hahah! Til mitt forsvar så har jeg lang lutealfase og er faktisk 12dpo på fredagen jeg skal prøve! Men jeg lover ingenting jeg er et svakt menneske
Jeg også, så er 11 dpo på fredag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hahah! Til mitt forsvar så har jeg lang lutealfase og er faktisk 12dpo på fredagen jeg skal prøve! Men jeg lover ingenting jeg er et svakt menneske
Haha, jeg elsker at vi satt i gang dette
Jeg er ekstremt konkurransemenneske så nå kan jeg ikke teste før neste fredag uansett
Og om noen går på en smell husk at det er lettere å få tilgivelse enn tillatelse
Heldigvis har jeg masse planer å holde meg opptatt med
Jeg vet ikke om jeg har en så god unnskyldning for å teste før, menHaha, jeg elsker at vi satt i gang dette
Jeg er ekstremt konkurransemenneske så nå kan jeg ikke teste før neste fredag uansett
Og om noen går på en smell husk at det er lettere å få tilgivelse enn tillatelse
Heldigvis har jeg masse planer å holde meg opptatt med
Jeg vet ikke om jeg har en så god unnskyldning for å teste før, men
Heheh ja! Jeg hadde noen gtester som var gått ut på dato her, gjett hvem som tok en..bare for gøy da! Det rosa gikk ikke over testefeltet engangjeg tipper jeg bruker den jeg har for alt den er verdt når det begynner å nærme seg du vet det er gale når testetrangen er heftig allerede på 3 dpo
Hei. Melder meg inn her siden el var litt forsinket
Tror jeg har el i morgen, positiv i går og i dag. Krysser fingrene for negativ el test i morgen
Nicoline90 - 31år - PP3 - B2 - EL 27/5 - IKM - 7/6
Heheh ja! Jeg hadde noen gtester som var gått ut på dato her, gjett hvem som tok en..bare for gøy da! Det rosa gikk ikke over testefeltet engang
Er det noen av dere som fortsatt har EL-smerter etter EL? Jeg er jo 3 dpo i dag, men kjenner enda EL-smerter litt sånn nå og da
Jepp, litt svakt i dag. Hadde det sist pp også, og da ble jeg «gravid». Var kjemisk da
Å? Så spennende da? Jeg tenkte mer i de baner at jeg ikke orker at EL ikke har skjedd likevel (igjen!) og må belage meg på enda mer ventetid så tenkte derfor å høre her om flere hadde det sånn! Ikke at jeg egentlig tviler på EL denne gangen da, tempen og testene kunne ikke egentlig vært mer tydelig enn de er
Hvis det er et positivt tegn så er jo det en kjempebonus! Håper hvertfall for din del at det betyr graviditet, siden du hadde det sånn forrige pp også
Ja, jeg ville tatt det som et positivt tegn Føler det er et tegn på at ting skjer nedi der
Hmm, ikke dum tankegang! Jeg er litt sånn som krisemaksimerer og tenker negativt med en gang, men det er kanskje ikke så unaturlig etter 14 pper og bare kluss med syklusene
Huff ja, har hatt nokså regelmessige sykluser etter pilleslutt. Men denne ppen så gikk den jo fra 38 dager til 27 dager. Kan også krisemaksimere, men tenker at så lenge vi har seg annenhver/ hver tredje dag etter «eggløsning» så treffet vi nok litt hvis den skulle kommet senere.
Du har ikke vurdert lavkarbo? Har lest om så ekstremt mange som har kluss med syklusene, mangler mensen og eggløsning, ekstremt lange sykluser osv som har blitt gravide veldig raskt med lavkarbo/keto. Jeg prøvde det bare nå fordi jeg hørte det var bra for fertiliteten Men en kortere syklus var så herlig også
ja! Jeg også har hørt om det. Har en venninne med pcos som har blitt gravid med begge barna mens hun gikk på lavkarbo.
jeg har bare en utfordring i forhold til det, og det er at jeg (tro det eller ei) ikke liker grønnsaker! Helt fra jeg var barn så har jeg aldri ville ha frukt og grønnsaker og brekker meg når jeg forsøker så da er jo lavkarbo for meg veldig vanskelig å gjennomføre. Fryktelig kjedelig å spise et stykke kjøtt uten noe tilbehør men! Jeg har kuttet ned der jeg kan, feks mtp sukker og brød osv. Så det blir sånn halvveis lavkarbo, kall det «laverekarbo» om du vil men jeg klarer ikke å slutte med pasta/ris/potet til middagene. Så jeg tillater meg karbo til middag, men utenom det så blir det veldig lite karbo for tiden. Det begynte jeg med faktisk før denne ppen og har jo undret meg over om det er derfor EL faktisk kom av seg selv uten medisiner denne gangen
Tusen takkvelkommen til oss Så spennende med positive tester! Lykke til!!
Hvor lang lutefase har dere? Jeg har bestandig 2dlgn med positiv el test og regner første negative dag som el. Får mensen 12 dpo så regnet meg frem til at jeg har 11 dagers lutefase siden el og ikm ikke skal regnes med. Er det kort?