IKM uke 40. 2019

Håper dere slipper å vente snart, synes littt synd på dere.

Havner nok tilbake på prøver igjen er jeg redd
 
Håper dere slipper å vente snart, synes littt synd på dere.

Havner nok tilbake på prøver igjen er jeg redd
Etter så mange negative tester så tror jeg at det ikke blir no bebis her heller. Men vi får se.
 
Etter så mange negative tester så tror jeg at det ikke blir no bebis her heller. Men vi får se.
Enten må noe positivt komme eller tr tenker jeg
Hvorfor?:Heartred Nå har ikke jeg vært 100% oppdatert her de siste dagene, men hadde ikke du veldig positive tester?
Joda jeg fikk positiv, men begynte å blø tirsdag og har ikke gitt seg ennå. Var å tok blodprøve i går og skal tilbake på mandag så vi får se
 
Her kom TR i går kveld (endelig), så da er ny PP i gang:) Noen dager igjen til letrozol. Og denne runden blir det testing etter EL. Ønsker meg selv og dere andre lykke til :)
Takk for hyggelig venting med dere!
 
Enten må noe positivt komme eller tr tenker jeg

Joda jeg fikk positiv, men begynte å blø tirsdag og har ikke gitt seg ennå. Var å tok blodprøve i går og skal tilbake på mandag så vi får se

Ååånei er det sant... Det var trist å høre:( Men jeg krysser uansett alt jeg har for deg og for at det skal gå bra likevel :Heartred
 
Det er sjukt, men nå tror jeg at tr kommer! Og jeg er veldig glad for å se en avgjørelse her:hilarious:
Så da skal jeg regne meg frem til ny syklus og se hvordan det blir neste mnd. Hvis jeg kan gå tre uker isj uten møkka rød så er jeg veldig fornøyd med det istedet for å gå 9-10 dager uten.
Anser denne pp'n som ferri:happy: og godt var det!
 
Back
Topp