IKM uke 40. 2019

Kanskje jeg må svi av en eggløsningstest i dag - bare for å begynne :p
 
Kanskje jeg må svi av en eggløsningstest i dag - bare for å begynne :p

Var vel egentlig helt bortkasta - teststreken er som forventet kjempesvak! Ikke annet å forvente, den var jo positiv CD16 sist PP, er bare på CD10 nå :)
 
Var vel egentlig helt bortkasta - teststreken er som forventet kjempesvak! Ikke annet å forvente, den var jo positiv CD16 sist PP, er bare på CD10 nå :)
Jeg fikk høy på monitoren i dag. Testet en strimmel for å sammenligne. Da fikk jeg denne testen. Så ser ut som om monitoren slår ut tidligere siden den tester etter 2 hormoner.
 

Vedlegg

  • 9E567063-6CE5-49EF-AED4-9D1587FA521C.jpeg
    9E567063-6CE5-49EF-AED4-9D1587FA521C.jpeg
    31,6 KB · Visninger: 53
Her blir det ikke testing i dag. Dro hjemmefra 06, skal jobbe dobbelt så er ikke hjemme før 22.40 i kveld..
 
Her blir det ikke testing i dag. Dro hjemmefra 06, skal jobbe dobbelt så er ikke hjemme før 22.40 i kveld..
Det hørtes slitsomt ut. Har en sånn dag i Mnd. Like greit å vente med testing da så slipper du å tenke på det midt i en dobbel vakt.
 
Hm, virker den litt svakere i dag enn i går...?

I dag er streken nesten helt borte! Hva betyr dette da? At jeg har hatt el? Det gir ikke helt mening så kort tid etter mensen. Er det normalt at streken går litt «opp og ned» frem til el, eller er det meningen at den skal bare bli sterkere og sterkere frem til positiv test?
 

Vedlegg

  • 03A2CEEF-3590-4343-9B09-F26A18414B7C.jpeg
    03A2CEEF-3590-4343-9B09-F26A18414B7C.jpeg
    45,4 KB · Visninger: 54
Da har testinga begynt:p:D
 

Vedlegg

  • 1D4E5061-D1EF-49A9-9CAB-77DF6C294941.jpeg
    1D4E5061-D1EF-49A9-9CAB-77DF6C294941.jpeg
    34,8 KB · Visninger: 53
Det hørtes slitsomt ut. Har en sånn dag i Mnd. Like greit å vente med testing da så slipper du å tenke på det midt i en dobbel vakt.

Rakk hjemom mellom vaktene pga sykt barn, så tok test. Den var sterkere enn i går, men et stykke igjen til positiv :)
 
Har begynt å teste etter EL, men det er tydeligvis store forskjeller på merkene. Testet i morges med en one step og en RFSU.
Hvilken ville dere stolt på? One step er nesten positiv, RFSU langt ifra..
 

Vedlegg

  • 53DAB294-12D9-4544-9C72-6342473D6876.jpeg
    53DAB294-12D9-4544-9C72-6342473D6876.jpeg
    28,2 KB · Visninger: 61
Har begynt å teste etter EL, men det er tydeligvis store forskjeller på merkene. Testet i morges med en one step og en RFSU.
Hvilken ville dere stolt på? One step er nesten positiv, RFSU langt ifra..
Oi:wideyed: det var virkelig forskjell også! Har ikke brukt noen av de før så jeg aner ikke du får nesten bare teste igjen! Eller hva med å regne deg frem til ca el dag? Å teste deretter?
 
Har begynt å teste etter EL, men det er tydeligvis store forskjeller på merkene. Testet i morges med en one step og en RFSU.
Hvilken ville dere stolt på? One step er nesten positiv, RFSU langt ifra..
Jeg har gitt de opp alle sammen. Fikk denne samme dag som jeg fikk høy på monitoren. Så tror ikke jeg gidder å bruke mer tid på disse testene. Dette var babyplan.
 

Vedlegg

  • B0BA68F7-F900-438D-A869-00C8D820FC6D.jpeg
    B0BA68F7-F900-438D-A869-00C8D820FC6D.jpeg
    31,6 KB · Visninger: 56
Jeg har gitt de opp alle sammen. Fikk denne samme dag som jeg fikk høy på monitoren. Så tror ikke jeg gidder å bruke mer tid på disse testene. Dette var babyplan.
Babyplan har jeg brukt noen få ganger, men syns de er tregere enn de jeg brukte. De andre var tydelig positiv men den var ikke helt der, men plutselig en pp så var den tydelig positiv. Bl.a Make sure er bedre syns jeg.
 
Oi:wideyed: det var virkelig forskjell også! Har ikke brukt noen av de før så jeg aner ikke du får nesten bare teste igjen! Eller hva med å regne deg frem til ca el dag? Å teste deretter?
Flo og fitbit sier at el er den 16. Tror bare jeg stoler på det og gir opp testene.
 
Jeg syns EL testene for et par dager siden var nærmere positiv enn i dag, men forventet EL er ikke før om noen dager så får bare fortsette å se :) la inn aksjer torsdag kveld og i dag tidlig. Mannen er i utdrikningslag i dag/ikke hjemme før jeg drar på jobb i morgen så vi får se om jeg orker etter kveldsvakt i morgen, hvis ikke blir det nye aksjer på mandag :D
 
Jeg syns EL testene for et par dager siden var nærmere positiv enn i dag, men forventet EL er ikke før om noen dager så får bare fortsette å se :) la inn aksjer torsdag kveld og i dag tidlig. Mannen er i utdrikningslag i dag/ikke hjemme før jeg drar på jobb i morgen så vi får se om jeg orker etter kveldsvakt i morgen, hvis ikke blir det nye aksjer på mandag :D
Vi har en regel om sex hver dag. Må si at når syklusen ble på 48 dager så ville jeg bare legge meg å sove. Men med ustabil syklus og mann offshore så må vi bare prøve hver dag.
 
I dag er det 5 dager til Flo sier deg er el. Fra i morgen blir det sex hver dag og fortsette med granatkjerneekstrakt og folsyre. Vurderte om jeg skulle starte på hostesaft igjen også denne pp. Men velger å droppe det og heller fortsette med sunn mat, og prøve å fokusere på mindre stress og mer søvn :happy:

Prøver også å legge inn de siste periodene på fitbit for å se om den vil si noe om syklusen og el, men den vil ikke selv etter å ha lagt inn tr for de siste 5 mnd :shifty:
 
Back
Topp