IKM uke 40. 2019

Noen i denne ikm-gruppen som temper? Virker jo som det gir fin innsikt i når EL er, samt kanskje lettere å se om man er gravid i dpo-dagene. :) Lurte på å gjøre det denne pp-en, men det virker litt stress :rolleyes:
Anbefaler fertilitetsmonitor! Null stress, monitoren leser av testen for deg og den reagerer på økning av både østrogen og LH!
 
Anbefaler fertilitetsmonitor! Null stress, monitoren leser av testen for deg og den reagerer på økning av både østrogen og LH!
Jeg gjør begge deler denne perioden. Temper og har fertilitetsmonitor.
 
Kommet på CD6 nå. Tr hadde nok siste dagen i går, kun spottet brunt en gang i dag tidlig. Ingenting på papiret se siste to gangene på toalettet :) begynne å legge inn aksjer annen hver fra enten i dag eller i morgen tenker jeg :)
 
Jeg blir gal! 18 mnder av pillen og nå har jeg nettopp hatt en 32 dagers syklus, nå som det endelig har kommet seg til 27-29 dagers syklus. Håper ikke den er på vei opp igjen... Har vært på 35 dagers før den virket som stabiliserte seg, men nå har jeg mista helt trua. Og i tillegg så vet jeg ikke om mensen jeg hadde nå var mens en gang. Det er det minste som jeg har opplevd, 2 dager med spotting og en dag, med litt mer en spotting, men ikke mye mer... Så var det ferdig... Er så redd det er noe alvorlig galt med meg :( Skal på utredning hos gyn om 1,5 mnd (tror jeg har mensen da, må jeg avlyse? Venta 6 mnd på den timen er ikke keen på å vente 6 mnd til...). Åh så mye som surrer rundt i hodet.
 
Jeg blir gal! 18 mnder av pillen og nå har jeg nettopp hatt en 32 dagers syklus, nå som det endelig har kommet seg til 27-29 dagers syklus. Håper ikke den er på vei opp igjen... Har vært på 35 dagers før den virket som stabiliserte seg, men nå har jeg mista helt trua. Og i tillegg så vet jeg ikke om mensen jeg hadde nå var mens en gang. Det er det minste som jeg har opplevd, 2 dager med spotting og en dag, med litt mer en spotting, men ikke mye mer... Så var det ferdig... Er så redd det er noe alvorlig galt med meg :( Skal på utredning hos gyn om 1,5 mnd (tror jeg har mensen da, må jeg avlyse? Venta 6 mnd på den timen er ikke keen på å vente 6 mnd til...). Åh så mye som surrer rundt i hodet.
Hvorfor har du ventet så lenge? Er det offentlig eller privat?
Jeg er akkurat ferdig med en 49 dager syklus. Alltid vært 30. Hadde nettopp en MA. Legen henviste meg med en gang jeg sa at kroppen har slått seg helt vrang.
 
Jeg blir gal! 18 mnder av pillen og nå har jeg nettopp hatt en 32 dagers syklus, nå som det endelig har kommet seg til 27-29 dagers syklus. Håper ikke den er på vei opp igjen... Har vært på 35 dagers før den virket som stabiliserte seg, men nå har jeg mista helt trua. Og i tillegg så vet jeg ikke om mensen jeg hadde nå var mens en gang. Det er det minste som jeg har opplevd, 2 dager med spotting og en dag, med litt mer en spotting, men ikke mye mer... Så var det ferdig... Er så redd det er noe alvorlig galt med meg :( Skal på utredning hos gyn om 1,5 mnd (tror jeg har mensen da, må jeg avlyse? Venta 6 mnd på den timen er ikke keen på å vente 6 mnd til...). Åh så mye som surrer rundt i hodet.
Mener at du ikke må avlyse om du har mensen men kan jo spørre de. Jeg har vært til utrednings samtaler og UL sjekk et par ganger når jeg har hatt mensen og det gjorde ingenting.
Har du tatt g-test? Noen kan ha litt annerledes blødning enn normalen og så viser det seg at de er gravid. Ikke for å gi deg et falskt håp altså.
 
CD 2! Med kort syklus på rundt 21 dager rekker jeg «heldigvis» ikke å tenke og vente så mye. Fra tanta sier hadet til EL kommer er det knappe to dager, så er liksom bare å bokstavelig talt hoppe i det (høyet) :D

Men, hvis EL kommer neste mandag bør det legges inn aksjer i helgen. Og da har vi hele slekta på overnatting fra torsdag. Tips til hvordan man får lurt inn en runde med huset fullt? Kan nevne at vi har en toåring i senga hele natta også, så det logiske valget utgår :confused005
 
CD 2! Med kort syklus på rundt 21 dager rekker jeg «heldigvis» ikke å tenke og vente så mye. Fra tanta sier hadet til EL kommer er det knappe to dager, så er liksom bare å bokstavelig talt hoppe i det (høyet) :D

Men, hvis EL kommer neste mandag bør det legges inn aksjer i helgen. Og da har vi hele slekta på overnatting fra torsdag. Tips til hvordan man får lurt inn en runde med huset fullt? Kan nevne at vi har en toåring i senga hele natta også, så det logiske valget utgår :confused005

Den er jammen ikke lett :p
Dynene på på gulvet og en runde der.. i dusjen hvis noen er ute eller den er i en annen etg enn folk flest? Vaskerommet i samme slengen som klesvask eller noe :p
 
Tr forsvant som jeg trodde på lørdag, i går la vi inn aksjer (alt for tidlig i forhold til EL, men greit å få inn rytmen vel xsmile9)
 
Haha, «eeh vi skal bare vaske litt klær vi» :laughing005

Du får sørge for at det finnes noe annet å gjøre i samme slengen så dere har hver deres oppgave :p så klart litt avhengig av hvor alle rom er i forhold til hverandre :laughing002
Tror kanskje jeg hadde gått for gulvet - til tross for litt ubehagelig :p
 
Du får sørge for at det finnes noe annet å gjøre i samme slengen så dere har hver deres oppgave :p så klart litt avhengig av hvor alle rom er i forhold til hverandre :laughing002
Tror kanskje jeg hadde gått for gulvet - til tross for litt ubehagelig :p
Hahaha, setter stor pris på tipsene. Spørs om det ikke får bli en dyne-på-gulvet-variant denne runden :p
 
Noen i denne ikm-gruppen som temper? Virker jo som det gir fin innsikt i når EL er, samt kanskje lettere å se om man er gravid i dpo-dagene. :) Lurte på å gjøre det denne pp-en, men det virker litt stress :rolleyes:

Jeg begynte å tempe forrige pp. Sluttet noen dager etter EL fordi det ble litt styr å få gjort det til samme tid hver morgen uten å vekke resten av familien (vi samsover med både barn og katt...). Men det var en veldig fin bekreftelse å få på at EL faktisk hadde skjedd :) Logget tempen i Fertility friend-appen. Den er ikke superlett å bruke syntes jeg, men kom fort inn i det.

Temper nok denne runden også for å se at egget faktisk slipper :)
 
Nå var det blod når jeg tørket meg. Er CD 8 i dag. Hva skjer med denne kroppen?
 
Lurer på om jeg skal teste å Tempe denne pp, eller om jeg bare skal bruke strimmeltester
 
Back
Topp