Så spennende! Håper at det er starten på en spire hos degJeg føler også jeg kjenner noe. Men hva det er aner jeg ikke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende! Håper at det er starten på en spire hos degJeg føler også jeg kjenner noe. Men hva det er aner jeg ikke
Sitter og logger symptomer og sammenligner med notater fra svangerskap i 2018 Foreløpig stemmer det godt overens, men er jo bare 2dpo…Nå kan vel festeblødning/festesmerter straks melde seg for de første av oss? Er det noen som kjenner noe? Eller føler at det klaffer denne mnd?jeg føler meg øm/stram over livmoren og føler at noe flytter på seg, men det kan like godt være innbilning
Åånei så kjedelig Masse god bedringLitt av en timing dere. Helt i starten av DPO-land og den viktigste tempingen. Tror dere ikke at jeg har blitt forkjølt med feber da? Fysøren så kjedelig, for det første er formen skikkelig dritt! Hodepine, vond hals og rennende nese, og i tillegg feber som ødelegger hele tempingen min. Helsikens barnehagesykdommer som mini tar med seg hjem Nå håper jeg egentlig bare at ikke feberen og formen ødelegger for et evt egg som forhåpentligvis vil sette seg fast! Har noen kunnskap om dette? Jeg vet høy feber kan ødelegge for EL, men den har jo heldigvis vært, men jeg skulle likt å visst om det kunne ødelegge for hele befruktningsprossessen eller om jeg bare kan puste helt ut og konsentrere meg om å hvile og bli frisk
Nå kan vel festeblødning/festesmerter straks melde seg for de første av oss? Er det noen som kjenner noe? Eller føler at det klaffer denne mnd?jeg føler meg øm/stram over livmoren og føler at noe flytter på seg, men det kan like godt være innbilning
Spennende med stikking og ømhethåper virkelig at det er tegn på spire for degSitter og logger symptomer og sammenligner med notater fra svangerskap i 2018 Foreløpig stemmer det godt overens, men er jo bare 2dpo…
Kjenner litt prikking og stikking, småmurring og øm korsrygg. Er jo lov å håpe for oss alle
Hehe, alt man klarer å innbille seg i disse DPO tiderså vondt i korsryggen- men det er kun pga dårlig kontorstol som jeg er tvunget til å bruke på grunn av hjemmekontor.. av en eller grunn klarer jeg likevel å innbille meg at det må være graviditet
ellers så hadde jeg et stikk i livmoren tidligere i dag. Tilsvarende som jeg kan kjenne veg eggløsning. Så det er jeg litt spent på
Nå kan vel festeblødning/festesmerter straks melde seg for de første av oss? Er det noen som kjenner noe? Eller føler at det klaffer denne mnd?jeg føler meg øm/stram over livmoren og føler at noe flytter på seg, men det kan like godt være innbilning
Interessant å se hva som kan bli noehåper for deg!Er bare 2 dpo, men har i to-tre timer nå hatt vondt i venstre eggstokk eller område rundt der. Er jo alt for tidlig å kjenne noe, men litt optimistisk denne prøveperioden siden jeg vet at jeg har hatt EL
Hei, alle sammen! Dere er godt igang ser jeg, det er bra
Eple2021 - 24 - PP3 - B1 - 29.05 - 12.06
Jeg har pcos, og dette er min tredje runde på letrozol. Letrozol var ikke nok alene denne gangen, så jeg har gått på bemfola i tillegg i godt over en uke. Ser at vi er flere her inne som trenger litt drahjelp Om follikelen er stor nok i morgen, skal jeg sette ovitrelle Håper på mange positive tester i ukene framover!!
Her var EL 25.05, så IKM kan endres til 08.06Første pp med Letrozol på nr2. Blir spennende!
Mistenker at EL kan komme litt senere enn normalt, men testene har begynt å stige nå på CD 14. Krysser fingrene
Blomsterbed - 33 - B2 - PP1 - EL ca27.05 - IKM ca 10.06
Jeg kan også endres, til EL 26/5 - IKM 9/6Endelig en ikm uke 23 gruppe
onske - 24 - pp1 - b2 - EL ca. 24/5 - IKM 7/6
Har stigende el tester, men vet ikke el helt når peak kommer
Hallo alle sammen
Helle - B1 - PP2 - ELca 25.mai - ikm ca 8. juni
Hei, alle sammen! Dere er godt igang ser jeg, det er bra
Eple2021 - 24 - PP3 - B1 - 29.05 - 12.06
Jeg har pcos, og dette er min tredje runde på letrozol. Letrozol var ikke nok alene denne gangen, så jeg har gått på bemfola i tillegg i godt over en uke. Ser at vi er flere her inne som trenger litt drahjelp Om follikelen er stor nok i morgen, skal jeg sette ovitrelle Håper på mange positive tester i ukene framover!!
Her var EL 25.05, så IKM kan endres til 08.06
Jeg kan også endres, til EL 26/5 - IKM 9/6
Veldig nervepirrende hvertfalljeg oppdaterer på forumet her heletiden føler jeg og venter spent på testingen starter i gruppa vårEr nesten litt småskummelt dette
Jeg og er veldig spent! Prøver å ikke ha for store forhåpninger denne gang. Tok jo 1,5 år sist gangVeldig nervepirrende hvertfalljeg oppdaterer på forumet her heletiden føler jeg og venter spent på testingen starter i gruppa vår
Er det forresten noen som kjenner seg harde over livmoren? Aldri tenkt over at jeg er hard der tidligere men
Krysser fingrene for at det sitter denne gangenJeg og er veldig spent! Prøver å ikke ha for store forhåpninger denne gang. Tok jo 1,5 år sist gang