IKM uke 40. 2019

Jeg har bestemt meg for å gå helt motsatt på ting denne pp. Blir kun spise ordentlig, stresse ned, granateplekjerneekstrakt og babyklister :hilarious: Mer enn det orker jeg ikke. Så får vi håpe det er det som skal til for meg, at vi ikke gjør noe spesielt enn å kose oss og slappe av:hilarious:
 
Jeg har bestemt meg for å gå helt motsatt på ting denne pp. Blir kun spise ordentlig, stresse ned, granateplekjerneekstrakt og babyklister :hilarious: Mer enn det orker jeg ikke. Så får vi håpe det er det som skal til for meg, at vi ikke gjør noe spesielt enn å kose oss og slappe av:hilarious:
Høres fornuftig ut. Akkurat det som funka for meg sist. Men uten tilskudd og klister også :)
 
Keia-39-1pp-3b-el 17/9-Ikm 1/10
 
Nå har jeg plutselig blitt helt opphengt i dette babygreiene, litt uventet men... Så jeg blir med her jeg! :)

31 år - PP2 - B0 - EL 18/9 - IKM 2/10
 
24 år - pp2 - prøver på barn nr 3 - el ca 22/23.09 - ikm er veldig usikker men den kan komme 6/7.10
Trudde syklusen min va 28 dager men har jammen meg variert nå dei siste mnd når eg har fulgt me. Har håpet at det klaffer denne mnd for er kun denne å neste me kan prøva mtp at eg går på skule :)
 
I dag blir det hjemmekontor med varmeflaske i korsryggen, mye te og vann, samt et par dyner... Kjenner at jeg er på starten av en uvi noe som passer veldig dårlig da de blå (fertile) dagene starter til helgen. Håper virkelig ikke dette ødelegger sjansene våre :hungover: Vurderer nesten å ta antibiotika som jeg har igjen etter forrige runde med uvi bare for å forhåpentligvis få en rask slutt på dette djevelskapet :inpain:

Noen som har noen gode tips til å få vekk dette raskt?
 
Cd3 og forventer egentlig at tr er ferdig i morgen vi har akkurat kjøpt hus og driver å prøver å selge leilighet så vi er temmelig stressa om dagen:( for vi må få solgt leiligheten! Med all dette stresset og maset har jeg fortsatt troa på at vi skal klare det denne måneden:) skal kjøpe el tester i morgen og begynne å tese etter tr! Heia heia oss alle
 
I dag blir det hjemmekontor med varmeflaske i korsryggen, mye te og vann, samt et par dyner... Kjenner at jeg er på starten av en uvi noe som passer veldig dårlig da de blå (fertile) dagene starter til helgen. Håper virkelig ikke dette ødelegger sjansene våre :hungover: Vurderer nesten å ta antibiotika som jeg har igjen etter forrige runde med uvi bare for å forhåpentligvis få en rask slutt på dette djevelskapet :inpain:

Noen som har noen gode tips til å få vekk dette raskt?

Usj, god bedring! Jeg hadde helt sikkert spist de siste tablettene :rolleyes:
 
Disse dagene er så kjedelig.. CD8 i dag og er jo ikke annet å gjøre enn å vente..
 
I dag blir det hjemmekontor med varmeflaske i korsryggen, mye te og vann, samt et par dyner... Kjenner at jeg er på starten av en uvi noe som passer veldig dårlig da de blå (fertile) dagene starter til helgen. Håper virkelig ikke dette ødelegger sjansene våre :hungover: Vurderer nesten å ta antibiotika som jeg har igjen etter forrige runde med uvi bare for å forhåpentligvis få en rask slutt på dette djevelskapet :inpain:

Noen som har noen gode tips til å få vekk dette raskt?
Drikke masse vann. Tranebær juice. Appelsin juice. Ta c vitaminer.
Anbefaler ikke å ta rester av antibiotika da du risikerer å gjøre infeksjonen resistent mot den antibiotikaene og at det varer lenger.
 
Disse dagene er så kjedelig.. CD8 i dag og er jo ikke annet å gjøre enn å vente..
Jeg prøver fertilitets monitor for første gang denne pp. Og så demotiverende å hver morgen se den lav skjermen. Håper at jeg får en litt mer normal syklus denne pp. Ellers kom mannen hjem fra offshore i dag så jeg avspaserer halve dagen og hentet ham på flyplassen og så koste vi oss med litt sex før jeg syklet på jobb.
 
Cd3 her. Tiden går så sakte, og sykt mensen smerter i dag
God bedring forhåpentligvis avtar smertene snart er på cd3 selv og bare venter og venter:/ gå en tur eller tren! Jeg måtte ringe PT treneren min å få en time for å få tenkt på noe annet enn flytting salg av leilighet og alt som følger med når man holder på sånn her! Hjalp for både mensen smerter og tanker! Rett etter PT timen ringte megler å sa at han kanskje hadde en kjøper! :smiley-angelic005 Så hurra hurra! Krysser alt av fingre så jeg kan stresse ned
 
God bedring forhåpentligvis avtar smertene snart er på cd3 selv og bare venter og venter:/ gå en tur eller tren! Jeg måtte ringe PT treneren min å få en time for å få tenkt på noe annet enn flytting salg av leilighet og alt som følger med når man holder på sånn her! Hjalp for både mensen smerter og tanker! Rett etter PT timen ringte megler å sa at han kanskje hadde en kjøper! :smiley-angelic005 Så hurra hurra! Krysser alt av fingre så jeg kan stresse ned
Har hatt en del å gjøre i dag så dagen har heldigvis gått fort.
Straks legge minsten før jeg stikker en tur til pappa.
 
Fant nettopp ut at mannen skal være borte på de tre siste blå dagene :( Der forsvant alt håpet jeg hadde for denne pp :( Får prøve vårt beste frem til han drar.. Evt håpe el blir like forsinka som forrige pp, så vi har mulighet når han kommer tilbake :sorry:
 
Mener at du ikke må avlyse om du har mensen men kan jo spørre de. Jeg har vært til utrednings samtaler og UL sjekk et par ganger når jeg har hatt mensen og det gjorde ingenting.
Har du tatt g-test? Noen kan ha litt annerledes blødning enn normalen og så viser det seg at de er gravid. Ikke for å gi deg et falskt håp altså.
Jeg gikk tom før blødningen så har ikke tatt noen etter det. Ja vet, er jo et lite håp, har bestilt flere så får ta en når de kommer ;) Det håpet er der uansett, skikkelig irrasjonelt det håpet :smiley-angelic002
 
Back
Topp