IKM uke 40. 2019

Jeg hadde nettopp en 49 dager syklus. Kommer til å gå fra vettet hvis jeg får en slik syklus til. Jeg har alltid hatt 30 dagers sykluser. Jeg er sikker på at jeg har gått i overgangsalderen.
 
Blir med her jeg da :love7

Lilje92 - 27 år - PP3 (PP2 etter SA) - B1 - EL 20.09 - IKM 04.10
 
Jeg hadde nettopp en 49 dager syklus. Kommer til å gå fra vettet hvis jeg får en slik syklus til. Jeg har alltid hatt 30 dagers sykluser. Jeg er sikker på at jeg har gått i overgangsalderen.

Håper denne syklusen er nærmere 30 dager :)
 
CD 3, og utålmodig allerede, tipper jeg begynner å teste etter el på CD 13 siden jeg i følge kalenderen og tidligere ikm har hatt el på CD 14 eller senere:) Skal selvfølgelig legge inn runder så mye som mulig. Krysser fingre for mange juni-unger:happy093
 
Prøver1986- 32-år - pp3.- B0 -El 20/9. Ikm,5/10.
 
CD5 på meg i dag, brunlig tr i dag, så den går vel mot slutten. Da er det bare å vente på EL, men prøve å legge inn aksjer annen hver dag fra uka av :)
 
CD5 på meg i dag, brunlig tr i dag, så den går vel mot slutten. Da er det bare å vente på EL, men prøve å legge inn aksjer annen hver dag fra uka av :)
Mannen min kommer hjem på mandag. Da er jeg cd7. Nå skal vi ha sex hver dag til han reiser igjen. Det er vår strategi. Har funket med alle.
 
Trodde jeg skulle ha tr i dag! Men neida. Har alltid hatt en syklus på 28 dager. Kjent litt murring noen dager nå så skulle fått det snart. Måtte selvfølgelig ta En test i dag, men like negativ som alltid:banghead: får se om den kommer i morgen.
 
Trodde jeg skulle ha tr i dag! Men neida. Har alltid hatt en syklus på 28 dager. Kjent litt murring noen dager nå så skulle fått det snart. Måtte selvfølgelig ta En test i dag, men like negativ som alltid:banghead: får se om den kommer i morgen.
Min kom sist 19!!!!!! Dager for sent. Det er til å bli gal av.
 
CD 6, så fort tr drar skal vi begynne å prøve :D

Tr var 10 dager forsinka sist, så blir å holde på helt til enten tr eller positiv test. Kan bli slitsomt :hilarious: Men prøver det denne pp, så får vi se hva som skjer :) Hvis det ikke funker, så blir det nok eltester neste pp.:angelic:
 
Last edited:
Her har prøvingen starter for fult. :D Men dropper hostesaft denne pp siden det ikke hadde effekt, evt tar jeg det kun dagene rett før el. Men babyklister og grapefruktkjerneekstrakt er med :hilarious:
 
Noen her som ikke går på folat før påvist graviditet?
Har gått på folat fra el til ikm de to siste pp, men tenkte kanskje å droppe det nå frem til siste uka før IKM. Hva er lurt å gjøre tru?
 
Noen her som ikke går på folat før påvist graviditet?
Har gått på folat fra el til ikm de to siste pp, men tenkte kanskje å droppe det nå frem til siste uka før IKM. Hva er lurt å gjøre tru?
Det er anbefalt å starte på det tre måneder før man starter prøvinga så ville ikke kuttet det ut. Jeg startet på det et år før vi startet prøvinga.

https://nhi.no/familie/graviditet/s...til/svangerskap-gode-rad/folat-og-graviditet/
https://www.apotek1.no/kost-og-ernaering/vitaminer/vitamin-b9
 
Noen i denne ikm-gruppen som temper? Virker jo som det gir fin innsikt i når EL er, samt kanskje lettere å se om man er gravid i dpo-dagene. :) Lurte på å gjøre det denne pp-en, men det virker litt stress :rolleyes:
 
Noen i denne ikm-gruppen som temper? Virker jo som det gir fin innsikt i når EL er, samt kanskje lettere å se om man er gravid i dpo-dagene. :) Lurte på å gjøre det denne pp-en, men det virker litt stress :rolleyes:
Jeg temper og bruker appen fertillity friends. Det gir en bekreftelse på at egget slipper da temper stiger etter det har sluppet. Bruker også el tester og den er positiv dagen før tempen stiger ;)
 
Noen i denne ikm-gruppen som temper? Virker jo som det gir fin innsikt i når EL er, samt kanskje lettere å se om man er gravid i dpo-dagene. :) Lurte på å gjøre det denne pp-en, men det virker litt stress :rolleyes:

Jeg temper også. Men har brukt appene Flo og Natural Cycles. Måler hver morgen når alarmen ringer kl.06, og da måler jeg under tunga med et termometer med to desimaler. Synes det er greit å få bekreftet at egget faktisk har sluppet :)

Edit: Bruker også EL-tester og prøver ut fertilitetsmonitor.
 
Last edited:
Back
Topp