IKM UKE 23 ♡

Ganske sikker på at min EL kom i går også, en dag tidligere :D hadde masse smerter i går, men idag har det roet seg. o_O fikk lagt inn masse aksjer i helgen og mandag, så har troen på denne PP :dance011
Jeg håper jeg greier å vente lengst mulig med å teste, men tipper jeg ryker på en allerede om en ukes tid, hahaa :rolleyes::hilarious:
Fant en slik oversikt over hcg- nivå på dpodagene som jeg syns var litt fin :D
Det var en fin oversikt! Ser der at jeg absolutt ikke trenger å svi av før 11dpo, men skal nok holde hardt :D Tenker det er usannsynlig at det klaffer på PP1, men sannsynligheten er jo der! :nailbiting: Har heldigvis hendene fulle på jobb og fullt kjør med mini hjemme, så dagene går fort:hilarious:

Om jeg har rett i når EL var så er jeg 2dpo i dag:pompus:
Symptomjakten er i gang:wacky: Med førstemann hadde jeg festeblødning 8dpo og svak positiv 11 dpo, så målet er å vente til neste fredag med test:rolleyes:
Dette er så spennende! Håper det blir maaange positive tester her inne:D

Om jeg har rett i når EL var så er jeg 2dpo i dag:pompus:
Symptomjakten er i gang:wacky: Med førstemann hadde jeg festeblødning 8dpo og svak positiv 11 dpo, så målet er å vente til neste fredag med test:rolleyes:
Dette er så spennende! Håper det blir maaange positive tester her inne:D

Håper vi alle får til å utsette testingen litt. Jeg kjenner at jeg allerede har lyst til å begynne å teste-1 dpo!! Hjelper ikke på at jeg sikkert har 40 graviditetstester liggende i skuffen på badet.. :hilarious: vi får prøve å holde oss så godt vi kan (alle sammen) :happy093.

Håper vi alle får til å utsette testingen litt. Jeg kjenner at jeg allerede har lyst til å begynne å teste-1 dpo!! Hjelper ikke på at jeg sikkert har 40 graviditetstester liggende i skuffen på badet.. :hilarious: vi får prøve å holde oss så godt vi kan (alle sammen) :happy093.

Haha, jeg har bestilt strimmeltester som venter i postkassa når jeg kommer hjem fra ferie om noen dager:wacky: det blir tøft å ha de liggende:rolleyes:
Men denne gangen skal mannen få være med å teste, så må prøve å drøye:D

Her er det også mange tester som ligger å venter:rolleyes: Skal prøve å ikke teste før neste fredag, er da ca 11 dpo. Når jeg skriver det nå så tror jeg aldri at jeg kommer til å klare å holde meg:hilarious: Tror jeg begynte 5-6 dpo sist pp, det skal jeg i hvert fall ikke gjøre denne ppen:angelic:

Her er det også mange tester som ligger å venter:rolleyes: Skal prøve å ikke teste før neste fredag, er da ca 11 dpo. Når jeg skriver det nå så tror jeg aldri at jeg kommer til å klare å holde meg:hilarious: Tror jeg begynte 5-6 dpo sist pp, det skal jeg i hvert fall ikke gjøre denne ppen:angelic:

Jeg er med på å holde meg til fredagen:angelic: Nesten som godtelov jo:chicken:

Oh no, det jeg plutselig kom på nå, som jeg helt hadde glemt da jeg fabulerte om Meny og eggløsningstester igår, var at mannen drar på hyttetur imorgen ettermiddag til søndag!!! Og jeg har jo mest sannsynlig eggløsning en gang mellom fredag og søndag!! Ikke noe poeng å teste etter LH-toppen da, gitt. Bummer ass :shifty: Så da får vi bare håpe på noen seige svømmere og litt bra eggehvite-forhold oppe i greien denne PPen :hilarious:

Nå begynner det å skje ting her også :D

Vedlegg

• 531CC6E7-3A38-4234-A691-80E50B4873E5.jpeg
    531CC6E7-3A38-4234-A691-80E50B4873E5.jpeg
    914,6 KB · Visninger: 59
Se her ja! I dag var FF enig med meg når jeg la inn dagens temp og flyttet EL til CD23, slik jeg mener også. Og det i tillegg med heltrukket linje :woot: hurra!! Nå er det verdt å merke seg at dagens temp er preget av dårlig, oppstykket og lite søvn. Jeg tror ikke den hadde vært så høy som 37.14 hvis jeg hadde fått sove mer enn 3 timer sammenhengende. Men det er nå en gang sånn at disse små blir sjefen i huset og bestemmer når mor skal få sove :android:

Vedlegg

• 3F1D6636-91D1-462B-9D44-2504BA1C6B5A.jpeg
    3F1D6636-91D1-462B-9D44-2504BA1C6B5A.jpeg
    581,9 KB · Visninger: 55
  • CDA37373-0E7F-41AD-AAA4-B0C90BA5F65D.jpeg
    CDA37373-0E7F-41AD-AAA4-B0C90BA5F65D.jpeg
    665,3 KB · Visninger: 56
Ånei, nå føler jeg at jeg holde det:hilarious: Hehe, ja. Tenk at det skulle være såå vanskelig!! Gleder meg til neste fredag:woot:
Jeg blir også med neste Fredag, det var på den dagen jeg først fikk positiv test med førstemann. Om jeg klarer å vente helt til da, er en helt annen sak! Hadde testa MANGE dager tidligere med han:smiley-bounce022

Jeg blir også med neste Fredag, det var på den dagen jeg først fikk positiv test med førstemann. Om jeg klarer å vente helt til da, er en helt annen sak! Hadde testa MANGE dager tidligere med han:smiley-bounce022

Jaa! Samme her, første positive test (og den var SUPERsvak) kom 11dpo. Jeg klarer sikkert ikke å følge det opp, men det er jo greit å ha satt seg et mål i hvertfall :hilarious:

Det jeg kommer til å gjøre er å fortsette med EL tester hver dag eller annenhver dag fremover - bare for sikkerhetsskyld. Kroppen har jo allerede prøvd på eggløsning to ganger denne syklusen, og vil ikke misse det hvis den skulle finne på å tulle igjen. Men det tviler jeg på da ettersom tempgrafen, testene og kroppen min er ganske klar på at EL var for 4 dager siden :rolleyes: Så da kan man jo tenke seg at hvis jeg får den minste stigning på en LH-test at det ryker minst to G-tester :laughing001

Jaa! Samme her, første positive test (og den var SUPERsvak) kom 11dpo. Jeg klarer sikkert ikke å følge det opp, men det er jo greit å ha satt seg et mål i hvertfall :hilarious:

Det jeg kommer til å gjøre er å fortsette med EL tester hver dag eller annenhver dag fremover - bare for sikkerhetsskyld. Kroppen har jo allerede prøvd på eggløsning to ganger denne syklusen, og vil ikke misse det hvis den skulle finne på å tulle igjen. Men det tviler jeg på da ettersom tempgrafen, testene og kroppen min er ganske klar på at EL var for 4 dager siden :rolleyes: Så da kan man jo tenke seg at hvis jeg får den minste stigning på en LH-test at det ryker minst to G-tester :laughing001
Greit å ha et mål:smiley-angelic002 kanskje jeg skal gjøre det samme med mine EL tester når de kommer, må jo bruke de til noe:smiley-ashamed008 har aldri hatt lenger syklus enn det denne ser ut til å bli, så min EL kan neppe komme senere - DA blir det bråk:taunt010grafen din ser jo veldig fin ut, så skal vel mye til at EL ikke har vært? Jeg har ikke tempet, men tatt EL tester - startet litt tidlig for hvor mange jeg hadde, så forsyning er på vei i posten. Her er alt stengt ned, og jeg har restsymptomer etter forkjølelse så jeg går ingen steder. Krysser fingrene for at vi begge har hatt EL:)

Vi har jo samme IKM Emfi :woot: Jeg vil også være med, jeg tror ikke at jeg klarer det, men jeg vil! :rolleyes:

Nå er vi jo så mange at vi må jo klare å vente til denne spesielle fredagen:rolleyes::wav

Nå er vi jo så mange at vi må jo klare å vente til denne spesielle fredagen:rolleyes::wav
Heheh, ja! Det hadde jo vært veldig kult om alle bare fant ut at vi er gravide samme dagen:love7 Nå er forventningene så høye at de som faktisk tester før Fredag ikke tør å legge ut:laughing001

Jeg er med på testdato neste fredag! :D
Tipper mannen krysser fingrene, jeg var et monster med Letrozol denne gangen, og i går lurte han på når den fruktbare perioden var over :hilarious::hilarious:

Heheh, ja! Det hadde jo vært veldig kult om alle bare fant ut at vi er gravide samme dagen:love7 Nå er forventningene så høye at de som faktisk tester før Fredag ikke tør å legge ut:laughing001

hahah! Til mitt forsvar så har jeg lang lutealfase og er faktisk 12dpo på fredagen :laughing002 jeg skal prøve! Men jeg lover ingenting :laughing001 jeg er et svakt menneske :laughing002

Back
Topp