Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror kanskje eggløsning var her i går
Negativ el-test i dag, så da var eggløsning i natt. Dette er 5 dager senere enn hva jeg har trodd har vært normalt for meg, så det gir håp om at vi rett og slett var for tidlig ute forrige runde- og at det derfor forhåpentligvis klaffer denne mnd Har lagt inn aksjer både søndag og i går kveld, og tar en runde i kveld også for ordens skyld forrige pp hadde vi sex annenhver dag i det (jeg trodde) var den fertile perioden, men kjente etter hvert at det ble litt påtatt. føler at vi har hatt en mye finere prøveperiode denne gangen, hvor vi har hatt sex som normalt og ellers kun har hatt fokus på babylaging de få dagene el-testene har hatt høy konsentrasjon.
spennende!! Og velkommen i det eviglange dpo-land
Haff... ingen eltester i postkassen i dagnår skal man tro toppen kan være? Den siste var i går formiddag. Har hatt aksjelegging søndag og i går, håper vi får til en runde til i kveld hvis ikke mini våkner før vi rekker
Edit: ja, jeg har lange sykluser...
Har ingen meny i nærheten testene kommer forhåpentligvis i morgenHar mye murringer og økt sexlysthar ikke sjekka slim, men har litt hvertfall.Hvis du trenger flere tester så selger de 10pk eggløsningsstrimler fra make sure på meny. Hvis ikke så kan du kanskje se det på eggløsningsslim? Eller økt sexlyst, murringer osv?
Jeg ville gjetta på at du får Peak i dag eller i morgen, så EL i morgen eller torsdag. Krysser fingrene for at du får EL-test i posten i morra, så du vet. Bare å legge inn aksjerHaff... ingen eltester i postkassen i dagnår skal man tro toppen kan være? Den siste var i går formiddag. Har hatt aksjelegging søndag og i går, håper vi får til en runde til i kveld hvis ikke mini våkner før vi rekker
Edit: ja, jeg har lange sykluser...
Det er noe sånt jeg har tenkt også! Får håpe de kommer, og aksjer er inneJeg ville gjetta på at du får Peak i dag eller i morgen, så EL i morgen eller torsdag. Krysser fingrene for at du får EL-test i posten i morra, så du vet. Bare å legge inn aksjer
Tror jeg må frese bort på Meny og kjøpe de eggløsningsstrimlene imorgen altså. Hadde en så god plan med å tempe, som funket helt utmerket på prøverundene for førstemann i 2017, men klarer jo søren meg ikke å få det til nå. Enten våkner treåringen kl 3-4 med mareritt, og når jeg da skal opp igjen i 6-tiden så har jeg jo ikke fått sove fire timer sammenhengende. Eller så roper han på oss så høyt på morgenen at jeg plutselig står oppreist før jeg har rukket å tenke en eneste tanke. Blir ikke noe god graf ut fra det iaffal
Er bare så digg å vite at man er i dpo-land, sånn helt på ordentlig. Selvom jeg har endel EL-tegn, så syns jeg de ble helt rare forrige PP, når man blander i så mye aksjeinnlegging Hvordan finner man EL-slimet når det støtt og stadig renner noe ut der nede- liksom litt ekstra mye greier i greien, som noen andre kalte det i en annen IKM-gruppe
Hahaha, jeg har ingen barn i huset men jeg våkner også 1-2 ganger pr natt og sover kjempe dårlig, på grunn av at jeg gleder/stresser sånn med å teste og tempe at søvnen går rett vest
Hahaha, det hørtes jo veldig upraktisk ut
Nå har jeg sneket på forumet i et par uker så nå hopper jeg i det
Babyonemoretime - 29 - pp1 - B2 - ca 24/5 - 9/6
Vi har funnet ut at vi vil ha to tette og har nå innstillingen "la det stå til" Så vi tester ikke. Hadde masse symptomer på EL i forgårs og i går, i dag er det helt dødt, så tipper EL var i går.
Så nå er det bare å gjøre seg klar til å bli koko i toppen på jakt etter tidlige symptomer og nedtelling til ikm Og jeg skal ikke teste før 10dpo, jeg lover
1 DPO La tiden mot uke 23 gå fort, og symptomjakten begynne
EL kom før forventet, 25.05, så IKM er nok en gang mellom 07.06-10.06. Hvor lenge klarer jeg å holde meg denne gang?
Testet svakt positivt 11dpo med førstemann, så bøøøør vel ikke teste før samme tid. Vi får se da
1 DPO La tiden mot uke 23 gå fort, og symptomjakten begynne
EL kom før forventet, 25.05, så IKM er nok en gang mellom 07.06-10.06. Hvor lenge klarer jeg å holde meg denne gang?
Testet svakt positivt 11dpo med førstemann, så bøøøør vel ikke teste før samme tid. Vi får se da