IKM uke 40. 2019

Jeg gikk tom før blødningen så har ikke tatt noen etter det. Ja vet, er jo et lite håp, har bestilt flere så får ta en når de kommer ;) Det håpet er der uansett, skikkelig irrasjonelt det håpet :smiley-angelic002
Å det håpet er vanskelig å ikke ha. Jeg har det selv om jeg har hatt skikkelig mens og det ikke er noe håp :wacky:
 
Mammaentil1- 31 år - pp2 -b2 - EL ca 22/9 - ikm 6/10

Etter mye om og men, etter en syklus helt på bærtur, kom TR i dag... Så da havner jeg inn i denne inn gruppa (såvidt)... veldig usikker på om dette blir en bra pp, er så mye som skjer rundt de dagene jeg tror jeg forventer EL , så litt usikker på om vi klarer å legge inn aksjer i tide.. Men vi får da prøve =)
 
Hvilken dag tenker dere å teste etter EL, dere som skal det? :)
 
CD 10 eller noe. Må sjekke hvor mange tester jeg har å

Forrige pp (første etter en god stund med spiral) kom EL på CD16, eller pos test CD16. Men vet jo ikke om syklusen var helt i vater da, så EL kan jo ikke tidligere nå..
 
CD 10 eller noe. Må sjekke hvor mange tester jeg har å
Jeg tenkte å begynne å teste med en gang etter tr. Jeg har aldri gjort det før men etter tips fra en venninne som har vært igjennom det en del ganger så gjør jeg det da! Jeg vet ikke hundre prosent når de fertile dagene er:/ jeg stoler ikke helt på Flo appen. Må sikkert kjøpe en del tester lønn i dag så! Bare å hamstre
Fikk solgt leiligheten også så nå er jeg stressfri håper på en bra pp
 
Jeg tenkte å begynne å teste med en gang etter tr. Jeg har aldri gjort det før men etter tips fra en venninne som har vært igjennom det en del ganger så gjør jeg det da! Jeg vet ikke hundre prosent når de fertile dagene er:/ jeg stoler ikke helt på Flo appen. Må sikkert kjøpe en del tester lønn i dag så! Bare å hamstre
Fikk solgt leiligheten også så nå er jeg stressfri håper på en bra pp
Flo appen har stemt sånn ca på meg, begynte å bruke den fra april og har stemt sånn ca passe bra på meg
 
CD 2! Med kort syklus på rundt 21 dager rekker jeg «heldigvis» ikke å tenke og vente så mye. Fra tanta sier hadet til EL kommer er det knappe to dager, så er liksom bare å bokstavelig talt hoppe i det (høyet) :D

Men, hvis EL kommer neste mandag bør det legges inn aksjer i helgen. Og da har vi hele slekta på overnatting fra torsdag. Tips til hvordan man får lurt inn en runde med huset fullt? Kan nevne at vi har en toåring i senga hele natta også, så det logiske valget utgår :confused005
Badet etter at gjestene har lagt seg er mitt beste tips, gitt at badet er litt unna soverom. Skru på dusjen og evt bli med inn, ellers kamuflerer den litt lyder.
 
Usikker på om eg ska testa for el, aldri gjort det før men tenkte siden me ikkje har veldig mange mnd me kan prøve. Kor kjøpe dokke testar som er rimlige? Er student så ikkje veldig god råd.
 
Jeg kjøpte make sure strimler fra komplett apotek. De har 10 strimler til 149 kr, både el tester og g tester
Er det tidligtester på gtestene?
 
Denne økte voldsomt fra i går til i dag føler jeg. Eller er det vanlig kanskje? Første gang jeg bruker el-tester.
 

Vedlegg

  • 6C7BD376-480F-4D03-939D-518D67261F3B.jpeg
    6C7BD376-480F-4D03-939D-518D67261F3B.jpeg
    41,3 KB · Visninger: 45
Back
Topp