvertfall klare for å gjøre et nytt forsøk, og er takknemlig over at vi kan bli gravide :Heartred

Kan bli litt endringer på datoer underveis:angelic:

Forelsketoghåpefull - 32- PP1 (etter SA) - B1- EL 5-6/11 - IKM 19-20/11.
 
Noen som har startet jakten på EL?:D

Jeg starter imorgen CD11. Pleier å ha el dag 15 men har også hatt dag 13 så håper på en sånn en nå :p nye el tester er bestilt fra billig tester (sammen med altfor mange grav.tester) så kunne ikke vært mer klar. Nå må disse dagene bare gå :hilarious:
 
Back
Topp